29 Haziran 2020 Pazartesi

Güneş Gözlüğü Seçerken Nelere Dikkat Etmeliyiz?



Herkese güzel haberler aldığımız, harika bir hafta diliyorum. Bugün sizlere güneş gözlüğü seçerken nelere dikkat etmeliyiz, nasıl bir şekilde güneş gözlüğümüzü seçmeliyizi anlatacağım. Yaz mevsiminin gelmesi ile beraber güneş gözlüklerini de kullanmaya başladık. Tatil hazırlıkları da tatil planları da devam ediyor. Tatile giderken de yeni güneş gözlüğü almayı düşünenler olduğu gibi tatile gidemeyip yine güneş gözlüğü almayı düşünenler var. Yeni bir güneş gözlüğü alırken, gözlük seçimi yaparken, 'nasıl bir gözlük almalıyım?' diye düşünenlere yazım fikir verip, kararlarında yardımcı olacaktır diye düşünüyorum. 



Güneş gözlüğü alışverişini yaparken markası olan ürünleri tercih etmelisiniz. Piyasada yer alan markalı güneş gözlükleri hem gözlerinize zarar vermeyecektir hem de kalitesi ile sizi tatmin edecektir. Sağlık; gözlük seçiminizde en önemli birincil etken olmalı. Camın kaliteli olması çok önemli. Güvenilir markaları tercih etmeniz gerekir. Güneş gözlükleri güneşten korumasının yanı sıra günümüzde moda aksesuarları arasında geniş bir şekilde yer almaktadır. En moda, en trend, en güvenilir, orjinal güneş gözlüklerini yeni keşfettiğim Solaris alışveriş sitesinde bulabilirsiniz. 




Yüz şeklinize, ten ve saç renginize uygun özgün & yenilikçi gözlük modellerini tercih etmelisiniz. Yüz hatlarınıza uygun olan güneş gözlüklerini tercih etmeniz gerekir. Stilinize uygun, gideceğiniz yerlere özel güneş gözlüğü modellerini seçmelisiniz. Tarzınızı yansıtabileceğiniz güneş gözlükleri ile giyeceğiniz kıyafetlere göre güneş gözlüklerinizi seçerken klasik, spor ve lüks seçenekler arasından karar verebilirsiniz. 



Yeni sezona ait trend modeller; yaşam tarzınızı yansıtan çizgilere eşlik edici tasarımlarda olmalı. Güneş gözlüğünüz size özgü seçilmiş olursa sizi yansıtıcı, sizi tamamlayıcı özellikte olur. Satın aldıktan sonra güneş gözlüğünüzün temizliğine ve bakımına da önem vermelisiniz.  Başka bir yazımda görüşmek üzere, mutlu günler dilerim.



14 Haziran 2020 Pazar

BeautyEurasia İçin Yeni Tarihi Belirlendi



BeautyEurasia İçin Yeni Tarihi Belirlendi

Avrasya Bölgesi’nin en büyük kozmetik fuarı olan, kozmetik sektörünün trendlerinin konuşulacağı ve en yeni ürünlerin yerli ve yabancı ziyaretçileriyle buluşacağı 16. Uluslararası Kozmetik, Güzellik ve Kuaför Fuarı – BeautyEurasia Fuarı’nın 1-3 Temmuz 2020 olan tarihi, küresel çapta yaşanan COVID-19 gündemi nedeniyle değiştirildi. Ticaret Bakanlığı’nın da fuarlar ile ilgili aldığı kararlar ve açıklamaları takiben yapılan değerlendirme sonrası, yeni tarih 25-27 Kasım 2020 olarak belirlendi. Yeşilköy’de bulunan İstanbul Fuar Merkezi’nde düzenlenecek Fuar, planlandığı şekilde 25-27 Kasım tarihleri aralığında gerçekleştirilecek.




BeautyEurasia’yı düzenleyen küresel fuarcılık şirketi Hyve Group Bölge Direktörü Kemal Ülgen yaptığı açıklamada, Ticaret Bakanlığı’nın kararlarının sürecin kontrolü ve salgın öncesi ekonomik canlılığın en kısa sürede kazanılması için oldukça önemli ve yerinde olduğunu belirtti. Ülgen, şöyle devam etti:

“Çin’de ortaya çıkan ve kısa sürede tüm dünyayı etkisi altına alan, Dünya Sağlık Örgütü’nün pandemi olarak tanımladığı Covid-19, iş dünyasında da ciddi önlemler alınmasını gerektirdi. Bu yerinde ve etkili önlemlerin temel gerekçeleri ise, pandeminin en kısa sürede kontrol altına alınması ve küresel ekonomik hareketliliğin en kısa sürede kaldığı yerden devam etmesi içindir. Çalışanlarımızın, katılımcılarımızın ve ziyaretçilerimizin sağlığı dün olduğu gibi bugün ve yarın da her zaman birinci önceliğimiz olmaya devam edecektir. Türkiye’nin güçlü sektörlerinden kozmetik alanında düzenleyeceğimiz fuarımızı 25-27 Kasım 2020 tarihlerinde düzenleme kararımızı tüm paydaşlarımızın anlayışla karşılayacağından eminiz. Katılımcılarımızı ve kamuoyunu yerel ve küresel çapta sektör ve markamız özelinde yaşanan gelişmelerle ilgili bilgilendirmeye devam edeceğiz.”

Avrasya’da sektörünün en büyük fuarı olan BeautyEurasia’da, 3 gün boyunca tüm dünyadan ziyaretçilerin ağırlanması için çalışmalar tüm hızıyla sürüyor. Ticaret Bakanlığı’nın desteği ile Hyve Group’un düzenlediği BeautyEurasia, güçlü bölgesel ağı ile Türkiye için yeni iş, ortaklık ve satın alım fırsatları yaratmayı hedefliyor. Fuar; sektörün global ve bölgesel gelişim alanlarının tartışılmasını ve bilgi alışverişini sağlayarak, yeni fikir ve ürünlerin tanıtımına yönelik etkinliklerle dolu verimli bir platform sunuyor. 2019 yılında 33 ülkeden 367 katılımcı firma ile 130 ülkeden 11.786 ziyaretçiyi ağırlayan Fuar, geçtiğimiz yıl 2018 yılına göre uluslararası ziyaretçi sayısını yüzde 51 oranında artırmıştı. 2020 yılında bu rakamların iç pazar ve dış pazar dinamiklerindeki hareketlenmeye bağlı olarak artması bekleniyor.

*Basın Bültenidir.