30 Aralık 2015 Çarşamba

Kliksa Bloggerlar Buluşması'nda Biricit :)



Birkaç hafta önce Kliksa'nın blogger buluşmasındaydım. Çok güzel bir kahvaltı eşliğinde, Kliksa'yı tanıdığımız etkinliğin detaylarını bu yazımda bulacaksınız.








Kliksa'nın merkezinin içinde düzenlenen kahvaltı da şirketlerinin içini de inceleme fırsatı bulduk. Müşteri Hizmetleri Operasyonu ve Sosyal Medya Ekipleri ile birebir tanıştık. Kliksa'nın Genel Müdürleri Nevgül Hanım'da aramızdaydı. Müşteri Hizmetleri Müdürleri Jülide Hanım ve Kurumsal İletişim Müdürleri Kübra Hanım bizleri bilgilendirdiler. Pırıl pırıl ve gözlerinin içleri gülen gerçekten çok samimi bir ekiple, mesleki anlamda da yeni şeyler öğrendiğim güzel bir blogger davetiydi.






Müşteri Hizmetlerinin, müşteri geri dönüşlerinin ne kadar önemli olduğunu ve başlarına gelen ilginç ve gerçek olayları da öğrendik. Kliksa müşteri hizmetlerinde ödüller almış bir e-ticaret sitesiymiş ve bunu müşterilerinin sorunlarını dinlemelerinden, çözümlemelerinden ve hızlarından alıyorlar. Örnek alınabilecek bir ekip ve profesyonel bir e-ticaret sitesi. Güvenilir olması, Sabancı çatısı altında olması ise en önemli özelliklerinden birisi. 



Kendi adıma hem eğlendiğim hem de öğrendiğim bir blogger davetiydi.



Tahmin soruları ile 3 blog yazarı tablet kazandı, birisi de Şafağın Dünyası'ydı, çok tebrik ediyorum canım arkadaşımı :) Ben çok yaklaştım ama ucundan bir rakamla kaybettim:))




Bu güzel davetleri ve aşağıda gördüğünüz ince düşünceli hediyeleri için çok teşekkür ediyorum :) Böyle bilgi dolu ve eğlenceli bir davette yer aldığım için çok mutlu oldum :)













2 yorum:

  1. Teşekkür ederim canım. Gerçekten güzel bir gün oldu benim içinde :)
    sevgiler

    YanıtlaSil