13 Eylül 2015 Pazar

Nivea BB-Clean Güzelleştiren&Bakım Yapan Temizleme Suyu


Nivea BB-Clean Güzelleştiren&Bakım Yapan Temizleme Suyunu makyajımı çıkartmak için uyguluyorum. Makyaj öncesi de uygulanabilir ama ben makyaj öncesi temizlemeyi değil nemlendirmeyi seviyorum cildimi. Makyajımı çıkarırken bir miktar pamuğa Nivea BB-Clean Güzelleştiren&Bakım Yapan Temizleme Suyunu dökerek makyajımı siliyorum. Silerken ekstra bir çaba göstermem gerekmiyor, çok kolay bir şekilde makyajımı temizliyorum. 


Pratik bir şekilde makyajımı çıkarıyorum. 100 yıldır cilt bakım uzmanı olan Nivea'nın kozmetik ürünlerini zaten severek kullanan birisi olarak, makyaj çıkarıcı ürününü de beğendim. BB kremlere özel olarak üretilmiş olan bu ürün uygulama sonrası cildi tahriş etmiyor ve nemlenmiş bir şekilde cildi makyaj ve kirden arındırıyor. Denemediyseniz tavsiye edeceğim ürünlerden :) Nivea'ya ya bu güzel ürün için teşekkür ederim.


Biricit'in cilt bakımı deneyimleri devam edecek..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder