24 Şubat 2025 Pazartesi

Asperox Sarı Güç, “Mutfakta Mutlak Güç” Sloganıyla Yeni Reklam Filmi Serisini Yayınladı

Asperox Sarı Güç, “Mutfakta Mutlak Güç” Sloganıyla Yeni Reklam Filmi Serisini Yayınladı
Ev temizlik ürünleri sektörünün en büyük oyuncularından Beyaz Kağıt’ın temizlikteki lider ürünü Asperox Sarı Güç’ün mutfak hijyenine odaklanan yeni reklam filmi serisi yayına girdi. Reklam filminde Asperox Sarı Güç’ün en zorlu lekelerdeki 5 saniyede etkili temizliği, “Muftakfa Mutlak Güç” sloganıyla vurgulanıyor. Ev temizlik ürünleri sektörünün öncülerinden Beyaz Kağıt tarafından yüzde 100 yerli sermaye ile üretilen Asperox’un kahramanlığını ve gücünü tüm yüzeylerde kanıtlayarak kısa sürede tüketicilerin bir numarası olan ve pazar liderliğini açık ara farkla sürdüren ürünü Asperox Sarı Güç yeni reklam filmi serisini yayınladı. Mutfağı odağa alan ve “Asperox Sarı Güç, Muftakta Mutlak Güç” sloganıyla hazırlanan yeni reklam filminde, ürünün üstün performansı bu kez de mutfakta farklı alanlarda vurgulanıyor. En zorlu lekelerde bile 5 saniyede etkili temizlik Reklam filminde tencere, tava ve airfryer gibi mutfak araç gereçlerinde oluşan zorlu yağ ve kirlerin, Asperox Sarı Güç’ün etkili formülü sayesinde kısa sürede zahmetsizce temizlenmesi esprili bir dille anlatılıyor. “Büyük indirim”, “damping” söylemleri ve tencere-tava, airfryer gibi ürünlerin indirim kampanyası gibi bir reklamı algısıyla başlayan filmler, “5 saniyede etkili temizlik” vurgusuyla Asperox Sarı Güç’ün mutfak gereçlerindeki güçlü temizliğini öne çıkararak izleyicileri şaşırtıyor. Üstün temizlik performansı Asperox Sarı Güç, yıllardır tüketicilerine sunduğu yenilikçi çözümlerle temizlik alanındaki liderliğini sürdürüyor. Çok sayıda ödüle sahip marka, üstün temizlik performansını yeni reklam kampanyasıyla bir kez daha tüketicilere sunuyor. McCann Istanbul’un imzası taşıyan yeni kampanya, güçlü temizlik performansını akılda kalıcı bir şekilde anlatıyor. Film, mutfak temizliğinde verimlilik sağlamak isteyen kullanıcıları hedef alıyor. 


 Reklamları izlemek için : https://www.youtube.com/watch?v=iOfIL3Fa5s8 https://www.youtube.com/watch?v=ov9NUIKwRdY https://www.youtube.com/watch?v=h1v5wlHFSM8 

Kampanyanın Künyesi Reklamveren: Asperox, 

Beyaz Kağıt Pazarlama Müdürü: Zeynep Kahraman 
Marka Müdürü: Sinem Tav 
Dijital Marka Müdürü: Eren Özgür Eksen 
Jr. Marka Müdürü: Serap Savaşçı 
Reklam Ajansı: McCann Istanbul 
Yönetici Kreatif Direktör: Emir Yüksel 
Kreatif Ekip Lideri: Sezengül Keleş 
Kreatif Ekip: Doğuş Aka, Burcu Giden Şuataman, Nilay Demir, Gökhan Buluk  Müşteri İlişkileri Yöneticisi: Funda Hergül Akın 
Müşteri Direktörü: Begüm Yurtsever 
Müşteri Süpervizörü: Gizem Yarkın 
Strateji Direktörü: Zeynep Yağcı Yıldızlı 
Stratejik Planlamacı: Melike Koçak 
Kurgu Tasarımı: Deniz Güneysel 
Prodüksiyon Direktörü: Zeynep Doğu 
 
Beyaz Kağıt Hakkında 

Beyaz Kağıt, 2005 yıIında Adana Organize Sanayi Bölgesi’nde kurulmuş, ev temizlik ürünleri sektöründe faaliyet gösteren %100 yerli sermayeli bir şirkettir. Üretim serüvenine 2007 yılında başlayan Beyaz Kağıt, bugün kendi sektöründe Türkiye’nin en büyük iIk 3 üreticisinden biri haline gelmiştir. Ana markaları “Peros” ve “Asperox” ile Beyaz Kâğıt, kısa sürede adını geniş kitlelere duyurmuş ve kullanıcılarının vazgeçilmezi olmuştur. 5 yıllık bir çalışma süreci sonucu doğan Sparx için önemli bir yatırıma imza atarak Endüstri 5.0 teknoloji ve yapay zekayı kullanan bir üretim tesisi kurmuştur. Beyaz Kağıt, 33 bin m2’lik alana kurulu bulaşık makinesi kapsül tesisiyle yılda 2,4 milyar adet kapsül üretim kapasitesi ile dünyanın en büyük 3. bulaşık makinesi kapsül üreticisi konumuna gelmiştir. Ortadoğu, Afrika, Balkanlar ve Türki Cumhuriyetlerin de içinde bulunduğu yaklaşık 90 ülkeye ihracat yapan Beyaz Kağıt, Türkiye ekonomisine katma değer sağlamaktadır. 



 * Basın Bültenidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder