3 Aralık 2021 Cuma

Estomin Arnica Jel Deneyimim


Herkese güzel haberler aldığımız sağlıklı günler diliyorum. Bu yazımda deneyimlediğim Estomin Arnica Jel den bahsedeceğim.

Estomin Arnica Jel genel kullanım olarak morluklar ve şişlikler için, ameliyat ödemleri için sürülerek kullanılan bir ürün.



Benim gibi sakar bir yapınız varsa oranızı buranızı kapıya çarpıyorsanız:) tam size göre bir ürün. İşlevsel ve pratik bir ürün morlukları hızlıca yok edebilme özelliğine sahip. İçerisinde bulunan arnica bitkisi nedir diyecek olursanız arnica bitkisi çiçeksi, sarı renkli, doğal tedavilerde kullanılan ve dağlarda yetişmekte olan bir bitki. Sibirya, Orta Asya ve Avrupa'da yetişen arnica bitkisi insan vücudunda çeşitli alanlarda kullanılmış, çaprmalarda ve yaralanmalarda faydalı etkileri mevcut. Dün Gece Soho'da isimli bir film izledim geçen gün, bir sahnesinde arnicadan bahsediliyordu. Morluk için faydalı olduğundan. 




Ben uygularken kolumdaki morluk için kullandım. Uygularken uygulayacağım bölgeyi yıkadım kuruladım temiz halde iken Estomin Arnica Jeli az bir miktarda masaj yaparak uyguladım. Hafif morluğu bir günde iyileştirdi. Ağır morlukta ise 3-4 gün civarı kullandım. İçindeki maddeler; Aqua, Petroselinum Crispum Leaf Extract, Phenoxyethanol, Carbomer, Triethanolamin, Arnica Montana Flower Extract, Centella Asiatica Leaf Extract, Olea Europaea Fruit Oil, Ethylhexylglycerin, Menaquinone-7. Ben de herhangi bir alerji yapmadı. İçinde bulunan maddelere alerjiniz varsa kullanmayın. Benim faydalı bulduğum bir ürün oldu. Destekten markasına bu güzel ürünle beni tanıştırdıkları için çok teşekkür ediyorum. Başka bir deneyim yazımda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder