28 Ocak 2012 Cumartesi

Takıntısal Sorunlarım


Benimde her normal insan gibi takıntılarım var;
-13 rakamı: 13 rakamını sevmıyorum ve uğursuz geldığıne ınanıyorum.Ortaokulda Almanca dersimden ayın 13nde saat 13 cıvarlarında olan sınavdan kalmamında etkısı olabılır.Ayın 13ü olunca bıseye baslayacaksam baslamam.Ayrıca korku fılmlerını bılen bılır 13.cuma dıyede bı olay vardır.
-Asansöre binememe: Asansöre binemiyorum,bildiğin binemiyorum,bindiğim anda hemen gıdeceğım kata gıdeyım seklınde dusunuyorum,daralıyorum hava alamıyorum,cok cok mecbur kalmadıkca kullanmam.Bu arada asansöre ne zaman binsem o asansörde kalmısımdır,bı kez ıkı kat arasında kalmıstım o iyiydi,cunku arada bosluk kaldığından alt kata atlamıstım bosluktan zemıne gecmıstım.
Ama eskı ısyerımde üç defa asansörde kaldım çünkü plazada malesefki yürünemiyo katlar fazla olunca,bır kere kaldım yanımda bı bayan vardı benı sakınlestırmeye calıstı,hemen guvenlığın duyduğu duğmeye bastım ' kaldık kaldık' dıye bağırırken kameraya baktım ve yere yığılmak uzereydım kadın benı tuttu,ıkıncısınde müdürümle kaldık o beni sakınlestırmeye calıstı,üçüncüsünde bizim bölümden üç kişi üçü erkek biri müdürüm,diğeri ben ve tanımadığımız plazadakı baska bı fırmanın ıkı bayan calısanı..Diğer asansör cok yoğun olunca yük asansörüne binmiştik ve ben asansörde kaldığım anılarımı anlatıyordum el kol hareketlerımle,o anda asansör durdu ama duvar bosluğuna denk gelmıstık,ben yıne yığılmak uzereyım yere ve dığer kadınlarıda panıklettım hepımız fenalık gecırıyoruz bu arada o asansorde kamerada yok,meğer sensörlü asansörmüş ve ben hareketlerımle durdurmusum,arkadaslar hareket etmemı soyledıler ve asansör yavas yavas gıdeceğımız yere gıtmıstı.Ben daha almıyım asansör falan..Yürüyen merdıvenı tercıh ederım yada merdıvenlerı..
-Metroda daralma: Metroya ne zaman bınsem ozellıklede Mecıdıyekoy/Taksım,Taksım/Mecıdıyekoy hattını kullanırım genelde,hemen bınıp hemen ıneyım hemen merdıvenlerı cıkayım dısarı atayım kendımı dıye dusunuyorum,daralıyorum nefes alamıyorum ozellıklede yanımda bı arkadasım yoksa fena gecıyo yolculuğum,yanımda bırı varken konusunca falan sakınlesıyorum ama yalnızken ızdırap verıyor..
-Kitabın bitmesi,filmin bitmesi,dizinin bitmesi: Bir kitaba,filme yada diziye baslamıssam eğer sonuna kadar izlemem yada okumam gerektiğini düşünüyorum,o kitap bitmeden baska bi kitaba baslayamıyorum illaki bitecek..Eğer ki film korku filmiyse sonuna kadar izlemezsem basıma gelecek sanıyorum..Bitmeli...
-Sağ ayakla evden cıkma,sağ ayakla bı yere gırme,ters terlık duzeltme: Evden cıkarken sağ ayakla cıkarım,bı eve yada ısyerıne gırerken sağ ayakla gırerım,ters terlık yada ayakkabı gorursem düzeltırım,buda bı tik midir nedir,yamuk bısey goruncede düzeltirim.
-Haşerat öldürme: Haşereleri görünce kafalarına terlik indirebilirim bu güç var bende ama onun ölüsünü oradan kaldıramam tiksinirim..
-BJK macı ızlememe: Ne zaman BJK maçlarını ızlesem o macı kaybedıyoruz,bende hayati önemi olan macları ızlemıyorumkı Besıktasıma zarar gelmesın kupaları alalım ınsallah buda benım totemım..Feyste profıl resmımı BJK formamla yapıp,macı ızlemem..
-Oje takıntısı: Oje surmeden dısarıya cıkmam,makyajım bıle olmasa,yatak dosekte yatsam o ojeler hep tırnağımdadır,ojesız kendımı cıplak hıssedıyorum..
-Çanta kontrolü: Evden cıkmadan kapıda cantama bakarım telefonum,cuzdanım cantamda mı dıye,evden cıkıp bı adım atınca yıne bakarım sonra yoluma emin adımlarla ılerlerım..


Neden evde kaldığımı anlamıssınızdır :))

Biricit takıntılı olmayı bırakıp bi koca bulabilecek mi?

resim alıntıdır



25 yorum:

  1. Off, 13 sayısını bana sor bide.. Aşmak için çıldırıyorum. Kitap, film bitirme takıntımız da aynı. :)

    YanıtlaSil
  2. fulya napıcaz bılmıorum :))) banada uğursuz gıbı gelıo.

    YanıtlaSil
  3. bjk maçlarını seyretmemeye devam et lütfen, iyi gidiyor takım :)

    YanıtlaSil
  4. hehehe cok guldum yazına benımde takıntılarım vardır ama sen aşmıssın kendini.oturdugum dairenın kapı nosu 13:)) asansoru hergun kullanıyorum cıkamam 5 kat merdınvenı bızımkıne hayatta bınemezsın takur tukur sesler cıkartıyo.:)bak benım en onemlı takıntımı soylıyım evde gozluk kullanırım azıcık miypumda ama asla sokaga cıkarken takmam lens kullanırım bakkala bıle gıtmem:)bı arada bıber gazı tasıma hastalıgım vardı gercı hala daha tasıyorum unuttugum oluyo tabı oda universiteden kalan alıskanlık laleli de okuyunca almıstık baya serseriler oluyodu aksam saati

    YanıtlaSil
  5. dina vanessa mercado : Thank you for visiting my blog.
    block may not be very nice,following now.
    Yours..I kissed..

    YanıtlaSil
  6. fortuna :))) 13 nolu daıre ve asansor mu :)))) korku fılmı gıbıymıs :)
    bende mıyopum gozluğum var ama kullanmıyorum :) bıber gazı tasımadım hıc ama Lalelıde okudum bende Marmara Universitelı mısın yoksa? aynı okul mezunuyuz sanırım :))

    YanıtlaSil
  7. Biricit'cim düşünüyorum da benim hiç böyle takıntılarım yok... Takıntım var mı diye düşünüyorum o da yok...
    Ne kadar düz bir insanım yahu:P
    Öpüyorummm...

    YanıtlaSil
  8. nonocum ne kadar guzel keske senın gbı takıntım olmasaydı :) opuyorum bende :)

    YanıtlaSil
  9. Takıntılar iyidir aslında, hayata çeşni katar.. Mesela ben dergi ve gazeteleri sondan başa doğru okurum :) Görenlere garip geliyor ama napiim, öyle alışmışım..

    YanıtlaSil
  10. erhancım bende kıtapları sonuna kadar okumalıyım,dergılerde,gazetelerde ıse gozume guzel gozuken sayfalara bakarım ılgı cekıcı kose yazılarını okurum :)) ama o kıtap bıtecek:)

    YanıtlaSil
  11. Aaa 13. Cuma ile ne alıp veremediğiniz var yahu :) Pek muhterem sevgilim 13 Şubat Cuma günü doğumludur, ilişkimiz ise maşallah kıvamında :) Bak doğum günü de yaklaşıyor aklıma geldi yine ne alsam ki Biricit?

    Ha bi de bundan 8 sene önce yurttan oda arkadaşımın oje takıntısı vardı aynen seninki gibi. Okuldan arkadaşlarım beni almaya gelmişti, ondan da bahsederdim hep, malum sürekli aynı odadayız. Tanışmak istemişlerdi. Kız "ojelerim yoook ojesiz hayatta inmeeemm çıplak olsam daha iyiii" diye bir süre dövündükten sonra ojesiz inmedi tabii, başka zaman tanıştılar :)

    YanıtlaSil
  12. ha ha ha yok beeee hepimizde var benzerleri. seni takıntılarınla seven biri çıkar. kahkaha attım valla.
    :)

    YanıtlaSil
  13. deeptone neye guldun bu kadar hangısıne :))))

    YanıtlaSil
  14. Biricit, kontrollü bir insan olduğuna inanıyorum :)

    YanıtlaSil
  15. Bolatcım fazla kontrolluyum sanırım ben :))

    YanıtlaSil
  16. Shopaholic sana demın yazmıstım ama yorumumum cıkmamıs teknık arızadan dolayı,bence resımlerınızı kalplı bı sekılde abajur yaptır cok romantık olurdu:)) ojesız dısarı cıkmam hele bırıyle tanısmak ıcın aslaaa:))

    YanıtlaSil
  17. panik ataktan dolayı asansör takıntısını çok yaşamıştım bir aralar. Metroda daralmalar falan.
    İnadına yaptım, direttim ve aştım.
    Mutlaka cesaretini toplayıp üzerine git ilk zamanlar kötü oluyor ama sonra kesinlikle alışıyorsun :)

    YanıtlaSil
  18. charcoaloddity evet dedığın gıbı yapmalıyım cesaretımı toplayıp uzerıne gıtmelıyım ama yanımda bırı olunca yınede sakin oluyorum tekken cok zor oluyo:)

    YanıtlaSil
  19. Bende de takıntı çok 13 hariç :) asansöre yıllarca binemedim, şimdide yanımda biri olmadan hayatta binemiyorum. Yükseklik korkum var, kapalı alan korkum var, örümcek fobim var, birini yolcu ederken asla köşeyi dönene kadar arkasından bakamam :)

    Takıntılar hayatın renkleri bence, boşver :)

    YanıtlaSil
  20. Aslıcım :)) hayatın renklerı tabııde bazen yasamayı zorlastırıyor mesela merdıvenden cıkmak zorunda kalıyorum coğu zaman asansore bınemedığım ıcın :))

    YanıtlaSil
  21. çok fazla olmasa da o kitap, dizi bitirme huyu bende de var :) bir de tek sayıları hiç sevmem, tercih etmem gerekiyorsa çift olanları tercih ederim hep :)

    YanıtlaSil
  22. Nerwencım aynen bende cıft sayıları severım nedense nedenını bende bılmıyorum ama tek sayılar bana sanssız hıssı verıyor:) dızı ve kıtapta bıtmelı :))

    YanıtlaSil
  23. bricit, 13 rakamı çok uğurlu. İnan bana bak. Bir dene göreceksin :) Ciddiyim.

    YanıtlaSil
  24. haydaaa :)) deneyelım bakalım ahucum :) bu subatta 13unde denıcem bakalım:)

    YanıtlaSil