Cyrene İle 14 Ocakta başladığımız hediye çekilişimiz sona erdi!:) Cyrene Keratinli ve Kollajenli Dolgunlaştırıcı ve Hacimleştirici Şampuan hediyemizi kazanan 3 Şanslı İzleyicimi Belirledim. Yorumlarınız tek tek kontrol edildi, zorunlu şartlarımızı yerine getirmeyenleri maalesef listeme ekleyemedim. Hatalı paylasımlara ve blogumu takipte olmayanlara ulasmaya calıstım, düzeltenler oldu fakat düzeltmeyenleri listeme eklemedim. Katılan herkese ve Cyrene ' e çok teşekkür ediyorum :)
Toplamda 41 yorum yapılmış, mükerrer ve hatalı yorumları çıkardığımda 37 kişi hediye çekilişimize geçerli yorum yapmış;
Cyrene Keratinli ve Kollajenli Dolgunlaştırıcı ve Hacimleştirici Şampuan Kazanan 3 Şanslımız;
Mihriban Csk
Özlem
Kumral28
Tebrik ediyorum iyi günlerde kullanmanızı dilerim :) Kazananlara mail gönderdim, 3 gün içerisinde ad-soyad, adres ve telefon bilgilerinizi bekliyorum, dönüş yapmazsanız yedek talihliler belirleyebilirim :) Herkese Sevgiler ve Çok Güzel Bir Hafta Dilerim :)
KİĞILI DÜNYA MARKALARI ARASINDA
Dünyanın En Prestijli Fuarı Pitti Immagine Uomo’da Bu Yıl Türk Rüzgarı Esti
Dünyanın önde gelen markalarının katıldığı Pitti Immagine Uomo fuarı 07-10 Ocak 2014 tarihleri arasında İtalya’nın moda şehri Floransa’da gerçekleşti. Modaya yön vererek markalar için önemli bir ilham kaynağı olan fuarda Türkiye’nin erkek giyim markası Kiğılı’da yer alarak, önemli anlaşmalara imza attı.
İtalya’nın ve moda dünyasının prestijli fuarları arasında yer alan Pitti Immagine Uomo fuarı bu yıl da 30 ülkenin katılımıyla çok renkli görüntülere sahne oldu. Erkek modasının görücüye çıktığı Pitti Immagine Uomo fuarında erkek giyim markaları yeni koleksiyonlarını ziyaretçilere tanıttı.
Modaya yön vererek, tasarımcılara ışık tutan Pitti Immagine Uomo fuarı, özellikle markalar için ilham almak açısında çok önemli. Türkiye’den markaların da katılım sağladığı bu fuarda geçen yıl olduğu gibi bu yıl da Türk rüzgarı esti. Türkiye’nin erkek giyim markası Kiğılı’da fuarda ikinci kez yer alarak yeni koleksiyonunu dünyaya tanıttı.
Kiğılı Avusturalya’da da Satılacak
Yeni müşteri ve pazarlar tanımak için Pitti Uomo’nun çok iyi bir fırsat olduğunu söyleyen Kiğılı CEO’su Hilal Suerdem fuarla ilgili şu açıklamalarda bulundu; “Artık Türk tekstil ve hazır giyimciler Avrupa pazarının önemli oyuncusu oldu. Fuarda Kiğılı ve Türk markalarının kaliteli işçiliğini gösterebilmek ve fark edilmek beklentilerimiz arasındaydı. Bu yıl markamızın daha çok bilinir olduğunu fark ettik. Siparişlerimiz geçen yıla oranla yüzde 12 arttı. Çek Cumhuriyeti, İspanya, Polonya, Çin ve Japonya gibi ülkelerden markamıza yoğun ilgi oldu. Avusturalya’dan sipariş aldık. Artık ürünlerimiz Avusturalya’da bir erkek giyim markasının içerisinde satılacak.”
Suerdem sözlerine şöyle devam etti; “Katılımcı sayısı geçen yıla göre hemen hemen aynıydı. Ancak verimlilik açısından bu yıl daha verimli bir yıl oldu. Daha bilinçli tüketiciler ile tanıştık. Bu fuarın gelecek için umut vaad ettiğini gördük. Pitti Uomo, dünyanın dört bir yanından gelen markaların yenilikleri, değişimleri ve modalarının sunulduğu bir buluşma olması nedeniyle devamlı surette gözlem gerektiren bir fuar. Kiğılı olarak biz de burada hem gözlemci hem de gözlenen olarak konumlandık” dedi.
*Basın Bültenidir.