13 Şubat 2016 Cumartesi

Burgu Arjaan by Rotana Otel'de Brunch:)




Herkese güzel bir haftasonu dileyerek yazıma başlıyorum. Bu yazımda Sevgili Areandfamily'nin daveti ile gittiğim Burgu Arjaan by Rotana Otel kahvaltısından bahsedeceğim. Birbirinden çeşitli hatta binbir çeşit desem yeridir, harika bir sofra ile karşılandık. Bizler için çok özenli ve harika bir kahvaltı hazırlanmıştı ve müzik eşliğinde kahvaltımızı yaptık.











Sizi renkli görüntülerle başbaşa bırakırken Burgu Arjaan by Rotana Otel'den bahsetmek istiyorum. Dünyada eşi olmayan sadece Dubai de ve aynısından İstanbul'da da bulunan burgu modelli oteli yapısı olarak çok ilginç. Açık ve kapalı havuzu, spa sı, spor salonu bulunmakta. Özellikle de yemekleri ünlü şef Rafet İnce tarafından hazırlanıyor. Bu güzel kahvaltı vesilesi ile kendisi ile de tanışma imkanına sahip oldum.








Türkiye'nin ünlü şeflerinden Özlem Mekik ve Rafet İnce ile hatıra fotoğrafı da çektirdik.









































Kahvaltı sonrası brunchda veriliyor, bu sefer daha çok yemeklere yönelebilirsiniz, hepsi birbirinden lezzetliydi, hem kahvaltı hem de brunchda sunulan lezzetlerin hepsine bayıldım. Hepsini çok beğendim. Pazar Brunchını burada yapmak isterseniz 70 TL, havuz kullanımı için ise 90TL ödemeniz gerekiyor. 




Günün sonunda bazı bloggerlara hediyeler verildi, çok şanslı olamasam da(:)) , giderken bizleri uğurlarken herkese anlamlı hediyelerinden verdiler. Bu güzel kahvaltı için Areandfamily'e ve Burgu Arjaan by Rotana Otel'e çok teşekkür ediyorum.




2 yorum: