24 Kasım 2011 Perşembe

evlenecek kızlar yok

Bırakın bu işleri..Evlenecek kız kalmamış,etrafta doğru düzgün kız yokmuş..Hadi oradan..Asıl sorun şu evlenecek adam mı kaldı?Evlenecek erkeği de geçtim normal bir erkekte mi yok?
Tam birini görüyorsunuz diyorsunuzki 'heh işte buldum bu sefer ne kadar efendi,olgun,tam bir ev erkeği olur bundan'.. Meğer evliymiş,ee zaten o gömleğinle kravatının uyumunu ancak bir kadın oluşturabilirdi diyerek geri çekiliyorsunuz..
O an aklınıza galiba iyileri kaptılar hepside mi evli diye gelir.Fakat hepsi evli değildir tabiiki..
Bekarlarda vardır içlerinde ne yakışıklılar görürsünüz yolda yürürken yanlarında da tabiri caizse çakma sarışınlar,buram buram her yerlerinden seksilik akan hatunlar..Onları görüp görüp sinir olursunuz,çakasınız gelir..O kadar seksi değilim ondan yalnızım, şu vüduda baksana bende bu yağlar varken kim bakacak,kim evlenecek acaba benimle tabii yalnız kalırım..diye düşünür durursunuz..

İçinizden şu bisküvi reklamındaki dalyanlar hani nerdesiniz ben burdayım diye çığlık atmak geçer..



İstediğiniz aslında sadece aşkı yaşamaktır ve evlenmektir.Evimin kadını,çocuklarımın anası olayım,o gelinliği bir giyeyim istersiniz..Kız kulesinde evlenme teklifi almak istersiniz..Tabi bunlar benim düşüncelerim.. Peki erkekler ne düşünüyor biliyor musunuz?Onların derdi evlenmek değil.Biraz maddi durumunuz iyiyse sizi yemeyi,yok maddiyatla ilgili değilsede yine sizi yemeyi düşünüyorlar,ama evlenmeyi düşünen tek bir erkek bile yok..En azından benim çevremde bu zamana kadar olmadı.Biriyle yeni bir ilişkiye başladığınızda eski sevgilinizinde size geri dönesi geliyor..Eski sevgilim bana da geri dönmüştü bende beni unutamadı hala seviyor sanmıştım.Meğer kredi kartı borçlarını ödemek için bir 'enayi' arıyormuş.Ödemedim tabiiki ,bana ne. O kadarda embesil değilim.Yeni bir ilişkiye başlıyorsunuz,ilk başta her şey yolunda gidiyor.Karşı tarafta bir ilgi bir ilgi sormayın gitsin.Tabi sizde onunla ilgilenmeye başlıyorsunuz hatta seviyorsunuz onunla ilgili hayaller kuruyorsunuz..Adam yer cücesi,şişko olabiliyor ama sizin gözünüzde; 12dev adamdan biri o, artık masalınızın kahramanı..



