Herkese güzel haberler aldıgımız sağlıklı bir hafta dilerim. Bu yazımda uzun zamandır (iki ay civarında) deneyimlediğim Bade Natural Yaşlanma Karşıtı Bitkisel Kolajen Serumundan bahsedeceğim.
Herkese güzel haberler aldıgımız sağlıklı bir hafta dilerim. Bu yazımda uzun zamandır (iki ay civarında) deneyimlediğim Bade Natural Yaşlanma Karşıtı Bitkisel Kolajen Serumundan bahsedeceğim.
Yeni OMO Bio Sensitive En Zorlu Lekelerde Etkili ve Cilde Dost
OMO’dan cilde dost yepyeni bir deneyim! OMO’nun ilk yıkamada en zorlu lekeleri çıkarma gücü hipoalerjenik formül ile birleşiyor ve yeni OMO Bio Sensitive Sıvı Deterjan ile tüketicilerin karşısına çıkıyor.
Türkiye’nin en sevilen çamaşır bakım markalarından OMO, çamaşırlarda en zorlu lekeleri çıkarma gücü konusundaki uzmanlığını yeni ürünü OMO Bio Sensitive Sıvı Deterjan ile cilde dost hipoalerjenik formülle birleştiriyor. Dermatolojik olarak test edilen OMO Bio Sensitive Sıvı Deterjan, içerisinde bulunan bitkisel kaynaklı leke çıkarıcılar ve Aloe Vera’nın hassas dokunuşu ile sert kimyasallar olmadan en zorlu lekeleri bile ilk yıkamada çıkartıyor. Üstelik klor, boya, fosfat ve paraben içermeyen ürün hipoalerjenik yapısı sayesinde hassas ciltler ve tüm ailenin cildine uygun bir deneyim sunuyor.
OMO Bio Sensitive Sıvı Deterjan; Migros ve Carrefour gibi ulusal zincir mağazaların yanı sıra Getir, Hepsiburada ve Trendyol gibi e-ticaret kanallarında satışa sunuluyor.
Çamaşır bakımının ikonik markalarından OMO, www.temizsozluk.com üzerinden çamaşır bakımına dair hayatı kolaylaştıran ipuçları paylaşarak uzmanlığını tüketiciyle paylaşıyor.
Unilever, Temiz Gelecek Vizyonu ile temizliğin geleceğini yeniden tasarlıyor
Unilever Ev Bakım Kategorisi geçtiğimiz yıl açıkladığı Temiz Gelecek Vizyonu ile insanlara ve gezegene karşı duyarlı, yüksek performanslı ve erişilebilir temizlik ve hijyen ürünleri sunmak için yola çıkıyor. Bu kapsamda 2030 yılına kadar Ev Bakım kategorisindeki ürünlerinin formüllerinden fosil yakıtlardan elde edilen hammaddelerin tamamını çıkarmaya; bunun yerine yenilenebilir ve geri dönüştürülmüş karbon kaynaklarını kullanmaya söz veriyor. Bu 10 yıllık dönüşüm yolculuğu için ihtiyaç duyulan yenilikçi teknolojileri ve bileşenlere yönelik araştırma ve geliştirme çalışmalarını desteklemek adına da 1 milyar Avro’luk bir kaynak ayırıyor. Unilever Ev Bakım Kategorisi’nin Temiz Gelecek Vizyonu altında ilk adımlarından birini atan OMO da ürünlerinde başlattığı büyük dönüşümü yakın tarihte marka eylemleriyle destekleyecek.
Tavsiye Edilen Raf Fiyatı:
OMOBio Sensitive - 1495 mL –23 Yıkama 42.90TL
*Basın Bültenidir