16 Ağustos 2015 Pazar

Tatilde Kullandığım Kozmetik ve Makyaj Ürünlerim

Tatili kim sevmezki :) Ben çok seviyorum özellikle İstanbul'dan birkaç gün bile ayrı kalmak iyi geliyor. Geçtiğimiz bayramda da birkaç günlüğüne Tekirdağ'daydım. Bundan bir hafta öncede kız arkadaşımla kız kıza tatildeydik :) Orda kullandığım saç bakım, makyaj, kozmetik ürünlerime bu yazımda yer vermek istedim. 




Saçlarımda Prozinc'in yaz için özel olan şampuan ve saç spreyini, ilk kez denedim. Saçlarımı yumuşacık yaptılar:) Güneşin ve denizin saçlardaki yaptığı yıpratmalarını önlemek için özellikle uygulanacak bir saç bakımı seti. Watsons'ın çilekli duş jelini vücudum için uyguladım, Toni Guy'in spreyini de yine saçım için kullandım şekil vermek çok rahat oldu. Selin simli vücut spreyi ise akşamlarımın vazgeçilmezi oldu. Cosmedin tüy azaltıcı kremini de yatarken bacaklarıma uyguladım. Gerçekten tüyleri azaltan bir ürün.  Fresh'n Soft makyaj temizleme mendili ise makyajımı tatildeyken rahatça çıkarmamı sağlayan çok pratik bulduğum bir üründü.



Makyajımdaki yardımcılarım ise;Note Cosmetics oje, Couleurs allık, Amway allık fırçam,Color Club oje,Yves Rocher kırmızı rujum, Oriflame makyaj paleti, essence göz farı seti, Rimmel maskaram oldu. Huncalife'ın parfümü de tatil kokumdu:) Lancome'un göz çevresi kremini ve Fresh Look yüz kremi de minik ama çok faydalı, cilt bakımımda gece yatmadan temiz cildime uyguladığım tatil bakımı ürünlerim oldular :) Nivea Powder Touch ise kokusu ile ferahlık ve temizlik hissini daha çok hissetmemi sağladı :)


Biricit derki; bakalım seneye nerede tatil yapacağım ve hangi güzellik,makyaj ve bakım ürünlerini yazacağım:)







6 yorum:

  1. Yine tatil olsa :/// toni&guy spreyi ben tatile götürmedim :) zaten denize gireceğim o dalgayı elde ederim diye evde bıraktım

    YanıtlaSil
  2. Bu tatilde benim saçlarım epey bi yıprandı saç spreyi araştırıyorum bunları da yazayım bi kenara :)

    YanıtlaSil
  3. hepside sağlam parçalar prozinç şampuanı çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil