19 Aralık 2012 Çarşamba

Yılbaşı'nda Garfieldle Olmak:)


Yılbaşı Ağacımızıda kurduk:) Yeni yıla girmemize çok az bi süre kaldı ama ben ilk yeni yıl hediyemi geçen haftalarda aldım,aslında kendim aldım ama annem almış gibi oldu:) 


Tesadüfen bir aksam vakti Kale Center'da iken yani başka bişeylere bakmaktayken,Garfieldi gördüm Armağan Oyuncak'ta ve dayanamadım Süper Garfieldi aldım:)) Hiç bir yerde bulamadığım Garfieldimle gözgöze geldik:)) Hatta iki tane aldım,diğeride ablamın yılbaşı hediyesi oldu:)) Ortadaki Garfieldim ise yıllardır kahrımı çeken emektar ve romantik Garfieldim,yanına bir arkadaş geldi eminim o da çok mutlu olmuştur:)) Onuda Capacity yada Carousel'den almıştım sanırım:))30 yaşında Garfieldle uğraşırsam,60 yaşında kedilerim olur mu acaba evimde diye de düşünmüyor değilim..:)

Biricit derki,bu yılbaşında bekarım ama en azından yanımda Garfieldim olacak!:)

28 yorum:

  1. Ağacınız çok şeker,garfield'ler bir harika iyi günlerde bak onalar

    YanıtlaSil
  2. bencede en sevdiğin birşey yanında olacak en azından eğilmi hemde bir sürü olmuş bak :) Yeni yıl hep güzellik getirsin beyaz atlı prensinide tabi ''AŞK'' tüm benliğinde dolansın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım tatlım:)) ınsallah :)) AŞK gelsın AŞŞŞŞŞŞK:))

      Sil
  3. çok sevdimmm bunun gözleri çok hoş ya tam miskin uyuşuk bayık bayık bakıyor insana

    YanıtlaSil
  4. çok sevimliler :))) aynı senin gibi gibi tatlı:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) tesekkur ederım canım o senın tatlılığın:))
      sevgıler reçelim:)

      Sil
  5. benim de peluş köpeğim var yıllardır senin dediğin gibi kahrımı çekiyor. adı da rıfkı:) sarılıp uyuyorum. eee ne yapalım biricit sarılıp uyuyabileceğimiz biri karşımıza çıkmadığı için biz de onlara sarılıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bıgun sarılıp uyuyacağımız bırılerı cıkana kadar bunlarla uyuyacağız melek baharcım:))

      Sil
  6. çok güzellerrr, bayılırım garfield'a zaten..

    YanıtlaSil
  7. Kale Center mı, yakınız galiba bende Kuyumcukent yakınlarında çalışıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kale centera yakında oturuyorum:) yakınmısız evet:)

      Sil
  8. çok güzelmiş ya bunlar :))
    musmutlu yılların olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederım goncacım,sanada musmutlu yıllar dılerım:))

      Sil
  9. çok tatlı bişeymiş bu süper garfield :)

    YanıtlaSil
  10. Ağacı ne güzel süslemişsin canım ya. Garfield bulmuşsun çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevındım canım,evet cok aramıstım bı zamanlar aniden karsıma cıkınca almam gerektığını hıssettım:)

      Sil
  11. hadi hayırlı olsun bol garfieldlı senelerr:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) hayırlısı canım garfıeldınde hayırlısı:)) sanada harıka seneler:)

      Sil
  12. benım kardesım garfıeld :)) hayurlı olsun canım benım..ınsallah tum dılekleırn kabul olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım canım ınsallah senınkılerde kabul olsun:)

      Sil
  13. Garfieldın da çok şeker ama :) Ağacını da ne güzel süslemişsin.

    YanıtlaSil