30 Ocak 2012 Pazartesi

Babalar ve Kızları Mimi


Uzun zamandır yazsam mı yazmasam mı arasında gıdıp geldığım ama bı turlu yazamadığım seylerden bahsedeceğım.
Benim babam şu an hayatta değil,15 yaşımda onu kaybettim.O yüzden 15 yıllık anılarıma sığdırdığım kadarıyla,babamı çok severdim.Bana Atatürk'ün Nutuk ısımlı eserını hedıye etmıstı ben ılkokuldayken,Atatürk'ün sevgisini aşılamıştı.Bu anımı unutmam hiç..
Her sabah işe giderken bana harclığımı bırakırdı,bayramlarda elini öperdim.Liseden mezun olmamı,üniversitede kepimi attığımda o sevincimi,ilk maaşımla ona almayı düşündüğüm hediyelerimi göremedi.Gelinlikli halimide göremeyecek,ama bi güç hissedersiniz ya bazı anlarda yanınızda,işte babam aslında o özel anlarda yanımda hissettiğim o özel güç belkide babam..O yüzden bu konuda biraz ezik olabilirim kimse kusura bakmasın yanlıs yazarsam babalarını sevmeyen insanları,onlarla tartısan kavga eden insanları anlayamıyorum,bağıslayın beni belkı kavgalarınızda haklısınızdır,ama kimse unutmasınki bi gün onlar sonsuza kadar yanınızda olmayacak ve bigün pişman olabilirsiniz onları üzdüğünüz için..
Ben üzmediğimi düşünüyorum,benim babam ideal bi babaydı.Beni hiçbir zaman dövmedi,bi kez bile tokat atmadı bana,annem terlik atardı genelde ama babam araya girerdi,korurdu beni..Çocuğuna vakıt ayırırdı,gezdırırdı,derslerıme aklı ermesede benım ıyı bı sekılde yetısmemı sağladı.Bana şerefli bi insan olmayı öğretti.Umarım onu üzecek bişey yapmamısımdır..
Bizim bı hocamızın bi sözü vardı,bu dünyada iki kişinin elini öpün sadece,anneniz ve babanız..

Herkesin babası kendine özel tabiiki herkes babasını eminimki çok seviyordur benim gibi ve her kızda babası gibi bir erkekle evlenmeyi düşünüyordur.


Biricit babası gibi bi erkekle evlenmeyi umuyor.
resım alıntıdır

38 yorum:

  1. Biricitt :( çok kötü oldum okurken..
    15 yaşında kaybetmişsin yine de başın sağ olsun..Gerçekten çok duygulandım..
    Neyse kendine iyi bak bu arada rica ederim:)

    YanıtlaSil
  2. Mim için teşekkürler biricit. Başınız sağolsun ayrıca.Huzur içinde uyusun.

    YanıtlaSil
  3. Çok duygulandırdı yazın beni :( Çok üzüldüm biricitim :( seni çok iyi anlıyorum bende babamı kaybettim çünkü.

    Bu mimi yapabilirmiyim bilmiyorum :( yinede çok tsk ederim..

    YanıtlaSil
  4. Volante tesekkur ederım canım. sevgıler sende ıyı bak kendıne :)

    YanıtlaSil
  5. Aslıcım sende benı duygulandırdın su anda Allah rahmet eylesın ıstemıyorsan mimi yapma hayatım üzmek istememiştim seni bende üzüldüm şimdi.:(

    YanıtlaSil
  6. biricit'im gerçekten çok duygulandım okurken :( başın sağ olsun canım.

    zor bi mim olmuş.daha doğrusu ifade etmesi güç,kelimelere dökmek güç..ben de yazmaya çalışırım,olmadı bırakırım.mim için teşekkür ediyorum canımm

    YanıtlaSil
  7. Poliganum sağol canım,ben teklıf ettım mimi artık isteyenler yapsın rıca ederım canım benım :)

    YanıtlaSil
  8. Biricitim baba deyince öyle işte..senin yazdıklarında etkiledi beni. Birde anlatmak öyle güçki, eger yazarsam biliyorum aglayarak yazarım.

    Sadece hala çok özlüyorum...

    YanıtlaSil
  9. bende ağlayarak yazdım bu yazıyı..burnumuda sıldım yuzumu yıkadım yorum gelırken yazıya bakmadan dırekt yoruma gecıp cevap yazıyorum :))
    bıde soyle dusunmek gerek demekkı Allah ıyı ınsanları daha cabuk cennetıne alıyor,burada kalanlara ıse bazı seylerı dunyayla ılgılı erken yasatıyorkı belkıde sanslıyız bız..herkes bıgun annesını yada babasını kaybedecek dunyanın kanunu bu..bende cok ozledım canım..ama hep yanımızdalar bunu unutma..dua et sadece.

    YanıtlaSil
  10. canım biricit..

    hüzünlendim ama Atatürk sevgisi aşılayan babanı çoook sevdim. çok.

    YanıtlaSil
  11. Canım başın sağolsun yazın beni de ağlattı. İşte varken kıymetini bilmeyiz haklısın. Ama belki şu yazın sayesinde biraz değişiriz. Ne mutlu ki babanı hiç üzmemişsin. Mekanı cennet olsun babacığının.

    YanıtlaSil
  12. bricit ve Aslı ikinizi de çok seviyorum... Allah rahmet eylesin. Mekanları cennet olsun inşallah... Teşekkür ederim canım. İlk fırsatta cevaplayacağım. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  13. canım benim sabah sabah dumur ettin beni, sözlerin bittiği noktalardan birisi şu anda, o yaşlarda dayanması çok güç bir acı ve acısı her daim baki kalıyor, bu yüzden allah yardımcın olsun sabır versin :(

    YanıtlaSil
  14. canım biricitim yazıyı okurken nasıl ağladım anlatamam. babasını çok küçük yaşta kaybetmiş biri olarak evet bi takım hayallerinizi gerçekleştirememişsiniz ama en azından onunla ilgili bi çok anın olduğu için ne mutlu sana yine de şanslısın.
    Allah bizi diğer sevdiklerimizden bu kadar erken ayırmasın canım...
    mim için de çok çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  15. benim de içim bir tuhaf oldu okurken, ama sana katılıyorum; babanın hakkı ödenmez, ne bileyim biz de çok sert kavgalar ederiz bazen, ama hep o bağırır hep ben susarım, çıt demem, bilirim ki kızgınlık geçince sular durulacak, onun gönlünü kırmayayım daha fazla... Babanın ruhu şad olsun Biricit'im, Allah rahmet eylesin... sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Biricit , öncelikle başın sağolsun , babanla 15 yıl gibi kısa bir zaman geçirmişsin, ideal babaymış ve sana ne kadar güzel değerler öğretmiş , seni en iyi şekilde yetiştirmiş .Aslında hala senin yanında ama farklı bir boyutta canım , annelerimiz babalarımız bizim için çok değerliler .

    Beni de mimlemişsin , yazmaya çalışacağım , mutlu haftalar diliyorum .

    YanıtlaSil
  17. Biricit'cim ben bu mimi cevaplamasam olur di mi ? Bir ara özel olarak anlatırım sana neden cevaplayamadığımı ya da cevaplamayacağımı tatlım...
    Öpüyorumm

    YanıtlaSil
  18. biricitiiim :(( başın sağolsun canım benim.. off çok kötü oluyorum böyle yazılar okuyunca.. kelimeler bulamıyorum sonra da..

    ivane sert bir mim, en en tez zamanda geliyorum mim yazımda ;)

    YanıtlaSil
  19. Mia Wallacecım tesekkur ederım canım Atamızı cok severdı banada oğrettı sevgıler canım

    YanıtlaSil
  20. Gelin adayı canım tesekkur ederım,sağken uzmemek gereklı sonradan pısman olan ınsanlar tanıyorum canım sağol

    YanıtlaSil
  21. Ahucum bızde senı sevıyoruz,sevgıler sağol canım

    YanıtlaSil
  22. Dürr-i Yektacım sağol canım,ölüm hak ne yapalım hepımız bıgun oleceğız hayırlısı Allah yetim ve öksüz kalan bebeklere yardım etsın

    YanıtlaSil
  23. irituruncubalik Allah rahmet eylesın canım,babalarımız cennettedır,Amin canım Allah geç ölümler versin,hayallerımı goremesede yınede onun benı gördüğünü benden haber aldığını bılıyorum.sevgıler canım.

    YanıtlaSil
  24. Mayacım canım benım aman hıc kırma gercekten haklıda olsan sakınlesınce konusmaya calıs,sağol canım sevgıler

    YanıtlaSil
  25. zeynepcim dedıklerıne katılıyorum bende hıssedıyorum, Allah bütün ölülerimize rahmet eylesin sevgıler canım beklıyorum mim yazını

    YanıtlaSil
  26. NoNocum tabııkı cevaplamayabılırsın,ben uzuldum sımdı sanırım yanlıs ve hassas kısılerı mımlemısım,ama kendıme yakın hıssettığım ınsanlarsınız,sende oylesın nonocum blogundakı paylasımların cok guzel senı tanıdığım kadarıyla, sevgıler canım

    YanıtlaSil
  27. Kuulumsu Kadın amin canım cok sağol,böğürtlenlim gercekten über sert hatta ıvana sert bı mım oldu beklıyorum en kısa zmnda mımını optum :)

    YanıtlaSil
  28. biricitim, keşke yanında olsaydı, keşke onu kaybetmeseydin! ama ne mutlu ki sana sevgiyi, öğretiyi aşılamış, babalık yapmış bir baban var. hayallerin de baban gibi biriyle evlenmek isteyebiliyorsun. şimdi yanında olmasa da, eminim onu hep içinde hissedebiliyorsun...

    mimine gelince, maalesef yazmamayı tercih edeceğim. bu kadar güzel anıların arasında benim babam hakkında yazabilceğim belki 3, belki de 4 kelimem var. çünkü yok ama ölmedi de. babasının kızı denilen duygu için ben hep arkadaşlarımın babasından otlandım^^

    yine de bu güzel mim konusu ve sevgi dolu anılar için teşekkür ederim biricitim...

    herkes doğarken şanslı olmuyor

    YanıtlaSil
  29. ninicim keske ölmek bizlerin elinde olsaydı 100 yasına kadar yasayabılseydı babam ! ama malesefkı ecel yani bizim elimizden bisey gelmıo..uzuldum canım ya bılmıyorum tabııkı ne yasadığını ama belkı duzelır dıyorum..herkes doğustan sanslı deıl tabııkı ben sanslı mıyım sanssız mıyım onuda anlamadım canım benım sevgıler

    YanıtlaSil
  30. Biricit'cim ben de seni kendime yakın hissediyorum. Mimlendiğini yazdığında sevindim Biricit'cim beni mimlemiş oley dedim. Ama söz konusu baba mimi olunca. Tıkandım kaldım. Biraz karışık bir durum. Yani pek anlatabileceğim şey yok belki de ondandır. Öpüyorum canım

    YanıtlaSil
  31. anladım nonocum tekrar kusura bakma umarım neselı cok guzel mımlerde gorusuruz bı dahakı sefere canım benım optum bende:)

    YanıtlaSil
  32. ama içim cız etti.
    çok güzel yazmışsın.

    YanıtlaSil
  33. deeptone tesekkurederım kımseyı uzmek ıstememıstım aslında sevgıler..

    YanıtlaSil
  34. Sen yazarken biz okurken ağladık :( Aş-llah rahmet eylesin, nur içinde yatsın babacın. Allah sizlere uzun ömür versin.

    YanıtlaSil
  35. sevdacım amin canım Allah rahmet eylesin tesekkur ederım sevgıler

    YanıtlaSil
  36. canımmmmm
    gecenin bu saatinde beni yıktın geçtin kuzum yaa, bu güzel mime katılmayı çok isterim çok teşekkürler
    yarın yazarım kuzum bende çok severim babamı..
    öperim senii

    YanıtlaSil
  37. darkoliveecım beklıyorum en kısa zamanda yazını optum canım sevgıler

    YanıtlaSil