3 Temmuz 2021 Cumartesi

Biten Kozmetik Saç Bakım Ürünlerim

 

Herkese mutlu ve sağlıklı hafta sonları diliyorum. 


Bu bitenler yazım genelde saç bakımında kullandığım şampuanlardan oluşuyor. Prosenin şampuanı, Gliss Intense Therapy ve Loreal Elseve şampuanı severek kullandığım şampuanlardandı. Özellikle Lorealin şampuanını çok beğendim hatta tekrar yine aldım:) 


Pantene' nin saç bakım kremi her zaman favorilerimden gördüğüm yerde alıyorum. Tetik sıvı sabun hangi marketten aldım hatırlamıyorum ama kokusu gayet iyiydi. Avon'un duş jelleri de her zaman tercih ettiğim duş jellerinden. Biota'nın yüz temizleme jeli günlük olarak  özellikle makyajımı temizledikten sonra uyguladıgım bir üründü. Dermokilin diş macunu siyah renkli, içinde aktif karbon ve kil bulunuyor diş beyazlatmasında iyi. Colgate'in diş macunları da, günlük kullanımda tercih ettiğim diş macunlarımdan. Başka bir bitenler yazımda görüşmek üzere kendinize çok iyi bakın😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder