16 Mayıs 2017 Salı

Anne Sultanlar Blogger Daveti Sponsor Olan Markalar



Herkese güzel günler diliyorum. Bu yazımda sizlere Sevgili İlknur'un Dünyası'nın düzenlediği Anne Sultanlar Blogger Davetine sponsor olan birbirinden değerli sponsor markalardan bahsedeceğim. Çok eğlenceli ve bilgilendirici bir blogger davetinin ardından Sevgili İlknurcuğum bizleri elimiz kolumuz dolu bir şekilde uğurladı. Yeni tanıştığım markaların yanı sıra severek kullandığım ürünleri olan markalarda bizimleydi.


Papağan Kuruyemiş; bizlere özel harika ürünleri ile bizimle oldu. Ayrıca çocuklar için özel üretilmiş olan 5 farklı kuruyemişi içinde barındıran marketlerde de yeni yerini alacak Papağan Kids ürünleri ile tanıştık. Kuruyemiş bildiğiniz gibi her gün tüketmemiz gereken vücudumuza oldukça yararlı olan bir gıda çeşidi. Çocuklarımızın da her gün tüketmesi gereken bir gıda maddesi. Papağan Kuruyemişin ürünlerini de yıllardır severek tüketiyoruz.




Havan İlaç bizlere çocuklar için balık yağı ürünlerinden bir sepet dolusu gönderdi. Yeğenim hepsini kullanacak. 



Prima'da bizimleydi.



Henkel'in harika temizlik malzemeleri, Persil ve Vernel'i özellikle çok seviyorum, Vernel'in kokusu efsane zaten, Bref ise tuvalet temizliğimde kullanacaklarım arasında.





Karakter Dükkanı çok sevdiğim bir e-ticaret sitesi daha öncede severek kullandığım ve yeğenlerimin kullandığı ürünleri yazmıştım. Bu güzel kahvaltı setlerini de detaylı olarak blogumda yazacağım, teşekkürler.



Dedeman Bostancı Otel ve SBZ Organizasyon bizlere bu anlamlı bize hatıra kalacak hediyeleri verdiler.



Aquas deneme ürünleri için teşekkürler, lazere gittiğim için 50 faktorlu güneş ürünleri kullanıyorum, bu ürünleri de kullanacağım.



Schwarzkopf bizlere BC saç bakım yağı göndermiş en kısa sürede denemeye başlıyorum.






Yves Rocher'in Vanilyalı Şampuanını en kısa sürede kullanacağım. Vanilya kokusunu da çok severim teşekkür ederim:)




Catrice Cosmetics toz kontur paleti, oje ve rujlarını göndermiş. Toz kontur paleti çok merak ettiğim bir üründü, en kısa sürede kullanacağım. Oje ve rujları ise zaten favorilerim arasında yer alıyor.




Gür Süt bizlere 6 çeşit peynirlerinden göndermiş, peynir seven birine böyle güzel hediyeler, kalp kalp kalp :))




P&G markası da 4 farklı ürün göndermiş bizlere. Fairy bulaşık için kullandığım, sevdiğim markalardan birisi. Venus jilet ise favori ürünlerimden. Febreze'in kokusuna bayıldım, harika bir oda kokusu. 
#kadınolmakGÜÇtür Ailesini ve çevresini güçlendiren kadınlar, şimdi de dar gelirli kadınlara destek oluyor. Gelin, siz de  P&G'nin KadinlarBilir.com’a üye olun, Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı ile birlikte tüm kadınlara destek olalım. Her üyelik, bir desteğe dönüşsün. 




Uni markası vazelin ve makyaj temizleme mendili göndermişler tam seyahatlik ürünler teşekkürler. Daha önce makyaj mendillerini beğenerek kullanmıştım, makyaj temizlemesi gerçekten çok iyi ve kokusu da gayet güzel.




Capilactif Capicade ilk kez tanıştığım markalardan birisi, deneme ürünleri de seyahatlik ürünlerden. 





Electrolux markasına ait kahve makinemi önümüzdeki haftalarda detaylıca yazacağım, kullanım klavuzunu inceliyorum şu anda :) Çok teşekkür ederim, benim için harika bir hediye oldu, kahve içmeyi seven birisine bu kadar güzel bir armağan olurdu zaten:)




Çocuk Gelişim Atolyesi; gönderdikleri eğitim setleri ile bizimleydi, yeğenim için kullanılıp, sonrasında blogumda da detaylı olarak anlatacağım, teşekkür ederim. 



Çok sevdiğim markalardan birisi olan Dove'da aramızdaydı. Mis kokulu ürünlerinin deneyimleri de blogumda olacak. Salatalık içerikli ürünlerini meraktayım.




Pierre Fabre'nin Ducray, Avene, Elancyl ürünleri de bizimleydi. Severek kullandığım bu markaların ürünleri için teşekkür ederim.





Sofia peçete, mendilleri ile aramızdaydı. Lilakağıt'a teşekkürler




Bioder ürünleri için çok teşekkürler özellikle karınca yumurtası yağını meraktayım. Biobaby ürünleri de yeğenim içindi, yaz için çocukların kullanacağı ürünlerden, çok teşekkürler.





Revigen'in saç dökülmesine karşı özel formüllü şampuanları da bizimleydi. 


İfondi bizlere atlet ve tayt göndermiş çok teşekkürler, atleti ben dışarı da da giymeyi düşünüyorum bluz olarak kullanılabilir bence. Taytlar ise kışın vazgeçilmezlerimden:)






Maia Cosmetics'in siyah maskelerini meraktayım, yüz maskesi kullanmayı çok seviyorum en kısa sürede deneyimleyeceğim.



Thalia'nın açınca mis gibi kokular yayan kutusunun içinden çıkan bu güzellikler de en kısa sürede denenecek, çok teşekkürler. 



Rexona'nın harika deodorantlarını da severek kullanmaktaydım, bu güzel etkinlikte de görmek çok sevindirdi beni :)


Dr. Oetker'in harika tatlıları ve ekmek karışımı. Ekmek karışımını denemediyseniz hemen deneyin harika bir ürün. Mutfağımda ürünlerini severek kullandığım Dr. Oetker'e teşekkürler. 



Sea Color bizlere saç boyası göndermiş, açık kumral tonlarında. 



Tarko'nun severek kullandığım ürünleri yenileri de eklendi. Silikon Fondoten Süngerlerini özellikle meraktayım, deneyimlerimde blogumda olacak, teşekkürler.




Zeyland'ın bu harika eşofman takımı yeğenim içindi. Blogumda detaylarını da size aktaracağım, yeğenim çok beğendi bu arada :) Teşekkür ederiz.




Tamek'se Koy Sepete! Bu güzellikler için teşekkürler, kara kiraz reçelllerini bugün denedim, harika bir lezzet tavsiye ederim. Yıllardır severek kullandığımız Tamek ürünlerini bir arada görmek insanı çocukluğuna da götürmedi değil.





Mini Bum markasına ait el yapımı özel olarak üretilmiş bu minnak ayakkabıcıklar ise geleceği bekliyor, çeyizime koydum inşallah en kısa sürede kullanmak nasip olur amin diyelim :)) 

Bu güzel etkinliğe sponsor olan değerli markaların hepsine ve bu harika etkinliği düzenleyen, emek veren Sevgili İlknurun Dünyasına çok teşekkür ediyorum.



6 yorum: