20 Şubat 2016 Cumartesi

Sevgininrengikırmızı Blogger Davetinde 14 Şubat'ı Kutladık :)



Geçtiğimiz cumartesi günü Sevgili Sosyalannem blogun sahibesi Fatma'nın The Plus Otel'de düzenlediği 14 Şubat Sevginin Rengi Kırmızı blogger davetindeydim.

Bu güzel davette benim de çok sevdiğim renklerden birisi olan kırmızı renk ön plandaydı hemen herşey kırmızıydı bizde kırmızılar içindeydik :) 





Birbirinden değerli markalar bizimleydi, Farmasi İstanbul Bölge Müdürü Zümrüt Hanım bizleri bilgilendirirken,




Tokam Ceylin Toka'ya aitti çok beğendim:)



Odak Parfümeri de aramızdaydı, severek kullandığım parfümleri hakkında bizleri bilgilendirdiler, deneyimlerimde blogumda yer alacak.



Sevginin Rengi Kırmızı etkinliğinin pastası Sisbe Atolyeye aitti. 











Feel Good Co ürünlerini tanırken,








Nutrigen ürünleri hakkında bilgilenirken, çocuklarla ilgili şurupları olan bu markanın çikolatalı şurubu da bulunuyor.




Revox'da aramızdaydı:) At kuyruğu şampuanı en meşhur ürünlerinden.






Tatlımo'da lezzetleriyle aramızdaydı. 


Bu renkli, neşeli ve samimi gün için Sosyal Annem Bloga sevgili arkadaşım Fatma'ya çok teşekkür ederim, harika bir blogger davetiydi :)  Bu güzel davete sponsor olan markaları ise sonraki yazımda yazacağım.







6 yorum:

  1. çok güzel bir etkinlikti takip ettim Instagramdan ♥

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. kırmızı favori rengim zaten herkese de çok yakışmıştı aynı fikirdeyim :)

      Sil
  3. Cok guzel bir gundu bu vesile ile tanismis olmamiza sevindim canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel bir etkinlikti bende tanıştığımıza çok memnun oldum canım :) sevgiler

      Sil