7 Haziran 2015 Pazar

Pakmaya Lezzetleri :)





Hafta sonu tatilini değerlendirdim,kahvemi aldım blogları geziyorum şu anda :) Herkes Pakmaya'nın Bumerang reklamını yayınlarken bende Pakmaya'nın uzunca bir süre önce gelen içinde birbirinden lezzetli ve hoş paketinden bahsedeyim bari, napayım:) Kıskandım:)) evet bana Bumerang'tan reklam gelmedi çünkü:))) Geçen ki reklam 1 gün süreliymiş, yarın yaparım diye düşünürken bi baktım reklamı kaçırmışım ne demişler bugünün işini yarına bırakma, yarın olurda o kişi olmaz diye hep bunlar işte bugünler için söylenilmiş sözler işte.Neyse efendim biz gelelim Pakmaya'dan gelen güzellikler dolu pakete.








İçinde yok yok olan bir lezzet paketi, Mutfağın Yıldızı, bloggerların dostu yine yapmış yapacağını çok hoş bir sürprizdi, çok teşekkür ederim:) Geleneksel Türk Mutfağının lezzetli tatlılarının yanı sıra; yeni çıkan ürünleri de var paketin içinde. Bitter ve sütlü parça çikolatalarının yanı sıra, kurabiyeler içinde bitter ve sütlü kurabiye çikolataları çıkmış, siz denediniz mi? Ben de kariyerimden fırsat bulunca deneyeceğim en kısa zamanda :) 


Çikolata sever Biricit derki; çikolata parçalı kurabiyeler ve kekler çok güzel olacağa benziyor:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder