9 Kasım 2021 Salı

DermarollerTurkey Profozon Ozon Yağı ve Propolisli Sabun Deneyimim



Ozon yağını elbette duymuşsunuz ben uzun zamandır kullanıyorum. DermarollerTurkey Profozon Ozon Yağı ve Propolisli Sabun Deneyimimden bahsedeceğim bu yazımda. 

Profozon Ozon Yağı:

Prozozon, zeytinyağı ile ozon gazının birleşimi ve doğal bitki aromaları ilave edilerek elde edilmiş bir ürün. El, yüz, kafa derisi, boyun, kasık, gövde ve ayaklarda kullanılabiliyor. Uygulamasını yaparken kullanmak istediğimiz bölgeyi temizledikten sonra, Profozon'u çok ince bir tabaka halinde cildimize sürüyoruz ve en az iki saat yıkamıyoruz.  Günde 1 kez kullanıyorum. Profozon Ozon Yağını gece yatarken temiz ve kuru cildime uyguluyorum.



Profozon, sıcak havalarda sıvılaşıyor, soğuk havalarda donuyor.  Bu sebeple bir saat oda sıcaklığında bekledikten sonra kullanıma uygun hale geliyor. Cildimdeki etkilerine gelecek olursam; nemlendirme, canlandırma açısından iyi bulduğum bir cilt bakımı ürünü. Cildimizi derinlemesine temizleyip gözeneklerin tıkanmasının önüne gecici etkisi bulunuyor. Antitoksidan özelliği ile, sivilce ve aknelere karşı etkili. Kırısıklıklara karşı etkili ve yaşlanma karşıtı bir ürün. 



Dermaroller Propolisli Sabun:

Propolis yüzyıllardır insanoğlu tarafından kullanılan bir ürün. Sayısız faydası bulunmakta. İşçi bal arılarının ağaç ve çalılarının yaprak tomurcuğu, gövde yaraları gibi büyüyerek yenilenen kısımlarından topladıkları sarı, yeşil ve kahverengi reçinemsi bir maddedir.  Anti-bakteriyel özelliğe sahip olan propolis sabununu, özellikle dışarıdan eve geldiğimde yüzümde uyguluyorum. Dermaroller Propolisli Sabun cilde zarar veren ve sivilce oluşumuna sebep olan bakterilerin üremesini engelleyici özellikte bir sabun. Sivilce, akne ve yaraların daha kısa sürede iyileşmesine yardımcı oluyor. Cildi derinlemesine temizleyen, yumuşatan ve hijyen sağlayan bir sabun. Propolis sabunu antiseptik özellikli. Antibakteriyel, cildi nemlendirici etkili, cildi yenileyici ve kırışıklıklara karşı cildi koruyucu etkisi bulunuyor.  Hücrelerin yenilenme hızını artırıcı etkiye sahip, cildi nemlendiriyor, besliyor ve koruyor. B1, B2, C v e E vitaminleri ile zengin bir doğal üründür. Kırışıklığın önüne geçerek cildi koruyor yenileyici etkileri bulunuyor. Nemlendirme etkisini ve antibakteriyel etkisini beğendim. 


Bu iki güzel ürünle beni tanıştırdıkları için DermarollerTurkey'e çok teşekkür ediyorum. Instagram sayfalarına da bakıp ürünlerini aşağıdaki linkten inceleyebilirsiniz.

https://www.instagram.com/dermarollerturkey/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder