19 Aralık 2011 Pazartesi

Komşi


Komşuluk ilişkileri her zaman çok önemlidir.Komşu komşunun külüne muhtaçtır.En yakınınızdır komşunuz,bazen en samimi olduğunuz insandır.Başınıza birşey gelse kapınınızın dibindedir.İyi geçinmeye çalışırsınız çoğu zaman.Ama bizim bir komşumuzun davranısı karsısında bu fikrim değişti değişti,geçen gün koltukta oturmusum tvye bakıyorum,şakıdı şukudu diye camımıza sular akıyo yukardan dedım yağmur bile gelmiyo bize,zaten yağmurda yağmıyorduki dısarda,tartıştık hanımefendiyle.Deli etti beni.Üst katımızdaki komşumuz camını temizlerken,suları döke döke temizledi.Sular tabiiki bizim camımıza geldi.Yahu bir değil iki değil cinnet geçirdim.İnsan olan laftan anlar nasıl bir insansın sen yaa aşağıda insan oturuyor,hiç düşünmüyorsun,bide cam temizlemek öyle mi olur,bezle sil camını,yenide temizlemişim iyice sinirlendim,bağırdım çağırdım.Eee nasıl temizleyeceğim camı diyor,Manyak mısın sen beee bezle sil dedim,dahada sayıcam ama sular bana gelmeye başladı,ağzıma gelen küfürleri saya saya camı kapadım.annemde olay olduğunda yanımda değildi,anneme anlattım oda bi sinirlendi.Sonra kadın bikaç gün sonra aşure yapmış,bize getirmiş,annemde kapıdan söylemiş ayıp yaptığınız ama ne yapayım yumurta atmışlar mermere onu temızlemıstım demiş kadında.Yalan vallahi yalan.Kadında su dökme hastalığı var,bir daha olmaz falan demiş.Bir daha yaparsa ne yapayım ben şimdi bunu?Saçını başını yolayım dimi haklı değil miyim?Komşuluğuna sokayım senin,istemiyorum yaa olma benim komşum..
Uzaylıların komşumuzu alıp kaçırmasını ve onu uzayın derinliklerine bırakmalarını istiyorum.Çünkü kadın bir dünyalı değil.Lütfen bir ufo sesimi duysunda bu kadını ait olduğu yere götürsün..

komşu dediğin komşu gibi olmalı diyen biricit,uzaylılarla bağlantıya geçerse kocada bulabilir belki.

resimler alıntıdır.

6 yorum:

  1. çatlakmış gerçekten :D
    ben anlamıyorum ya bu insanların rahatlığını.bir başkasına rahatsızlık vermek önce beni rahatsız eder..
    camları yıkamak da neymiş ya?? silersin arada sırada olur biter..bir daha yapmaz bence,merak etme :)

    YanıtlaSil
  2. bende anlamıyorum insanları,bi daha yaparsa dövmeye gidicem :D aşuresinide yemedim :)

    YanıtlaSil
  3. :)) her apartmanda bu türlerden bir tane vardır. Can sıkmak için yaratılmış bu insanlar..

    Ufo görürsen bende de gönderecek bir kaç kişi var, haber ver olurmu :)

    YanıtlaSil
  4. bu şekildeki insanlar tipitip sakızı gibi,işyerlerinde,apartmanlarda,her an her yerden karsımıza cıkabılıolar :) tamam sen listeyi gönderirsin,ufolara iletirim :))

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldin komşu Defansif Matmazel :)

    YanıtlaSil