29 Eylül 2017 Cuma

Pantene 3 Dakika Mucize Nem Terapisi Saç Bakım Kremi



Herkese güzel bir cuma günü diliyorum. Bugün sizlere severek kullandığım bir saç bakım ürünüm olan Pantene 3 Dakika Mucize Saç Bakım Kreminden bahsedeceğim. 
Pantene 3 Dakika Mucize Saç Bakım Kremini kullanırken; önce saçlarımı şampuanla yıkıyorum, sonra iyice duruladıktan sonra kremi saçlarımın dibinden uçlarına kadar uyguluyorum. 3 dakika saçlarımda bekletiyorum, 3 dakika sonra hemen etkisini gösteriyor. Yıkarken bile hissediliyor. 



Saçlarıma yumuşaklık, parlaklık
kazandırmasını, kolay taranmasını sağlamasını çok beğendim. Kokusu da çok iyi. Tavsiye edeceğim saç bakımı ürünlerinden birisi, denemediyseniz Pantene'in yeni ürününü kesinlikle denemelisiniz. Özellikle kuru, yıpranmış saçlara önereceğim bir ürün, benim saçıma çok iyi geldi. Yaklaşık iki haftaya yakın bir süredir kullanıyorum, beğendiğim saç bakım ürünlerim arasında yerini aldı. Saçımı yağlandırmamasını ve güçlendirmesini beğendim. Ağırlık hissi vermiyor saçlara.  Günlük olarak her gün de uyguladım, öneririm bu güzel ürünü.



4 yorum: