1 Ocak 2012 Pazar

Yeni bir yılın sabahı


2012 hoşgeldin ben sevindim ne bileyim ne olduğunu anlayamadım ama içimi umut kapladı,umutluyum senden 2012.En azından inanmayacaksınız belki ama sabahtan beri başımdaki ağrı geçti gitti şu saatlerde yazımı yazarken.
Yemeğimi yedim,annemle beraber tv izledik,çerez yedik.Şimdide tvye,facebooka,twittera bakıyorum,bakıyorum bakmasınada kimse kendini bir yerlerde etiketlemedi.İlginç bir durum,bütün gün güzel yazılar,dilekler paylaştı bazı arkadaşlarım demekki çoğunluk geçen yılı kötü anıyor(bak 2011 sana artık geçen yıl,eski yıl diyorum yani artık eski sevgili kavramı gibisin benim için),demekki herkesin senesi kötü geçtiki bu kadar iyi dileklerle dolu sözler oldu.Bazı arkadaşlarımsa yeni yıl kutlamanın kötü olması hakkında yazılar,sözler yazıp durdular.Örnek vereyim hemen koyuna hindi demişki sen şanslısın senin yerinde olmak isterdim,oda niyeki demiş,sen Allah için kesildin,beni pisi pisine kestiler.Bunu yazan koyun arkadaşım sen 2020yi görsen ne olacak görmesen ne olacak,dar beyinlisin sen.Aman neyse uğraşamıyorum artık düşünceleriyle insanları sinir etmeye çalışanlarla.Diğeri kalkmış noel babayı baş tacı edenler öbür tarafta çam ağaçları bir tarafınıza girecek yazmış,dikkat ette sen bu kadar uğraşmada senin bir tarafına girmesin diyeceğimde diyemiyorum,muhatap olmak bile istemiyorum böyle insanlarla.Birde bu olayları dine bağlıyorlar,sen asıl dindar birisi olsan o sözleri söylemeden önce düşünürsün,bu konulara girmeyi  cidden istemiyorum,ne siyasetten nede bu konulardan bahsedersem olmayacak o yüzden bahsetmiyorum.
Ne diyordum arkadaşlarımdan mesajlar aldım,ananemle konuştuk telefonda,komşumuz geldi.Eski sevgililerimden haber yok,demekki hakkaten çöp oldular kaldılar.2012nın gerçekten farklı olacağını düşünüyorum,baksanıza eski sevgili mesajıda yok ilk defa demekki çok güzel bir yıl beni bekliyor..Yeni bir aşk :)

şu anda saat dört civarları yahşi cazibede hindiyi biber dolmasına iple saran simgeyi izliyor biricit ve gülüyor,sizde gülün,hayat o kadar ciddiye alınacak kadar uzun değil.Hayat çok uzun değil noel baba,noel baba biricite bir koca gönder acilen.
resım alıntıdır

16 yorum:

  1. sevindim. keyfin yerinde. eski sevgiliden mesaj mı. bence bu iğrenç birşey. hiç istemem. ne mesaj ne de görmek. bence çok kötü bişi eski sevgiliden haber veya mesaj. içim ezilir benim.

    bi de yeni yıldan ne aşk diliyosun. biraz aşksızlığın keyfini çıkarsana be.
    :)

    YanıtlaSil
  2. 2012 sabahından günaydın biricit, yeni yıl güzellikler getirsin sana:)
    bu hafta biricit jones'in günlüğü seyrettim, çok güzeldi.. aklıma sen geldin
    söylemek istedim
    sevgiler
    :)

    YanıtlaSil
  3. Yeni yılınızı en içten dileklerimle kutlar,2012 yılının sağlık,mutluluk ve huzur içinde geçmesini dilerim.

    YanıtlaSil
  4. deeptone :)))) bencede iğrenç zaten istememiştim gelmediği iyi,istemediğimin olmasıda iyi oldu demekki dileklerimde oluyor :) ama 6 ay oluyor ya yalnızlıkta kötü :))

    YanıtlaSil
  5. ∂єкσяαρѕυωαѕуση yeni yıl sanada tüm güzellikleri getirsin,çok tatlısın :) biricitin filmini izlemene çok sevindim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ bende yeni yılını kutlarım,tüm dileklerin gerçek olsun mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  7. 2011 benim içinde bolca sıkıntı içinde geçti. Şimdiyse yepyeni bi yıl var ve hala devam eden çokça sıkıntının çözüleceğine inanıyorum ben bu yıl:)

    Hepimiz için mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  8. birdelisevda bende 2012den umutluyum,bu yıl gercekten olumlu gececek ve güzel seyler olacak :)
    herkes ıcın ıyı seyler olsun,musmutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  9. 2012 ye merhaba hep birlikte iyi bir yıl olmasını diliyorum fakat sana başka bir şey sorayım biricit filmdeki soundrack çok bombaydı biliyormusun ayrıca acemi bir blog yazarıyım destek bekliyorum bir değişiklik yapıp blogun son halini verdim artık böyle olacak desteklerini bekliyorum sağlıcakla kal

    http://www.domainsiz.net

    YanıtlaSil
  10. Nolduysa bu 2011 hepimizi ezip geçmiş ya :(

    Zaten yılbaşı karşıtlarını anlamıyorum ben, noluyosa yeni bir yıl işte o kadar..

    Bu seneden çok umutluyum inşallah hepimiz için güzel şeyler olucak..

    YanıtlaSil
  11. domainsiz sizede mutlu yıllar dılerım,evet fılmın sarkısı(ları) harıkaydı,ben sızden daha acemıyım blog konusunda,guzel olmus,yazılarınız hep haber kaynağımda goruyorum..

    YanıtlaSil
  12. Aslıcım bende cok umutluyum 2012 guzel olacak:)
    yenıyılın sevıncını paylasıyorsun ne var bunda bende anlamadım,anlamayada calısmayacağım :))

    YanıtlaSil
  13. yazıyı okurken gülmüşüm bi an kendi kendime, toparladım sonradan :)
    sağlıklı, mutlu, başarılı, aşk dolu bir yıl!
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. özge bayrak gülmene sevindim :)) umarım 2012de tüm dilekleriniz gerceklesir. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  15. mutlu yıllar canım, hep huzurlu ol. ;)

    sevgi ile,
    luna.

    YanıtlaSil
  16. Luna tesekkur ederım,mutlu yıllar,sevgıler :)

    YanıtlaSil