6 Mayıs 2021 Perşembe

Sosyopix ile Anneler Günü Hediyesi




Herkese sağlıklı ve keyifli günler diliyorum. Sosyopix Anneler Günü blogger etkinliğimizde bizlere kare yapışkanlı çerçeve gönderdi duvara takılması oldukça kolay çok pratik bir çerçeve arkasındaki yapışkan bandı çıkarıp duvara yapıştırabiliyorsunuz. Ben annemle olan fotoğraflarımı tercih ettim. Kare yapışkanlı çerçeve kullanım rahatlığı sağlıyor yerini beğenmezseniz çıkarıp hemen farklı bir yere de yapistirabilirsiniz çok pratik. Led ışıklarımla güzel bir görüntü oldu.









Sosyopix den daha öncede alışveriş yaptığım bir site. Sevdikleriniz ile anlarınızı ölümsüzleştirmek için sevdiğiniz kişilere ya da kendinize çok güzel ürünler satın alabilirsiniz. Sosyopix de hediyelik bölümü, fotoğraf baskıları, deri ürünler, hediye kutuları, albümler, kanvas tablolar, magnetler, duvar dekorasyonu ile ilgili ürünler aksesuarlar bulunuyor. Aynı zamanda şu anda çiçek bölümü de var ve çiçek bölümünden istediğiniz çiçekleri sevdiğiniz kişilere gönderebilirsiniz, çok güzel bir hediye olmuş olur Anneler Gününde annenize armağan etmek istediğiniz  harika hediyeleri Sosyopix sitesinde bir tıkla  bulabilirsiniz.









Güvenli alışveriş yaparak Sosyopixin hem kaliteli hem de %100 mutluluk veren güzellikteki ürünlerine sahip olabilirsiniz. Çok güzel hediye kutuları da bulunuyor sitelerinde. Hem annenize hem kendinize hem de sevdiklerinize çok güzel hediyeler satın alabilirsiniz. Bulunduğumuz pandemi döneminde  yan yana gelemesek de hediyelerinizi Sosyopix ile alıp göndererek sevdiklerinize hoş sürprizler yapabilirsiniz.

5 yorum:

  1. Çok güzel kareler . Anıları ölümsüzleştiren hediyeleri çok seviyorum

    YanıtlaSil
  2. Çok beğenerek duvarıma astım çok pratik güle güle kullan canım sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel ve özel bir köşe olmuş. Çerçevelerle fotoğrafları ölümsüzleştirmek harika fikir..

    YanıtlaSil
  4. Bu Sosyopix e bayılıyorum ben. Guzel gunlerde kullan sende

    YanıtlaSil
  5. Sosyopix benim gözde sitem.Çok kaliteli fotoğraf baskılarının yanı sıra birbirinden güzel fotoğraf aksesuarları,müthiş kampanyaları oluyor sık sık.Bu kare çerçevelerde çok güzel.Sende harika bir köşe yapmışsın bayıldım.

    YanıtlaSil