4 Ağustos 2018 Cumartesi

Nazım Hikmet Kültür Merkezi Kadıköy- Piraye Cafe



Herkese mutlu günler dilerim. Sizlere gitmiş olduğum yerlere ait mekan keşiflerimin yer aldığı yazılarımı da yazmaya karar verdim. Gitmeden önce en azından fikrinizin olacağı, beğendiğim yerlere ve bu mekanların özelliklerine yer vereceğim bu yazılarımda. Şimdiden keyifli okumalar dilerim:)



15 Ocak tarihi büyük usta ve şair Nazım Hikmet Ran'ın doğum günüydü. Yazım o güne yetişmese bile gittiğim böyle güzel bir mekan keşfi ile sizlerle olmak istedim. Nazım Hikmet'i çok seven, şiirlerini okurken çok mutlu olan, kendini farklı yerlerde bulan biri olarak Nazım Hikmet Kültür Merkezi'nde olmak benim için bambaşka hisleri de beraberinde getirdi. Oldukça keyif aldığımı söylebilirim bu mekanda. Hem yemek yiyebiliyorsunuz hem de sevdiklerinizle beraber bir şeyler içebileceğiniz bir yer.




Yemeğinizin öncesi veya sonrasında da kültür merkezini gezebiliyorsunuz. Nazım Hikmet ile ilgili şeyleri de kültür merkezinin içinde görebiliyorsunuz. Çok güzel düşünülmüş bir mekan iyi ki gittiğim yerlerden birisi umarım yine yolum düşer o tarafa.



Yemek fiyatları normal denebilecek kadar uygun, içecekler arasında alkol de mevcut. Kadıköy'e yolunuz düşerse kesinlikle gitmeniz gereken bir mekan. Özellikle Nazım Hikmet'i sevenlerin mutlaka gitmesini o atmosferi yaşamalarını tavsiye ediyorum. Yemekler de gerçekten lezzetliydi. Ben yaz sonu gitmiştim ama bildiğiniz gibi kış çok geç geldi o zamanda hava epey güzeldi. Yaz olduğu için bahçesi bulunan bir yer ve orada oturuyorsunuz, ağaçlarda size eşlik ediyor güzel dizayn edilmiş.



Başka bir mekan keşfinde görüşmek üzere, mutlu hafta sonları dilerim herkese:)

4 yorum:

  1. Bana yakın ama hiç fırsatım olmadı gitmeye

    YanıtlaSil
  2. Bence de mekan yazıları yazmalısın..Çok güzel olmuş bu paylaşımın :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canım bakalım devamıda güzel olur umarım:)

      Sil