21 Eylül 2015 Pazartesi

Ziaja Keçi Sütü Cilt Bakımı Kremleri


Ziaja Keçi Sütü Cilt Bakımı Kremlerini uzun zamandır kullandım ve bittiler, blogumda ise beğendiğim ürünler oldukları için yer vermek istedim. Gece ve gündüz bakımı için uyguladığım kremlerini ve el kremlerini okuyacaksınız bu yazımda. Ziaja ürünleri keçi sütü içeriyor. Keçi sütü içeren cilt bakımı ürünlerini ise ilk kez denedim:)
Daha önce keçi sütü içerikli ürünleri hiç kullanmamıştım.

Gece ve gündüz yaşlanma karşıtı bakım kremlerini beraber uyguladım. İçeriğinde keçi sütü bileşenleri kompleksi, A ve E vitamini bulunuyor. Ufak kırışıklıklarda etkili, dermatolojik ve alerjik olarak test edilmişler. Cildimi rahatlatmasını ve nemlendirmesini sevdim, ayrıca kokusu da çok hoştu:) Gündüz kreminin içeriğinde ise; Keçi sütü özü içerikleri , A ve E vitamini , Provitamin B5 ( D-Pantenol ) , UV filtre bulunuyor. Gündüzleri, sabah makyajımı yapmadan uyguluyordum. Makyaj bazı olarakta uygulanabilir, hemen emilim sağlıyor.



Ziaja Keçi Sütü el kremide favori el kremlerimden birisi oldu. Nemlendirmesi, ellerimi yumuşatması ve o güzel kokusu:) Tırnakları da güçlendirici etkisi mevcutmuş uzun vadede. Bu ürünleri yazmadan çok önce fotoğrafladığım için ambalajlı görüyorsunuz fakat hepsi bitti:) Bitenler yazımda da yer alacaklar.




Biricit'in güzellik deneyimleri devam edecek:)

4 yorum:

  1. Keçi sütlü kremleri bende hiç kullanmadım
    senin bu yazindan sonra merak ettim doğrusu.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence denemelisin bende ilk kez kullandım ama beğendiğim ürünler arasına girdiler :) sevgiler

      Sil
  2. Biricit Günaydın ben seninle nasıl iletişime geçebilirim telefon yada mail..
    sana sormak istediğim şeyler var bu ürünlerle ilgili canım yaa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba Gülçin, mailimden iletişime geçebilirsin biricitconsungunlugu@hotmail.com

      Sil