2 Mayıs 2012 Çarşamba

Hakkımda Bilinen Doğru ve Yanlışlar (Mim)



1.Ruhunuzun rengi nedir?
Benim ruhumun rengi mavi sanırım:) Belki huzurun belkide umudun rengi mavi.Aslında benim adım kırmızı demek isterdim,kırmızıyı severim.Üç kurus fazla olsun kırmızı olsun.
Bide benim ruhumun rengi mor ve lila tonları sanırım.Mor renk aslında insanı depresif semptomlara sokarmıs ruha pek iyi gelmez en azından benim ruhuma.
Ama mor ve lila tonlarını görünce bi tuhafiye oluyorum ben.
2.Maddiyat mı Maneviyat mı?Sıralama yapınız.
Aaaa tabiiki maddiyat,napayım maneviyatı ben.
Mesela çok param olmuşta sağlığım olmamış..Napayım o parayı ben o zaman?Böyle birşey istenir mi?Tabiiki sağlık,tabiiki maneviyat,tabiiki koca..
Tabiiki aşk,tabiiki sevgi..Tabiiki aile..tabiiki dostluk..tabiiki her zaman pozitif olmak..
Para hep en sondadır,para yaşama nedeni değildir amaç para olursa sonuç hüsran olur.
Para sadece araçtır,birşeyleri alırsın parayla maddi olan şeyleri.Mutluluğu mesela parayla satsalar kaç milyonda olsa gidip almaz mıydık?Ama paranın alamayacağı şeyler sağlık,mutluluk,huzur,şans,aşk,aile..
3.Hakkınızda bilinen yanlışlar
Gerçek hayatımda zaten beni tanıyan tanır,bilen bilir diyerek bir ahkam keseyimde:))
Blogtan tanıyan arkadaslarımın hakkımda düşündükleri şeylerle ilgili yazacağım:)
Beni bonus kafa sananlar varmıs-Düz saçlıyım ben,fakat Orçunumsu saçlarım var.
Sosyal konularda yazmadığım için birşey bilmiyordur bu-emin olun sizin geldiğiniz yolları geçmiş olalı o kadar olduki,siz su ya buuu derken,kaba tabirle donla gezerken biz hayatın içindeydik.Bilmediğim şeyler yok mu tabiikide var hayat boyuda olacak.Bir insan konusmuyorsa bazen hayatı deliliğe vuruyorsa,ciddi almıyormus gibi görünüyorsa bu ciddi almadığı anlamına gelmez.İçinde kimin ne fırtınalar kopuyor,neler yasıyor bilemezsin.Hadi yavrum sen yanlıs geldın gitte kumda oyna,cocuk parkı iki sokak ötede..
Bu kızın çok boş vakti var?-Boş vakti yok desek daha doğru,o kadar çok boş vaktim yokki sizin gibi blog blog gezip millet ne yapıyor,sürekli blog yazısı yazıyor diye sizin gibi bomboş bi insan olmadığım için insanları rencide etmiyorum.Ben bu blogu milletle tartısmak için açmadımki kafamı boşaltıp rahatlamak için açtım burdada bi rahat verin.
Ergen-bıcır bıcır blog yazarı-Beni benzetenler cok olmus sanırım 30 yasındayım ben yahu:)sanırım yazılarımdaki pozıtıflıkten ve bıcırlıktan(o ne demekse bende bılmıyorum:)) )  kaynaklanıyor sanırım.Çünkü şimdi 30 yaş falan deyince millet kalıba göre mi yazma mı bekliyo acep? 
Evde kalmışlığına takmış yazar kişisi-Ben aslında buna takmadım,kendimle barışık birisiyim ve zaten arkamda hayat boyu konusulan laflarıda bilen birisiyim.Siz demeden ben söyleyeyim dedim,evlenme meraklısı yada koca avcısı kategorisinde birisi olsaydım önüme ilk çıkan erkekle evlenirdim,seçemiyorum anacım napayım yaş 30 olunca daha farklı acılardan bakıyorsun evlilik olayına,sevmek istiyorum ben aşık olmak ama olmuyo zaten bir anda olur o sey.
Bide burda benim izleyicim olmayıpta benim hakkımda 'yazıları bizim ilgi alanımıza girmiyor' diyenler var(sanki burada cinsel hayatımı yazıyorum) ya onlarada şunu diyorum ben en azından kişisel görüşlerimle,hayat felsefemle yazıyorum.Sizin gibi copy-paste yazmıyorum.Misal bir kitap okurum onu kendi görüşümle yazarım ve geçen gün facebook sayfama bir mesaj geldi çok duygulandım.Ben kitap blogu değilim,fakat yazdığım bir kitap yorumuyla ilgili kitaptada şiirleri olan ünlü ve üstad şairimiz,bana teşekkür etti mesajıyla bu bana yetti.Bilmem anlatabiliyor muyum?
4.En Sinir Olduğun Üç Şey:
Yalan söyleyen,dedikodu yapan,iftira atan insan,iki yüzlü insan.
Türkleri sevmeyen insan
Dinime küfredipte sanki müslüman olan insan,birde kendine müslüman insanı sevmem..
Bu insanlara çok sinir oluyorum ben üç tane olmadı geçmişim biraz sayıyı ama:))

Biricit bir mim yazısını daha bitirdi sırada 1mılyon tane mim yazısı bekliyor ne edecem diye düşünmekte..
Resimler alıntıdır

63 yorum:

  1. tşkler mimlenmişin ve mimin çok keyifli 30 yaşında olduğunu bende düşünmüyordumm itiraf etmeliyimki o bıcır bıcır üslubundan olsa gerek ama 30 yaş bana çok büyük gelmiyor bunuda belirtmeliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yorumun yenı geldı spama dusmus canım yenı gordum yayınladım.
      evet cok buyuk deılım ben buradanda soylıyım yırmılı yaslarımı en son dort ay once gordum o kadarda yaslı sayılmam:))
      rıca ederım canım sevgıler:)

      Sil
    2. ne yaşlısı ya ben de kasımda 28 olucam nolmuş yani yaşlı maşlı demeyin ya

      Sil
    3. :)) ee sen benden gencsın ıstee:D

      Sil
  2. bonus kafa olduğun çıkarımını nasıl yapmışlar biricitim yaa hahah :)))
    ya insanlar niye sürekli bi şeyleri eleştirme peşindeler.yazıları benim ilgi alanıma girmiyo yorumunu yapma gereğini niçin duyuyorlar bunu anlamıyorum.ilgi alanına girmiyo madem takip etme olsun bitsin.geliyo okuyo sonra ilgi alanıma girmiyo falan diyolar galiba hah ayy güldürüyolar beni :D
    mim için teşekkür ediyorum bu arada canım,çok öpüyorum. (bu arada mimlerim de baya birikti çaktırma heheh:D:D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bonus kafalı ressam varya belkıde ona benzetılmısımdır:))
      hehehe bende cok guluyorum valla onlara:D musaıt zamanında beklıyorum canım kontrol edıcem mımlerı:D

      Sil
  3. çok güzel yazmışsın canım,içten ve doğal,teşekkür ederim cevapladığın için!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bıraz gecıkmelıde olsa cevaplayabıldım canım ben tesekkur ederım mımledığın ıcın!:)

      Sil
  4. tşkler cnm yazacağım mimlerini.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bı umıtle beklıyorum canım mım yazılarını:D

      Sil
  5. ben bu mim muhabbetlerini anlayabildiğimi söyleyemeyecğim .Ama sevdiğim soruları da cevaplıyorum,cevaplanılan mim yazılarını da....
    Derken... mim yazını okuduğumda hay sen çok yaşa oldum. anla ya ,çok sıcak, samimi ve kendime yakın buldum:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mimler bir blog adeti olmus,uyuyoruz bızde blog cemaatine:)tesekkur ederım canım beğenmene sevındım siyah kuğucum sevgıler:)

      Sil
  6. biriken mimlerim ve ben :) valla yapıcam hepsini ya benden ümidini kesme ey blog alemi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beklıyorum zeynepcim:) musaıt zamanında henuz umıdımızı yıtırmedık senden:D

      Sil
  7. Seni seviyoruz Biricit :)

    YanıtlaSil
  8. gördüüüümmmmm...
    ben hazırladım blog sopamı bilgin olsun..!!!

    YanıtlaSil
  9. bir şey daha eklemek istiyorum.. hiç değişme e mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur mu bitanecik blog arkadasım canım benim her mim yazısında aklımdasın çünkü değerli bir insansın,yazılarında bir o kadar değerli ve güzeller..sevgiler dayatılancım:)blog ablam:) ben değişmiyorum insanlar değişmediği sürece:)

      Sil
    2. bu mimi gördüm hazırladım pazar günü yayınlıyorum

      Sil
    3. ne zaman musaıt olursan canım sevgıler:)

      Sil
  10. mimi aldım ve cevaaaapladım umarım beğenirsin çok tşkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok beğendım tatlım elıne sağlık tesekkur ederım cevapladığın ıcın:) sevgıler

      Sil
  11. Daha önce ruh rengi ile ilgili bir mim yapılmıştı bende ruhumun rengi mavi demiştim. Benzeşiyoruz Biricitim :)

    Lütfen insanların sözlerini takma, bloga içimizi döküp veya her ne yapıyorsak onu, istediğimiz gibi yaparız, yazarız. Kimseyi ilgilendirmez, sıkma canını nolur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ruhlarımızın rengı aynı o zaman:)zaten coğu zevklerımızın ortak olduğundan bu bellı oluyordu:)
      canımı sıkmıyorum canım, isteyen herkes yanlıs anlamada yada ıstedığı gıbı anlamada ozgurdur:) sevgıler aslıcım

      Sil
  12. mimlediğin için teşekkür ederim canım. ikiyüzlülük benim de en nefret ettiğim şeydir bu arada:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rıca ederım canım beklıyorum mım yazını:)
      dunyadakı en kotu ınsan ozellığıdır bır obur yuzu bır dığer yuzu ınsan sasırır acaba hangı yuzu doğru dıye..ınsallah hıc karsımıza boyle ınsanlar cıkmaz..

      Sil
  13. canım öncelikle, iyi ki böyle bir mim yapmış ve iyi ki seni mimlemiş arkadaş, bilmediğim bir kaç şey öğrendim gerçekten, ben senin 30 yaşında olabileceğini düşünmemiştim. Bunun için gerçekten oldukça enerjik yazıyorsun, bence bu da gayet süper bir şey.
    Bunun dışında bir kaç gündür yazılarını takip ediyorum, kim demişse seni fazla üzmüş anlaşılan ama gerçekten takmana gerek yok, şu çok yazıyorsun fln diyen arkadaştan bahsediyorum. Gündelik hayatta o kadar çok yargı, eleştiri, yorum, tavsiye alıyoruz ki biraz kendimiz olabilmek biraz kendimizi derinlemesine anlatabilmek için açıyoruz zaten bu blogları. Yine gidip de birine "çok yazıyorusunz" "böyle yazıyorsun" demek günümüz davranış biçimini getirip hoop blog dünyasına uygulamak. Kaldı ki gerçek hayatta bile rahatsızlık verici bir şeyken bu. E o zaman biri burada da standartları belirlesin "günde en az 1 en fazla yazı yazılacaaaak, haftada 1 de muhakkak 2 siyasi-3 film eleştirisi olacaaaak" desin. Var mı böyle bir şey ya? Bırakın insanları isterlerse bir klip atıp başka hiçbir şey yazmasın. Beğeni denen bir şey var ortada. He buraya bana uymayan bir şey yazarsın ben de fikrimi beyan ederim bu tartışma olur, fikir alışverişi olur ama şöylesin, böylesin diye insanları bari burada çekiştirmeyelim. Çok haklısın, yazmaya devam. Ben okuyorum böyle gayet de iyi oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım güzel yorumun ıcın tesekkur ederım blogtan daha genc duruyorum sanırım:)) ovuneyım bari:)
      diğer konu hakkında ise yazdıklarına sonuna kadar katılıyorum,farklı goruslere her zaman acığım tartısma tatlı bır sekılde olursa her zaman olabılır cunku bır fıkrı tartısırsın.Ama ınsanların neden bu kadar cok yazmıs dıye sureklı ustune gıden yorumlar yazarak sadece kendınden soğutur o kısı,bır de kıbarlık kisvesi altında davranıslarıyla kibarmıs gibi davranarak seni sanki kendi hakimiyetine almaya calısıyormus gibi davranıyorsa ben bunda artniyet ararım yani..burada isteyen istediği kadar paylasımda bulunur dediğin gibi bazen yazı değil bir sarkıyı bile paylasabiliriz buna kimsenin karısmaya hakkı olduğunu bende düşünmüyorum. sevgıler canım

      Sil
  14. Danke schon..

    geriye yazılacak 10-100 milyoncuk mim kaldı;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitte schön:)
      geride cok mimler var ooooo du bakalım yazıcaz artık:))

      Sil
  15. seni kıvırcık bonus mu sanıyorlar mışş ben de daha farklı tahmin etmiştim misal gerçekte olduğu gibi :)

    Yalan söyleyen ve ikili oynayan insanlardan nefret eder ve kusmak isterimmm

    Ayrıca sende bir mim yap söz yapacağım kızz!! sadece senin içinnn ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) belkıde kıvırcık saclı ınsanların sevimli olmalarından kaynaklanıyordur:))
      yalan ıkı yuzluluk bızden uzakta olsun oyle ınsanlar..
      tamam canım önümüzdeki zamanlarda bir mim icat edicem seni de mimlicem:)) sevgiler canım ♥

      Sil
  16. 4. şıkta kelimesi kelimesine katılmaktayım..Canım ya bazı blog arkadaşlarımı bulamıyorum ve çok muzdaribim..Adıma bir duyuru reca etsem canım benim...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bı saate kadar yazın geliyor canım hosgeldın hosgeldın hosgeldın ve seni seviyorum ben bunu da bil:)

      Sil
  17. teşekkürler canım mim için...sen de olmasan mimsiz kalıcam:) bu arada güzel bir mimmiş, senin yazdıklarını da keyifle okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rıca ederım canım olur mu ben mimlerim seviyorsan her zaman:)) sevgıler

      Sil
  18. CANIM ARKADAŞIM BEN GELDİMM...
    KENDİMİ NASIL AFFETTİRİRİM BİLMİYORUM...
    1) SANA ÜYE YENİ OLDUM ÜYE DEĞİLMİŞİM
    2) SEN BANA ÇOK GÜZEL ÖDÜL VERDİN BEN YOĞUNLUKTAN VE OĞLUM AMALİYYAT OLMUŞTU O ARALAR SANA GÜZEL DÖNEMEDİM BİLE, ACEMİLK ŞİMDİ O ÖDÜLÜN RESMİNİ EKLEDİM O TARİFİME.
    SANA NE KADAR TEŞEKKÜR ETSEM AZDIR...BANA ŞEREF VERDİN.
    ŞİMDİ BEN SANA ÖDÜLÜN VAR DİYORUM İLK KEZ YAKIN ZAMANDA BANA YORUM YAZMASANDA İLK BU ŞEKİLDE SANA GÖNDERİYORUM KABUL BUYUR CANIM...
    SENİ SEVİYORUM CANIM ARKADAŞIM
    :)
    MUHABBETLE KAL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa canım olur mu öyle şey aşkolsun:)
      birincisi hiç önemli değil bence bi karısıklık olmustur ayarlarında.
      ikincisi çok geçmiş olsun oğluna,asıl sen benim sayfama şeref verdin canım benim,ben cok mahcup oldum su anda..en önemli şey sağlık gerisi mühim değil..
      yazını gördüm şimdi,ellerine sağlık ezogelin çorbasınada bayılırım ayrıca yazdıklarını da gördüm yapacağım en kısa zamanda ödülün için ben sana çok çok çok teşekkür ederim:)
      bende seni seviyorum canım arkadasım:)
      sevgiler..:)

      Sil
  19. En sinir olduğun üç şey, alıntılanıp "Aynen" diyilesi. ehehe.
    Ne yalan söyleyim, ben de seni ilk keşfettiğimde, 30 yaşında olduğunu aklımın ucundan bile geçirmemiştir. ehehe. Ama ergen yazılardan dolayı falan değil elbet, ergenlikle alakası yok, ruhun genç ya yazılarına yansımış. ehehe.
    Mim için teşekkürrler biricik biriciit. Vakit bulursam, yapacağum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sinir olduğumuz bu insan türleri umarımkı hıc karsımıza cıkmasınlar canım..
      ruhum genc demekkı yazılarımdan bellı oluyor:)
      bekleyecağum o zaman mım yazını sayın mazbut dişicim:)) sevgiler kocaman öpüyorum

      Sil
  20. Biricitim, gülüm..Sen tüm blogları yaz da bol ekşınlı olsun :):) öptüm seni..Ayrı yayında yazarsan daha etkili olur:):) destek için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam bol ekşınlı bir duyuru yazısı yazıyorum:))

      Sil
  21. Sevgili Biricit neden 30 yaşındayım diyorsun ki... geceleri sayma 20 yaşındasın sen. :))
    Mim ine cevap yazabildim nihayet :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tesekkur ederım gecte olsa cevaplamıssın:)
      bıde neye gore gec sonucta hepımızın ısı gucu var:))
      gecelerı dusersek 15 yasında cıkıyorum yas olarak:D

      Sil
  22. teşekkürler..ilgileneceğim..:))

    YanıtlaSil
  23. teşekkürler mim için şekerim. Yapacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beklerım canım mım yazını sevgıler:)

      Sil
  24. biricitim sağol teşekkür ederim mim için. mavikuş bi çık canım yazdığımı göremiyom yaaa. 30 yaş güzel biyaş ya insan kendini hissettiği yaştadır ayrıca biricit daha 18inde gibi bence işte bunun sırrı da bekar olması kesinlikle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ben tesekkur ederım canım guzel sozlerın ıcın:))
      mavikuşuda kımse sevmıo:))belkı kaldırırım blogtan

      Sil
  25. bu arada oğlum mavi kuşa bayıldı aaa anne fuuççç dibi? yani kuş dimi demek istiyo kendisi henuz tarzancadan Türkçeye terfi edemedik de:)

    YanıtlaSil
  26. Güzeller güzeli tazecik bekar biricite bir ödül de benden olsun efenim :)
    http://sansli-kedi.blogspot.com/2012/05/versatile-blog-award.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım cok tesekkur ederım en kısa zamanda yapıcam sevgıler:)

      Sil
  27. Gökkuşağı gibiymiş ruhun. Her renk var :)
    Teşekkürler Mim için..

    YanıtlaSil
  28. nerdeyse yolu yarılamışsın, ama üzülme her yaşın kendine göre bi güzelliği var ve bu hayatta yaşlılara da yer var :P

    mim için teşkkür ederim, bunu da borç listesine kaydediyorum. borcumuz borç ne öderiz ne inkar ederiz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bes senem kaldı yolu yarılamama gencım ben daha yaa:))
      rıca ederım kara deftere kaydet:)) bı ara odersın:D

      Sil
  29. Biricit'im, neşeli enerjik bıcır bıcırsın ya tatlım o yüzden hiç yaşlanmayacaksın sen de benim gibi :P Kendime de pay çıkardım. İnsanları hemen kalıplara neden sokarlar ben anlamıyorum. Sen de söylenenleri takma canım, seviyoruz biz seni :) Mim için de teşekkürler, sen olmasan ben ne yapardım kuşum ya :)

    YanıtlaSil
  30. ben bu mimi nasıl gormemısım :) yapacam tabıı kı! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) beklerım canım mım yazını sevgıler:)

      Sil