Sonra bir anda ilgisizleşmeye başlıyor,sizi aramıyor,sormuyor,adam sanki ilgisizlik konusunda oskara aday! Mesaj yazıyorsunuz ona bile cevap yazmıyor..Ölsek kalsak adamın umurunda değil..Yalanlarını bulmaya başlıyorsunuz hepsi ardarda oluyor.Ve en kötüsüde aldatılıyorsunuz hemde sizin değerinizle eşdeğerde olmayan alakasız aptal saptal biri ile..Burda ki amacı anlamışsınızdır zaten masalınızın kahramanı aslında bir bal arısı çıkıyor..Her çiçeğe konayım misali..Aslına bakarsanız erkeklerin doğasında bu var,yetinmeyi bilmiyorlar,hormonal birşey olmalı..Kadınlar akıllarıyla düşünürken erkekler başka bir yerden düşünüyorlar.. Evlenmeyi düşünmüyorlar nedeni de özgürlüklerinin ellerinden gideceği korkusu..
Kimse bana demesin benim ailem şöyle böylede,ben babam gibi bir baba olmak istemediğim için evlenmek istemiyorum..Çünkü yemezler.Eğer baban gibi bir baba olmak istemiyorsan onun yaptığı yanlışları yapmazsın kendi doğrularınla hayatını geçirirsin..Zaten baban gibi olsan keşke diyede insanın içinden geçiyor,o evlenmiş cocuk yapmış sen hani??? Yani niyetler belli erkekler gönüllerini eğlendirmeye pek meraklılar.Bence bende bir mıknatıs var ne kadar ne istediğini bilmeyen,olgun olamamış,dengesiz erkek varsa gelip beni buluyor..Bazen tvdeki evlenme programlarına katılıp orada koca bulmaya çalışan kadınlarada hakvermiyor değilim.Sonuçta karşılarında evlenmeye gelmiş bir erkek var.Bir çay içip sonrada nikah masasına oturuyorlar..Yıllarını,aylarını,günlerini kendilerine ait zamanlarını boş yere değmeyecek insanlara harcamadan evleniyorlar..
Etrafımda iyi eğitimler almış,fizikleri harika olan,işlerinde belli başarıları elde etmiş pırıl pırıl insanlar var..Hepimiz yalnızız ama.. Nedenide karşımıza çıkan 'yanlış erkekler topluluğu'..
O yüzden kimse bana evlenilecek kız yok demesin..Biz evlenmeyi düşünüyoruz kadınlar olarak adeta bunun için doğmuşuz sanki.





Ama karşımıza dürüst,yalan söylemeyen,bizimle ilgilenen,bizi aldatmayacak,bizi biz olduğumuz için sevecek,ne kariyerimizle ne paramızla değil sadece bizi olduğumuz gibi sevecek erkekler çıkmıyor karşımıza..Hatta nesilleri tükenmişte olabilir.. Evlenilecek adam yok adam...

Yazıyı yazan Biricit koca aramaya gitti....
resimler alıntıdır.

20 yorum:

  1. :)))
    ben sayfanızda gezinmeye dewam ediyorum:)
    keyifli yazılarınız tutsak etti beni sayfanıza:)
    seve seve izleyiciniz oldum hemen...
    bende sizi beklerim sayfama..
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yenı gordum ınanır mısın sevgıler tesekkur ederım :)

      Sil
  2. Güzel bir yazı olmuş tebrik ederim sizi ancak biraz faşistçe kaçmış diyebilirim her erkek aynı değildir ki sadece doğamızla alakalı ama bizim değil her iki cinsinde erkek ve kadının da doğasıyla alakalı.
    Şimdi bir sizin hipotezinize göre erkekler sevmiyor kadınlar seviyor aşık oluyor gibi bir kavram çıkıyor karşımıza biraz konu buraya doğru çarpıtılmaya çalışılmış, yıllarda beridir dilegelen bir söz bu.

    Ancak şunu söylemek istiyorum yakışıklı bir erkek kendinde neler olduğunu bilir ve bu olan şeyi kadınlar arasında paylaşmak ister bakın ne diyorum kadınlar çoğul eki kullandım yani bende bu özellik varken neden evleneyim farklı kadınlarla cinsel olarak tatmin olmak daha güzel diye düşünür ve hani şu aşık olan kadınlar varya genelde bu yakışıklı tiplere aşık olur ki bu da aşk değil arzu ve isteklerden dile gelen fantezi gibi birşeydir.

    Aşk belden aşağısına bakmaz yani sex denilen kavramı kabul etmez.Öyle olsaydı mecnun çirkin diye tabir edilen ki kimsye bu tabiri kullanmam leyla için çöllere düşmezdi dimi.

    Şimdi sorun nerde erkeklerde mi yoksa kadınlarda mı ilk önce bu kadar sığ olmasanız insanların görünüşleriyle alakalı sizede kazma diye tabir ettiğiniz adamlar rastlamaz.

    Şimdi gelelim evlilik konusuna ben evlenceğim insanın bir kere hiç ilişkiye girmemiş olmasını dudağından bile öpüşmemiş olmasını bu zamana kadar isterim ben aşk adamıyım ve hiç böyle bir münasebetim bir kızla olmadı evleneceğim kişinin de olmasını istemem.

    Kadınlar çok akıllı diyorsunuz öyle ise neden her evlenme vaadi ile gelen erkeğe inanıp onunla yatıyorlar dereyi görmeden eteği sıyırıyorlar kesinleşmemiş bir şey üzerine hemen her türlü şeye razı oluyorlar ve bunun sonucunda evlenmemiş erkek çapkın evlenememiş ve aldatılmış kadın ise o...u oluyor.

    Bu kavram değişmeli tabiki aslında burda erkeğin de o...u olması lazım ama dediğim gibi günümüz düşüncesine göre böyle değil ama bana göre erkek de o...u tek fark bu durum ne çevresini ne onu rahatsız etmiyor kadınların aksine.

    Şimdi hayatta ne edersen onu bulursun bir sürü kızla yatmış bir erkeğin sağlam bir kızla evlenmesi zordur kendi gibi birini bulur sonunda.Bu tabirim kadınlar içinde geçerlidir.

    O zaman hemen her söze aldanıp evlenme vaadiyle kandırılıp efendi düzgün bir insan ile evlenmek için ortalıkta ağlamaya gerek yok.Öyle şeyler gördüm ki yaşamadım gördüm neyin ne olduğun u şu anki cinsellik üzerine kurulan düzenin ne kadar pis ve iğrenç olduğunu.

    İnsanların artık utanma arlanma diye bir kavramı unuttuğunun farkındayım öyleki bu insanlar milyonların önünde çırılıçıplak duruyorlar sadece googleye cam4 yazmanız veya xhamster yazmanız turkish seçeneğini seçin yeterli bu durumun ne kadar vahim olduğunu göreceksiniz.

    Aslında daha çok anlatcağım şey vardı da uğraşamam açıkçası bu kadar yeterli.

    Anlayana sivrisinek saz anlamayana davul zurna az.

    BU KADAR SIĞ OLMAYIN.KİM BAŞKA TARAFIYLA DÜŞÜNÜYOR O ZAMAN ANLAŞILIR.

    SAYGILAR.

    YanıtlaSil
  3. güzel bı yorum olmus bende tesekkur ederım goruslerınızı paylastığınız ıcın,blogunuz olsaydı bende sızın yazılarınızı gormeyı ısterdım.
    bazı kadınlar gercekten cok akıllılar merak etmeyın,bu arada umarım buraya yazdığınız gıbı hıcbısey yasamamıs bırı ıle tanısıp evlenırsınız.gonlunuze gore ınsallah..
    her erkek aynı deıldır tabııkı ama ben cevremde malesefkı evlenecek yapıda evlenılecek ozellıklerde erkeklerı goremıyorum,bu benım sevgılılerım de olabılır normal arkadas cevremdekı ınsanlardada.
    saygılar..

    YanıtlaSil
  4. Ben de diyecektim genelleme yapman yanlış olmuş...ama erken davranılmış. Erkekler yaşam tarzına göre evlenildiğinde özgür olacağını düşünenler ile evlenildiğinde özgürlüğü gideceğini düşünenler olmak üzere ikiye ayrılır bence. Önemli olan birinci gruptan birisini bulup sevebilmek derim. Faceblog Türkiye'de bu yazıyı paylaştığın da iyi oldu güzel bir yazı okudum teşekkürler.Nihat.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru soyluyosun ılk kategorıde olanından bırısını bulup evlenılmelı bencede sevebılmekte onemlı tabııkı karsılıklı saygıda.ben tesekkur ederım guzel yorumun ıcın:)
      daha guzel yazılarıda paylasacağım ınsallah:)guzel bı olusum olmasını dılıyorum.

      Sil
  5. bence şahane yazmışsın!! seni çok iyi anlyorum ve yaşadığım tecrübelerden senin pencerenden bakabiliyorum evlenilecek adam yok adam! hepsi maymun iştahlı maddiyatçı sanki evlenirken finans sektörüne atılıp borsada parayla oynayacakmış gibi atılımlar yapıp ikili maddiyat gözetiyorlar.Annelerimizin babalarımızın zamanından kalma saf temiz aşklar çoktan yenilip içildi bar köşelerinde.Duygular süt liman şimdi...kalın sağlıcakla hep yazın emi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerdeee o aşklar nerde?eskıde kalmıs malesefkı hep maddı yada farklı kazanclar dolayısıyla yaklasılıyor kadınlara. tesekkur ederım güzel yorumunuz için,ömür var oldukca yazarım ınsallah:) sevgıler.

      Sil
  6. Bu yazıyı beğendim tamm cidden çok güzel düşünülmüş ince ince dokundurmaları olan gerçekci bi yazı olmuş bunun için tbrk ediyorum :)
    ama ben asıl seni bu yazıyı yazmaya iten şeyi merak ediyorum :)
    Bi başka arkdşın bloğunda yorum yazmışsın ve oda tam olarak bu postun başlığındaki gibi bi cvp vermiş :)
    bugün beni çok şaşırtıyosun çok gülümsetiyosun :)
    kendi bloğumdan çok senin bloğunda gezindim bugün :)
    hiç çıkma hayatımdan olurmu .?
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevındım canım:)
      bu yazıyı eskı sevgılıme kızıp yazmıstım,bı edergıde yayınlanacaktı ama malesef orda yayınlanmadı,bende kızdım gıttım blog actım:))tabıı esprısı bu o yuzden blog acmadım ama ılk yazımda bu yazı benım,bu yazıyla baslamak ıstedım:)
      tesekkur ederım,bende yenı kesfettım blogunu ama oldukca ıyı yazıorsunuz ve samimisiniz:)

      Sil
  7. Ömrümü yalnızca sevdiği kadına adamaya hazır inançlı,bakımlı,dürüst,sadık ve hayat dolu neşeli bir insanım ama bende evlenecek kız bulamadım kimisi uzun süre flört ister,kimisi kendisine karışmamamı (giyim vs.)kimisi işini paranı beğenmez.nerde zıpırlar var afedersin peşlerinden koşarlar demek istediğim bu sıkıntıları yaşayan bir sürü erkekte var yinede yazınız için tşk ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet erkeklerde de aynı sorun var ben kendi acımdan yazdım:) bizde evlenecek ciddi niyetli birisini bulamıyoruz malesef.

      Sil
  8. iyi hoş yazmışsınız ama aynı durum biz erkekler içinde geçerli dürüst,inançlı,saygılı,bakımlı,bir erkeğim ama bende evlenecek kız bulamadım kimisi uzun süre flört ister,kimisi kendisine karışılmasını istemez istediği gibi hareket edermiş ( giyim kuşam vs.) kimisi işini maaşını beğenmez vs vs.ama nerede bir zıpır var peşinden koşup darbeyi yerler ve erkeklerin hepsi aynı olur,ve çevremde tanıdığım bir sürü düzgün karakterli olup evlenecek kız bulamayan erkekler var,kısacası sorun cinsiyetde değil insan olabilmekte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet doğru diyosunuz sorun 'insan' olabilmekte. ama bazı erkeklerde nerde değer verilemeyecek kadınlar var onlara değer veriyorlar, iki tarafında bir yerde karsılasmaları lazım evlenecek kız ve erkek bulamayanların birbirlerine denk gelmeleri lazım:)

      Sil
  9. Berbat bir yazı diliniz var. İmla-yazım kurallarını ilkokul-1 seviyesinden öğrenmeye başlamalısınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim güzel iltifatlarınız için bir mukabele:))
      edebi metin yazmıyorum burası bir blog, kişisel bir blog istediğin şekilde de yazarım, beğenmiyorsanız okumak zorunda da değilsiniz:) hatta yorum da yapmak zorunluluğunuz yok:)

      Sil
  10. Ayyy ne güzel tercüman olmuşsun hislerime:)

    YanıtlaSil