19 Mart 2020 Perşembe

Mutlu Kadın Güçlü Kadın Blogger Daveti Sponsorları



Herkese güzel haberler aldığımız harika ve sağlık dolu günler diliyorum. Önceki yazımda Sevgili Sosyalanneyimblog'un düzenlediği Mutlu Kadın Güçlü Kadın Blogger Daveti'nden bahsetmiştim. Yazımı okumayanlar buradan tıklayıp okuyabilirler. Bu yazımda ise bu güzel davete sponsor olan değerli markalardan bahsedeceğim. 





Procsin yüz temizleme jeli ve saç bakım ürünü ile bizlerleydi. İlk defa ürünlerini deneyeceğim.



Carmalos markasına ait saç bakım ürünlerini ilk defa deneyeceğim. Keratin sütü ve şampuanlarını meraktayım yeni duyduğum bir marka.



Nova markası ile gelen parmak boyalara yeğenim bayıldı:) Karslıoğlu Kırtasiye'ye teşekkür ederiz.


Glint İstanbul Şişli bizlere temizlik ürünlerini göndermişler. Glint markası merak ettiğim bir markaydı. Bitkisel içerikli olması daha da merak etmemi sağlayan etkenlerden.






Proson Kimya iki ürünü ile bizlerleydi. Morning Fresh Çok Amaçlı Temizleyicileri ve Düşler Bahçesi oda spreyleri oldukça ilgi çekici ürünler. Düşler Bahçesi oda spreylerinin kokusuna bayıldım çok ferahlatıcı ve parfümlü güzel bir kokusu var.




Yeşil Marka dudak balmı kış aylarında özellikle sıkça kullanılacak ürünlerden biri. Kokusu çilekli beğendiğim bir ürün oldu.




Missha birbirinden farklı üç ürünü ve deneme ürünleri ile bizimleydi. Jel ürünleri saç, yüz ve vucuda uygulanabiliyor, çok işlevli bir ürün. Makyaj bazları da aydınlatıcı özellikte bir ürün. ayak maskelerini en kısa sürede deneyeğim merak uyandırıcı ürünler.



Savon de Royal sıvı sabunları ile yeni tanışıyorum. El hijyeni önemli bildiğiniz gibi hem de şu sıralarda hijyene de daha da fazla dikkat ediyoruz, kokuları da gayet güzel sabunlar.


Yves Rocher cilt bakımında tercih ettiğim ve sevdiğim bir marka. Cilt bakım ürünlerini daha öncede severek kullananlardanım.  Hydra Vegetal serisini ilk defa deneyeceğim.



Catherine Arley markası çok yıllar önce de kullandığım makyaj markaları arasındaydı. Ürünlerini yıllarca kullanmıştım, ne günlerdi, parfümleri de pudraları da harikaydı:) Yeni makyaj ürünlerini ilk kez kullanacağım, makyaj paletlerine bayıldım bu arada. Rimel, bb krem ve lip glosslarını denemek için sabırsızlanıyorum.


Capicade markası bize deneme ürünleri, saç bakımı ve güneş bakımı için testerlar göndermiş, ilk defa deneyeceğim.


Hobby markası saç bakım ve vücut bakım ürünleriyle bizimleydi, bu ürünlerini ilk defa deneyeceğim.





Vpleksi'nin makyaj organizerlerini tercih edenlerdenim, bu güzel etkinlikte de bizimleydiler, pratik ürünlerini hemen kullanmaya başladım.

Avalon markasına ait bu şampuanı ilk defa deneyeceğim, bizlere 3ka tarafından gönderilmiş; içerik olarak harika bulduğumu belirtmeliyim, zararlı kimyasal içermeyen bir ürün.



Kolonya şu sıralar elimizden düşmüyor bildiğiniz gibi, 
Goynuk Kolonyaları tavsiye edeceğim bir kolonya markası, harika kokusu ile mutlaka denemeniz gereken ürünlerden.



Ceres Yayınları'na ait iki güzel kitabı okumak için sabırsızlanıyorum. 'İyi misin?' ve 'Her Şey Mümkün' kitapları oldukça merak uyandırıcı içeriklere sahip kitaplar. Her Şey Mümkün'ü okumaya başladım bile. 




Doğadan Çay yeşil çayları ile bizimleydi, dinlenirken açai-ananaslı yeşil çaylarını keyifle yudumladım.

Dr. White diş macunları ile yeni tanıştım, mavi renkli olanı kullanmaya başladım bile, beyazlatıcı ve ferahlatıcı etkisi çok iyi.





Luminis markasına ait yüz temizleme köpüğü çok merak uyandırıcı bir ürün en kısa zamanda deneyip yorumlarımı paylaşacağım.




Bir kadın olarak temizlik ürünlerine meraklıyım bende doğal olarak:) Duş Sil severek kullandığım duşakabin temizleyicisini yenilemiş, bize de denemek kalıyor.



Miss Life iki oda kokusu ile bizimleydi. İki kokusu da gayet güzel, ferahlatıcı ve çiçek kokularına sahip. İlk defa tanıştığım bir marka olan Miss Life'ın oda ve araba kokularını mutlaka denemelisiniz.




Bade Natural'ın göz çevresi bakım serumunu denemeye başladım, organik ürünlere ilgim dolayısıyla öncelik verdiğim bir ürün oldu.



Fulya Abla Turşu Evi'ne ait lezzetli turşuları da denedim. Bursa'nın Gedelek köyüne ait organik turşuları; bağışıklığı güçlendirici ve organik olarak üretiliyor. Organik ürünleri seven birisi olarak bu marka ile tanıştığıma sevindim. Mutlaka denemeniz gereken lezzetlerden birisi. Hiçbir katkı maddesi içermeden üretilen Gedelek köyünde yer alan yüksek kalsiyumlu kireç kayalarının kaynak suları ile üretilen mineraller bakımından zengin olan özellikte turşularını hemen tattım eve gittiğimde. Çok beğendim anne eli değmiş gibi lezzetli, Fulya ablanın ellerine sağlık:)




Dr. Köpük markasını ilk kez deneyimledim. Çok pratik bir ürün, şişeyi çalkalayıp temizlemek istediğiniz su değdirilen her yüzeye sıkıp nemli bir bezle siliyorsunuz. Tavsiye edeceğim ürünlerden.



Kukumav'ın zeytinli tost ekmeği ve cevizli ekmeğini severek tükettim, lezzetli ürünler. 




Bioblas markasına ait bu seriyi daha öncede kullanmıştım, çok güzel ürünler tavsiye ederim.





Zenix markasına ait bu maskeler ise en merak ettiğim ürünler arasında yer alıyor. Deneyimlerimde paylaşımlarımda olacak.



L- Prolin Q10 Ciltteki sorunları onarıcı etkisi olan bu ürünü en kısa zamanda kullanacağım çok merak ettiğimi söylemeliyim.



Nays Collection ürünlerini severek kullanıyorum. Ojesil mendillerini ilk kez kullanacağım, makyaj temizleme mendilleri ve parfümleri favorilerimden.






Kiana Kolajen içerikli sabunu; güzellik ve bakım rutinimde yer alacak güzel ürünler arasında yerini aldı.





High Genic bizlere dört adet ürününü göndermiş. Leke çıkarıcı, duşakabin ürünlerini yeni kullanacağım ama sirkelim ve yağ çözücülerini daha önce deneyip beğenmiştim. Kişisel hijyen ne kadar önemli ise ev hijyeni de çok önemli. 





Honeystix'e ait şekerlemeler ve tatlandırıcılar için teşekkür ederiz. Parlar Anadolu Gurme de bizlere organik lezzetlerinden göndermişler, teşekkürler.



Tortahouse bizlere harika trileçelerinden getirmişler, harika bir lezzet mutlaka denemelisiniz. Sevgili Fatma bizlere bugünün anısına çerçeveler hediye etti, ona da çok teşekkür ederim:)





Unİstanbul bizlere güzel lezzetlerinden göndermişler teşekkür ederiz. Hepsi şahaneydi.

Acıbiber ve mentol içerikli, kas ve eklemleri rahatlatmaya yarayan bu ürün Catalyn markasına ait. Daha önce mavi renkli olanı kullanmıştım özellikle baş ağrısı için çok iyi bir losyondu.





Evinya markasına ait oda parfümünü ilk kez denedim. Mis gibi kokuyor evim harika koktu, tavsiye edeceğim bir ürün.




Nane yağının faydalarını bilmeyen yoktur sayısız faydaları var. Benim için şu aşamada 'nefes almayı kolaylaştırması, astım, grip, bronşit ve öksürükte faydalı olması' bu ürünü kullanmam için en önemli nedenlerden. Burun yollarımı açtı sadece bir koklama ile, çok güzel bir yağ, Uludagagro'ya çok teşekkürler.



Miss Farmasi Türkiye'ye ait olan bu güzel lip glossun rengine ise bayıldığımı söyleyebilirim.

En sevdiğim markalardan olan Rituel de Beaute'ye ait olan yüz maskesi, burun bandı ve intim temizleme mendilleri için çok teşekkürler. Burun bantları her zaman favorilerim arasında mutlaka denemelisiniz. 

Sevgili Sosyal Annem Blog'un düzenlediği bu güzel etkinliğe sponsor olan tüm değerli markalara teşekkür ediyorum, deneyimlerim sonrası paylaşımlarımı instagram hesabım ve blogum üzerinden takip edebilirsiniz, herkese sağlıklı ve mutlu günler dilerim.




4 yorum: