18 Ocak 2012 Çarşamba

Gördün mü Bak 30 Oldum..


Bugun 18 Ocak,benım doğum günüm,iyikide doğmuşum gördün mü bak 30 oldum..
Şimdi olgun olgun şeyler yazmam bekleniyor sanırım..30 yasında aklı basında olmalıyım sanırım..
Geçen sene 29a girmeden evvel bir arkadasım 30 yasına girmişti,kendine bir yazı yazmıstı,yazısında 30 yasında nelerı basardığını anlatıyordu,iş kurmus,ev almıs,araba almıs,evlenmıs,kızı olmus vs.vs... Onun gibi yazarsam benim hiçbişeyim yok.30 yasıma geldim ama hala bekarım,bi iş falan kurmadım.. arabamda yok..En önemlisi kızım yada oğlum da olmadı,evlenmediğim için..Belkide buna hüzünlendim şimdi..Hüzünlenmek değil sanırım 30 yaş sendromundayım,buna hüzünlendim,aylardır depresif semptomlardayım ve sanırım yaşlanıyorum.Yaa ben geçende 18 yasımda değil miydim?Sanki bir rüya gibi nasıl geçti 18 yaşımdan sonrası,yirmili yaşlarım..Anlayamadım..Eskiden hep 18 yasında olmak isterdim..Ne olacaksa 18de sanki aya füze atacaktım..Şimdi ise yaşlanmak 30 olmak 40 olmak 50 olmak..hüzünlendiriyor beni..Yada yalnız mı öleceğim birgün..Kızım olmayacak mı,ona yazdığım bu satırları görmeyecek mi?
'Biricik kızım,minik prensesim,
Bu satırları okuduğunda belki genç bir kız olacaksın,belkide sana bu blogu bırakacağım okuman için belki sende yazarsın kimbilir.Yahu akıl var mantık var senin zamanına blog mu kalır?Neyse konumuza dönüyorum kızım anan biraz sinirli 30 olacağı için..Şu an 30 yaşındayım kızım,minik bebeğim benim..Yirmi yaşımla Otuz yaşım arasındaki yıllar nasıl geçti bir çırpıda bilemedim biliyor musun?Sen umarım o yaşlarının değerini bilirsin.Ne öğrendin anne 30 yasına geldınde dersen,hıcbısey öğrenemedim biliyor musun? derim..Neyi öğrendim belkide her zaman umutlu olmayı,pozitif düşünmeyi öğrendim derim sana..İnsanları anlamayı öğrendim,bazı insanlara ne yaparsan yap senin değerini bilemediklerini öğrendim..Sevdiğin zaman hiçbir şeyi gözünün görmediğini insanın,yada çalıştığın işyerinde yüzüne gülüp arkandan konusan insanların, dost gibi davrandıklarını ama sahte olduklarını öğrendim..bazı ınsanların para için türlü türlü maymunluklar yaptığını öğrendim ama sen asla öyle olma kızım..Hakkınla kazan,emeğinle kazan..Kimsenin hakkını yeme..Parayı her zaman bulursun ama şerefin olmadan yasayamazsın..İnsana bu dünyada kendisinden baska kimsenin yardım edemeyeceğini öğrendim.Kendi ayaklarının üzerinde sadece kendin durabilirsin..Ama ailenin herseyden önemli olduğunu anladım,en yakın dostların annen ve babandır bunu öğrendim, annemi daha iyi anladım belkide..
Canım kızım sen 30 yaşına geldiğinde umarımki,hayatı öyle güzel yaşamış olursunki,mutlu bir yaşama sahip olursun..' 
Ya ben nelere sahibim peki,benim umudum var..hemde çok..hayallerim var..yaşanacak çok güzel günlerim var..asla pes etmeyen bir kalbim var..beni seven insanlar var,ailem var...dostlarım var...
Bir Buz Devri cocuğuyum ben yaa karların içinden doğmuşum,iyiki doğmuşum !!!  :))) Hepim Pörtledi..30 oldum :)

Biricit 30 yaş pastasını yemeye gitti ,30 yaş bakalım ona neleri getirecek,bir koca getirebilecek mi?
resim alıntıdır

56 yorum:

  1. Mutlu yıllar, herşey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  2. Gkh Tdi tesekkur ederım senınde hersey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil
  3. mutlu yıllar biricit... yeni yaşın sana aşk getirsin, dileklerin gerçek olsun :))

    YanıtlaSil
  4. sırrakalem tesekkur ederım canım inşallah :)) aşk aşk aşk :)))))

    YanıtlaSil
  5. 30 yaş inşallah sana dilediğin herşeyi getirir biricit :)

    eşimde bugün doğmuş

    YanıtlaSil
  6. ∂єкσяαρѕυωαѕуση inşallah canım tesekkur ederım :) eşinizinde doğumgunu kutlu olsun,oğlak burcuyla uğrasmakta zordur kendımden bılıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Biricitim 30 yaş çok güzeldir bence :) sakın geriye bakma, çok güzel yıllar seni bekliyor. İyiki dogdunn :) iyiki varsın, iyiki yazıyorsun. Mutlu yıllar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. biricit'im doğum günün kutlu olsuuun.iyi ki varsın,iyi ki katılmışsın blog dünyasına :) eminim ilerde kızın (amanın Allah mı söyletti ne heheh ) blogunu okuduğunda,ne tatlı,ne hoşsohbet bir annem var benim yahuu diyecek :)
    yeni yaşın sana başta aşk olmak üzere birçok güzellik getirsin.öpüyorumm :*

    YanıtlaSil
  9. Aslıcım tesekkur ederım canım :) ınsallah 30 yaş güzeldir yaşayıp görücez:)

    YanıtlaSil
  10. Poliganum cok tesekkur ederım Allah soyletıyo kızım olursa cok sevınırım :)) iyiki bende buradakı arkadaslarımı tanımısım,seni tanımısım,hepınız benım ıcın cok özel insanlarsınız :) bende öpüyorum canım :*

    YanıtlaSil
  11. Bir sürü mutlu yıl diliyorum sana Biricit :)

    YanıtlaSil
  12. hafiz 10 senen kalmis.

    YanıtlaSil
  13. doğum günün kutlu olsun mutlu yaşlar, 30 olmayı hiç tavsiye etmiyorum demişmiydim :)))

    YanıtlaSil
  14. Doğum günün kutlu olsun biricit, nice sağlıklı, mutlu ve aşk dolu yeni yıllara, yeni yaşlara!
    Gelecekteki kızın için yazmış oldukların beni duygulandırdı bak.. eline sağlık. Bende bir zamanlar (:P) yazmıştım hayalimdeki kızıma; tam yeri ve zamanı diyerek paylaşıyorum..
    http://www.kayipedebiyat.com/oyku/ege/

    YanıtlaSil
  15. biricitim ; sana söyliyim senin için kıpır kıpır , ruhun genç , sen asla yaşlanmazsın tatlım...
    Yeni yaşın sana mutluluk , huzur , bolluk getirsin canım , dileklerin gerçek olsun , iyi ki doğdun .

    YanıtlaSil
  16. Barney S. (Behzat Ç. gıbı oldu) 10 sene daha koca bulamazsam evde kaldım demektır :)

    YanıtlaSil
  17. Dürr-i Yekta dememıstın :)) cok yaslı hıssedıyorum kendımı :) tesekkur ederım canım :)

    YanıtlaSil
  18. ErhaN tesekkur ederım:) yazını okudum,harıka yazmıssın, Ege olur bence bıkac seneye :)) benımkınınde adı hazırda soylemem :)))

    YanıtlaSil
  19. zeynepcim cok tesekkur ederım :) ıyı dıleklerın ıcın cok sağol hep beraber canım :)

    YanıtlaSil
  20. iyi ki doğdunnn, yeni yaşın sana ne istiyorsan onu getirsin ;)

    YanıtlaSil
  21. Mayacım tesekkur ederım ınsallah :))

    YanıtlaSil
  22. biricitim!! kutlarım kutlarım bi'daha kutlarım! zaman şimdi daha çabuk geçiyo o 18de ne varmış bu kadar istemişiz bilemedim ben. kal işte 17de dimi? :)
    o kadar doğru ki dediğin, bize en yakın en iyi dos anne baba kardeş, bize kalan onlar, art niyetsiz onlar, karşılık beklemeyen onlar, koşulsuz seven onlar, sadece iyiliğini isteyen onlar.. daha nice seneler geçirirsin umarım onlarla.. kızınla da birlikte okursunuz umarım bu yazıyı sonra sen duygulanır şu an kızım yanımda uyuyo ben bu yazıyı yazıyorum diye yazarsın :) ha bi'de seviyorum seni biricit, öpçükler, sevgiler!! :)

    YanıtlaSil
  23. mutlu yıllar benimde bi buçuk ayım kaldı

    YanıtlaSil
  24. biricit ! Mutlu yıllar. :)
    ya kızın için yazdıgın şeye duygulandm bi hoş oldum okurken :/
    hiçbir şey öğrenmedim demişsin ama bence en önemli şeyleri öğrenmişsin,üzülme hepi börtdeyy ^_^

    YanıtlaSil
  25. bricitimmmm, canım benim iyi ki doğduuunnnn :)) Nice nice çooookkk mutlu geçireceğin yaşlar dilerim sana... Ne güzel bir mektup yazmışsın kızına. Çok duygulandım okurken. İnşallah bir gün o da okur, sonra da "canım annemmm" diye sarılır boynuna :) Benim senin için doğumgünü dileğim hayırlısıyla bir kızın olması :) Bundan güzeli yok. İnşallahhhhh... Ha bir de ben de 30 yaş sendromuna girmiştim. Çok zor kabullendim :)) HEPİ PÖRTDEYYY...

    YanıtlaSil
  26. :) heeey kutlu olsun. e o zaman sakla blogunu hep okur bigün :)

    YanıtlaSil
  27. Kuul'umsu Kadın cok tesekkur ederım canım benım :) kızlarımız arkadas olurlar belkı :))) bende senı sevıyorum öpücükler İstanbul'dan sana kocaman kocaman :))

    YanıtlaSil
  28. balböcükleri tesekkur ederım,gunlerı sayıyosundur sımdı :))

    YanıtlaSil
  29. Volante tesekkur ederım canım,daha bakalım hayatta neler öğreneceğiz :) sevgıler

    YanıtlaSil
  30. Ahucum cok tesekkur ederım,bakalım ne zaman gececek 30yas sendromum kabullenecek mıyım? ınsallah kızım olur amin dıyorum :)) sevgıler canım

    YanıtlaSil
  31. deeptone tesekkur ederım :)) onun zamanına uzay cağında goruntulu blog dokunmatık blog zihinsel aktarmalı blog cıkar bızım bloglar M.Ö. olur :))))

    YanıtlaSil
  32. hepi börtdey biricit!!

    kutlayan ve pastadan bir dilimin kargoyla ulaştırılmasını umut eden: büyümek istemeyen bir onsekiz

    YanıtlaSil
  33. Doğumgünün Kutlu Olsun BİRİCİT. umarım kızınla okursun bu yazıları da " Anne yeaaaa. ne kadar banal şeyler bunlar.Şimdi zihin okuma var git işine owww yeaaahhh " dediğini görürsün duyarsın şekerim :)))

    YanıtlaSil
  34. hepi börtdey biricit :D

    YanıtlaSil
  35. mutlu seneler ...doğum gününde keşfettim seni...sevgiler

    YanıtlaSil
  36. Güzel yaşlara.. zaten doğum günü nedir ki ;) o rakamdan bu rakama atlamak :)

    YanıtlaSil
  37. devbirkedi cik :)) tesekkur ederım tabıı gondereyım pastadan ne demek :)

    YanıtlaSil
  38. morikante tesekkur ederım,ınsallah sende gorursun cocuğunu :))

    YanıtlaSil
  39. chfashiontrend tesekkur ederım,hosgeldınız sevgıler :)

    YanıtlaSil
  40. Elis'in Umursanmaz Defteri tesekkur ederım,normalde oyledırde 30a atlayınca zor oluomus :))

    YanıtlaSil
  41. Nice yılların olsun güzellikler içinde ve cıvıl cıvıl...
    Yeni yaşın kutlu olsun..

    Sevgiler, öpücükler.. :)

    YanıtlaSil
  42. sağlıklı, mutlu yıllar biricit... 30 çok güzel bir yaş, tadını çıkart. bu arada içime doğdu senin oğlun olacak.. :)

    YanıtlaSil
  43. biricitcim bu aralar younluktan hiç bakamadım bloguma doğum gününmüş dün..
    iyi ki doğdun canım yeni yaşın sana sağlık huzur mutluluk hayırlı bir eş nasip etsin :)
    sevdiklerinin yanıbaşında daha nice güzel yıllara :)
    yarın aemliyat oluyorum ben şu telaşımı atlatayım sana hediyeni göndereceğim :)
    öpücükler
    iri turuncu balık :)

    YanıtlaSil
  44. Zeugma cok tesekkur ederım sevgıler optum bende :)

    YanıtlaSil
  45. FRAGİLE :)) hayırdır ınsallah tesekkur ederım :))

    YanıtlaSil
  46. irituruncubalik tesekkur ederım canım :)) gecmıs olsun bu arada blogunda yazdığın amelıyat mı,ınsallah bı an once ıyılesırsın,gorusuruz canım optum :))

    YanıtlaSil
  47. Yeni yaşın kutlu olsun :) 30. ncu yaşın sana bütün dilediklerini versin:)

    YanıtlaSil
  48. kirazlı sakız cok tesekkur ederım ınsallah :)) sevgıler

    YanıtlaSil
  49. Canım benim! ben hiç 18 olmak istemedim. hep korktum büyümekten sorumluluktan... şimdi aklım ermeye başlayınca bir de yaşlanma korkusu eklendi ama maalesef yaş alıp başını gidiyor:)

    kızına blog bırakmak ne hoş bir şey olur:) hatta mükemmel olur. inşallah nasip olur o günler biricitim.

    dilerim ki 30unla beraber her şey istediğinden bile güzel olur!

    YanıtlaSil
  50. yaslanma korkusunu sorma zaten 30 yas sendromundayım :)) tesekkurederım canım ınsallah guzel olur 30 yas,ılerıde bı kızımın olmasını cok ısterdım kısmet:)

    YanıtlaSil
  51. geç oldu ama doğum günün kutlu olsun.30 özel bir yaştır.Bunalım yüksek olasılıktır.Hele ben 30 a basıcam 30 a basıcam diye diye o güzelim 29 yaşımı doya doya yaşayamamıştım.29umdayken yaşımı soranlara 30 oluyorum diyordum,ne pişmanım şimdi.29 da aklım kaldı.
    nice mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  52. mehtapcım tesekkur ederım canım aslında her yasın ayrı guzellığı vardır ama bu 30 yasında olma durumu cok fenaymıs :)

    YanıtlaSil