7 Temmuz 2012 Cumartesi

Bir Blog Star Kolay Yetişmiyii ! :)


Blogstar yarışmasında kazandığım ödüllerim geldi:) Bana oy veren beni seven tüm blog dostlarıma teşekkür ederim.24 Kasım 2011'de yalnız ve tek başıma kaldığım bir gecede,aniden açtığım blogumun neredeyse 8 ayı olacak.Beni kendi yalnızlığımda,yalnız bırakmayan blog arkadaslarıma çok teşekkür ederim,ikinci kez teşekkür ettim sanırım,bu ödüller sizin bence:) 


Ayrıca kırmızı halıda yürüyüp,kırmızı mini elbisemle bu ödülleri alsaydım hani ithaf edilir ya şöyle derdim: 'Bu ödülleri öncelikle Bu dünyada en sevdiğim iki insan için,Annem ve Babam için alıyorum,ayrıca benim bu yazıları yazmamı,düşünmemi, başıma bu kadar olayları getiren,eski sevgililerime ve eski yöneticilerime armağan ediyorum,saolun varolun bana 'yaratıcı değilsin sen!!!!!!' diyen birisi için çok üzülmüştüm bi zamanlar çok hakkım yenmişti...bu ödülleri mümkün olsaydı o kişiye göndermek isterdim,hemde çoook:)  (yaratıcı olmak Allah'a ait birşeydir düşündümde sonradan buldum bilio musun sayın sayın......sayın..)
Allah hepimizi bir gramlık beyniyle,kendini dünyanın hakimi sanan yöneticilerin şerlerinden korusun,onlarla aslaaa karşılastırmasın!İnsan olmak gerçekten zordur,istersen on üniversite bitir,eğer insan değilsen SOKAYIM SENİN KARİYERİNE!Allah yine hepimizi gerçek aşklarla karşılaştırsın,tüm kalbimle diliyorum..
Vee son bişey annem ödülleri aksam eve gelip açtığımda gördü,ben gelmedende açmıo özel bişeydir diye,gördükten sonra ise,ben de yiyecek bişey sandım çikolata kutusu gibi dedi,ee anne bak blogstar oldum dedim,yaniiii dedi:))) yani annem benim her zaman destekcimdir:)))Onu çoook seviyorum ben yaa:D

EN SEVİMLİ BLOG STAR BİRİNCİSİ


EN TASARIMI GÜZEL BLOG STAR BİRİNCİSİ


EN NEŞELİ BLOG STAR BİRİNCİSİ 


EN AŞIK BLOG STAR İKİNCİSİ

Dayatılancığımadada ayrıca tesekkurler boyle guzel bır etkınlık yaptığı ıcın:)
Biricit,kaza eseri evlenirde bi kızı olursa,kızına dicek ki  'anan bi zamanlar blog star bile olmustu yavrum,bakma şimdi romatizmalarımla uğrasıyorum ama bende gençtim bi zamanlar,blog dünyasının anasını satmıştım heyyy gidi heyyy':)

57 yorum:

  1. vay vay vay butun birincilikleri toplamisin be biricitr :) erdosh bu basarinla gurur duyacak :)

    tebrik ederimm

    bizim postaci kesin benim plaketi cope atti hala gelmedi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheheh :))) alemsın Ferhat benımkılerde yenı geldı zaten çarşamba geldı sanırım:)
      senınkıde yoldadır yaa:)
      tesekkur ederım,erdosh artık bılemıorum ödüllü bi gelin adayını kacırmasın elini cabuk tutsun cok taliplerim var :)

      Sil
  2. aboreyyyyyyy... madem ödüller bizim adresi veriyorum yaz . XXX sokak. no: 0 YYY/istanbul. x ve y yi çözersen gönder. hakettiğin ödüllerini gururla sergile tabiki. yazının kalan kısmına gelirsek eşeğe altın semer vursak eşek eşektir diyemeyiz altın kaç para biliyomusun eşek bey demek gerekir :)) ( şaka bi yana katılıyorum sözlerine.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oncelıkle adresını aldım sekerim:) fakat ama lakın hemen resmını cekıp bloguna koyacaksın yoksa cıngar cıkartırım:)))))))))))))
      eşek beyler çok iş hayatında ama bıze yakısan o eseklere yınede kıbarca cevap vermek,mesela en kıbar dıyeceğım sey SOKAYIM KARIYERINE bu en kıbarı:))

      Sil
  3. daha da taliplerin articak bu durumda odulleri gorunce millet :D

    ben bile talibin oldun heheh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa sen bana değıl ödüllere talip oluyosun,neyse ödülleri gondereyım sanada :))

      Sil
  4. Tebriklerrrr daha nice büyük büyük büyük ödüllere ;)

    YanıtlaSil
  5. owww tebrik ederim biricitcimmmm
    hepsini toplamışsın yaww

    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Tebriklerr:) başarılarının vede ödüllerinin devamını dilerim cnm :)

    YanıtlaSil
  7. aayyyy ben adresimi göndermeyi unutttuumm!!!!

    YanıtlaSil
  8. Tebrik ediyorum..canım benim...2 aylık şu bloger dünyasındaki serüvenimde yani çok kısa zaman diliminde sevdirdin kendini...Şeytan tüyü var bu hınzırın diye bir mfö şarkı sözünüde ekleyerekten..Şaka bir yana samimiyetini,içtenliğini,doğallığını,iyi niyetini,insani duygularını okadar iyi geçiriyorsun ki okurlarına seni sevmemek,etkilenmemek,içlerimizi ıstmaman mümkün değil..
    hakkederek aldığın tüm ödüllerin için tekrardan tebrik ediyorum...4 dalda almış olduğun bu ödüllerin önümüzdeki senelerde 11 dala çıkmasını temenni ediyorum...
    Anne nedi tebrik ediyorum senin gibi bir kı yetiştirip destekçin olduğu için...hürmetler...
    kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım tesekkkur ederım pcde sorun olustu gıremedım:)
      guzel sozlerın ıcın cok cok cok tesekkurler ebolacım:)
      sevgıler canım:)

      Sil
  9. Oh mon dieu! Seni zamanında iyi sinirlendirmişler; fakat bütün şekerliliğinin mükafatını almışsın; ödüller silsilesi ile. ehehe. Tebrik ederim tekrardan...
    Sen o kırmızı koltuğun üzerinden, kırmızı mini elbisenle, siyah platform topuklularınla, tatlı siyah çantanla, ağır olmayan; ama hafiften de bir cazibesi olan hoş makyajınla yürürken, ben de alkışlıyorum. Bütün sevinçleri avuçlarımın içine toplayarak. "HUHUUUUĞ" bağırışlarıyla falan. VAOV. ehehe.
    "Yalnızlık paylaşılmaz
    Paylaşılsa yalnızlık olmaz."
    demiş ya Özdemir Asaf. Artık sende yalnız değilsin yaniiğ! Paylaşarak yalnızlığını azalttık, bir nebze de olsa. Çok bahtiyarım efenimmm. ehehe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederım efenımm:))
      beyzacım yalnızlık paylasılmalı bence paylasılınca yalnız olmuyosun ama,amannn yalnızlık hıc guzel bısı deıl canım tavsıye etmem:)

      Sil
    2. O zaman, sana nakaratı armağan ediyorum. ehehe. " http://fizy.com/#s/1ago07 "

      Sil
    3. puhahaha koptum tatlım yaa cok tesekkur ederım:D sola kayacağım,yalnız kalplerde atarlar:)

      Sil
  10. bereketin her daim olsun =)
    tebrikler biricit!

    YanıtlaSil
  11. Canım tekrar tebrik ederim , sen en güzellerini hak ediyorsun .
    Anneciğinle mutlu haftasonları diliyorum , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederım canım pcde sorun olustu ancak cevaplayabıldım:)
      sevgıler zeynepcım guzel bı hafta dılerım:)

      Sil
  12. Tebrikler tebrikler tebrikler :))) Ödül almak insanı acaip motive ediyor ve de mutlu ediyor, yine yeni ödüllere diyorummm... KPSS den yeni çıktım beynim anca kendine geliyor sen iyi dileklerimi almışsındır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım ıyı gecmıstır kpss sınavın:)
      tesekkur ederım denızın yıldızı:) sevgıler

      Sil
  13. yine yeni yeniden kutluyorum canım..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ancak cevaplayabıldım pcmde sorun olustu cok cok cok tesekkur ederım canım sevgıler:)

      Sil
  14. tebrikler, resmen ödüllere ambargo koymuşsun. hep bana hep bana olur mu? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) hep bana hep bana en sevmedığım seydır gondereyım hemen sana:)

      Sil
  15. tebrikler biricitim ne güzel olmuş bizimkisiler ne zaman gelir ki ben adres vermiş miydim hatıralayamadım :D

    Valla show senin biricit hepiciğini toplamışsın.
    Çocuklarına görsterirsin ananız bir zamanlar stardı die :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dayatılana adres gondermedın mı?o herkese maıl atıyordu sanırım.
      evet evet cocuklarıma gosterıcem ılerıde:)
      tesekkurler canım:)

      Sil
  16. tebrik ederim Biricit :):)
    Hakkın olan Ödülleri toplamışsın :)
    Bu arada
    Olimpiyatlarada bir el atsan madalya kazansak ülke olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evde kalmıs kızlar olımpıyatında bırıncı olurum :))
      cok tesekkurler donence:D

      Sil
  17. ödüllerin haika ben bile onurlandım

    YanıtlaSil
  18. ayyy tebrik ederim bebeğimmmm :) çok sevindim adınaaa :)) gerçekten hem en sevimli hem en neşeli hem en yaratıcı bloggerlardan birisinnn. Hem zaten sen başarılı oldun mu kimse çekemez seni b oşver milletin ne dediğini, o sana "sen hiç yaratıcı değilsin" diye arkadaşada da bu ödüllerin birer kopyasını göndermek lazım ki sinir olsun :P tektar tebrik eder başarılarının ve şirin yazılarının devamını dilerim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederım lariencim:)
      o arkadasa gondermeyı cok ısterdım canım:) ama ben onu Allah'a havale ettım,o denlı sınırımı bozmustu cok cok eskıden:)

      Sil
  19. kimseye bırakma zaten ödülleri:p

    YanıtlaSil
  20. tebrikler.. tebrikler.. bir tane değil bir sürü ödül almışsın.:))
    ne kadar da çok seviliyorsun...

    YanıtlaSil
  21. Tebriklerr....
    Birinciliği kimseye kaptırmaman süper. Sen bunu hakediyosun

    YanıtlaSil
  22. Güzel bişeymiş :))
    Ben beni bir ara mimlemiştin onu ararken buna geldim..
    Tebrikler..

    YanıtlaSil
  23. Bloğunuzu ve instagramı takipteyım,sevgiler, Başarılarınızın devamını dilerim...))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler bende facebook ve instagramdan takibe aldım, blogunuzu inceliyorum sevgiler:)

      Sil
  24. Merhabalar. Blogunuzu yeni açılan moda platformumuza eklemek istermisiniz.
    Bu sayede site trafiğiniz daha da artacaktır. Başarılarınızın devamını dilerim.
    Sitemize linke tıklayarak ulaşabilirsiniz>> http://www.modaland.org

    YanıtlaSil