5 Kasım 2012 Pazartesi

Eski Sevgiliyi Unutma Yolları



Sevgilinizden ayrıldınız,artık sevgiliniz sizin 'eski sevgili'niz oldu.


Peki unutmak için neler yapmalı,neler etmeli,nasıl unuturum ben eski sevgilimi,aklımdan çıkmıyor bir türlü diyorsanız;
-Öncelikle ayrılığı kabullenin.Ve içinizden ağlamak geliyorsa ağlayıp rahatlamayı deneyin.
-Eski sevgiliniz sosyal medya mecralarındaki hesabınızdan silin(facebook-twitter-msn vb.)Orada onu görüp iyice bunalıma girmemeniz için,siz ağlayıp ağlak şarkılar dinleyip profılınızde paylasırken,laf sokmalı iletiler yazarken o sizi takip etmiyor merak etmeyin,takip etseydi ayrılmazdı.
-Facebook/Twitter/Msn gibi ortamlarda atarlı iletiler,şarkılar paylaşmayın,sizi seven dostlarınız ve iş arkadaşlarınız açısındanda komik duruma düşüyorsunuz,illaki dayanamıyorum diyorsanız kendinize sahte bir profil açın ve oradan avazınız çıktığı kadar bağırın.
-Hüzünlü şarkılar dinlemeyin,en kötüsüde ikinize ait özel şarkılar varsa onları hiç mi hiç dinlemeyin.Hareketli,daha çok kopacağınız türdeki şarkıları,müzikleri dinleyin.



-Yahu zaten hüzünlüyüm nasıl kopayım,göbek mi atayım diyorsanız,o zaman hemen elinize bir kitap alın ve onu okuyun.Ayrılık zamanlarında,depresyon zamanlarında kitap en iyi ilaçtır.
-Eski sevgilinizin telefonunuda silin rehberinizden.Ani duygu patlamaları yaşayıp aramamak için bunu yapmanız lazım.
-Size almış olduğu hediyelerini yada beraberken çekildiğiniz fotoğraflarınızı şu an için hiç ulaşamayacağınız bir yere kaldırın.Zaman geçince sizin belki bir anı olarak kalırlar yada çöpün dibini boylarlar.Siz sadece gözünüzün önünden kaldırın onu hatırlatacak şeyleri.
-Ayrıldığınız ilk dönemde yeni birini hayatınıza kesinlikle sokmayın.Unutmak için yapılan bu durum başlı başına hata doludur.Çivi çiviyi sökmez sakın bu hataya düşmeyin.Hem size hemde yeni sevgilinize yazık olur,aşk hayatınız daha da karmaşık bir hale girer.
-Ayrılık ve üzüntülü bu döneminizi yakın arkadaşlarınızla,hobilerinizle değerlendirin.Arkadaşlarınızla sık sık buluşun,ailenize vakit ayırın,sosyalleşin bir kursa yazılın,değişik hobiler edinin bu dönemde.
Zaman en büyük ilaçtır bunuda gözardı etmemelisiniz.


Bu yazım Blogum Dergisi Haziran Sayısı'nda yayınlanan ikinci yazımdır:)Bazı zamanlarda Blogum Dergisi'ndeki eski yazılarımıda blogumda yayınlayacağım..

Biricit derki,kelin ilacı olsa kendi başına sürerdi,peki o hakaret gibi tokat gibi sözleri nasıl unutacağım ben,kalbimin kırıklığını ve içimdeki acıyı..
resimler alıntıdır.

49 yorum:

  1. ihtiyacım olan bir yazı... teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. son yazdıklarını çok beğendim. Onlar nasıl unutulcak?

    YanıtlaSil
  3. komple hayatımızdan silsek hani vardı ya sil baştan diye bir film şuan işte onu istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o fılmı duydumda ızlemedım,keske yenıden sankı tanısmamıs gıbı o zaman hıc kımse hata yapmazdı değıl mı?:(

      Sil
    2. kesinlikle taa en basa dönmeyi çok isterdim

      Sil
    3. bende yeni ayrıldım unutabilirmiyim bilmiyorum ama çok kötü durumdayım :(

      Sil
  4. bakınız benim eski bi yazı http://kartonsiper.blogspot.com/2012/05/terketme-terkedilme-brakma-gitme-donme.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okudum yorum da yazdım hatta..hakedilmeyen sözlerle kırılan gurur,kalp ve ıcınde hala onun olması ne kadar iç gıcıklayan ve fena bişey,nasıl unutulacak o zaman?

      Sil
  5. artı
    herhangi biriyle günde 15 dakikadan fazla onun hakkında konuşmayın!!
    tokat gibi sözlere gelince, bunun sizin değil, onun eksikliği olduğunu anlayın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmmm sanırım o 15 dakika sınırı bende 15 saat sınırında..
      haklısın bi insana haketmediği sözleri söyleyip,onun gönlünü kıran insanı Allah bile affetmezmiş..

      Sil
    2. İnsanların başkalarına söyledikleri aslında kendilerine söyledikleri sözlermiş.
      Yani o sözler kendisini anlatıyor, asla üzerine alınma.
      Bırak gitsin, gitsin ki gerçekten istediğin, hakettiğin insana yer açılsın.
      Güzel şeyleri hakediyorsun sen..

      Sil
    3. haklısın sanırım nıye uzerıme alınıyorumkı onuda bılmıorum,o sozler bana olmus olsa barısması bıseyler yapması lazım oylede bısey olmadığına gore hıcbısey yani..
      elımde olsa keske canım..sende cok guzel seylerı hakedıosun,tesekkur ederım guzel yorumun ıcın.

      Sil
  6. Biricit'im,

    çok güzel bir yönlendirme azısı olmuş bu. Her kelimesi yerinde, doğru. Elbet icraata dökmek kolay değil olaylar tazeyken ama hakikaten ilaç niyetine, reçete gibi bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet zamanla sanırım canım bunları yaptıkca unutuluyor acılar.. tesekkurler ninim:)

      Sil
  7. Facebooktan takip etmemek çok zor.O şimdi başka bir hatun için şarkılar aşk cümleleri paylaşıyor ve sen de bi kere umrumda değil havaları yaratmışsın.Amma velakin deli gibi izliyorsun.Gönüle akıl her zaman hükmedebilse....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. facebooktan kesınlıkle sılınmelı zaten yoksa sureklı görmek insanı çok fena üzer..akıl gönüle hükmetmiyor işte malesefki..

      Sil
  8. kitap okumak gerçekten harika bi yol.. aklını başka bi yere verip odaklanabilmek için.. hem de kendini geliştiriyorsun, ikisi bir arada daha ne olsun! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap en iyi çözüm sanırım:) sevgilisiz günlerde daha da gelişicez yani:))

      Sil
  9. cok mantıklı seylerde ıste yapamayınca olmuyor :)

    YanıtlaSil
  10. güzel yazı
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Kendine hatırlatmak istemişsin gibi de geldi Biricit. Bazen bende yaparım öyle. Çok doğru söylemişsin uygulanması gereken şeyler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelınım sana soyluyorum hesabı mı oldu bıraz nedır:))

      Sil
  12. Bak işte ben de tam bunları yapıyorum. Hadi sen de madde madde de olsa başla bi yerden....

    YanıtlaSil
  13. elimde telefon her an her saniye yazacak mı die beklioırum. 2 gün önce buluştuk sorunlarımız neler die 6 saat konuştuk... düşünelim karara varalım dedik... adam ayrılırken elimi tuttu sıktı bıraktı... tuttuğumda ne hissediosun bıraktığımda ne hissediosun bunu düşün dedi... sonra öptü...... bunu düşün dedi... bugün buluşalım kararımızı açıklayalım dedim. müsait değilim başka zaman ararım ben seni diooo... kararın belli sanırım diorum... evet dio... lan şerefsiz madem istemion ne die öpüon ne die elimi tutuyon... canımı yakıosun daha çok?????!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  14. elimde telefon her an her saniye yazacak mı die beklioırum. 2 gün önce buluştuk sorunlarımız neler die 6 saat konuştuk... düşünelim karara varalım dedik... adam ayrılırken elimi tuttu sıktı bıraktı... tuttuğumda ne hissediosun bıraktığımda ne hissediosun bunu düşün dedi... sonra öptü...... bunu düşün dedi... bugün buluşalım kararımızı açıklayalım dedim. müsait değilim başka zaman ararım ben seni diooo... kararın belli sanırım diorum... evet dio... lan şerefsiz madem istemion ne die öpüon ne die elimi tutuyon... canımı yakıosun daha çok?????!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım en kısa zamanda unutursun ve seni gercekten seven birisi ile karsılasırsın hayırlısını iste. demekki hayırlı değilmiş diye düşün, kimse icinde uzulmeye değmez bunu unutma sen herkesten daha değerlisin

      Sil
  15. Bütün bunları çevremdeki acılı bayanlara ben anlatırdım. Ama şuan bu desteğe benim ihtiyacım var. Ne garip değil mi? Aşk, sevgi değil de en zor olanı alışkanlıkmış..Şu zaman çabucak akıp geçse de yaralarımız hemencecik iyileşse.. :(((
    Çok samimi ve çok içtensiniz. Yazınız için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım en kısa sürede bu evreye atlatırsın zor bir durum ama geçecek merak etme:) biraz zaman gerekiyor, zamanla acılar geçiyor eminim..
      tesekkur ederim guzel yorumun icin, sevgiler:)

      Sil
  16. 2 sene ciktk dun ayrldk daha gercekten herkez cok begenio beni ama sevgilimi kimse begnmio bana yakistirmadklarini soluorlardi aldatti ben ole dusunuorm. Nasl unutabilirim ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  17. 2 sene ciktk dun ayrldk daha gercekten herkez cok begenio beni ama sevgilimi kimse begnmio bana yakistirmadklarini soluorlardi aldatti ben ole dusunuorm. Nasl unutabilirim ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  18. Meraba çok doğru seyler söylüyosunuzda ben biz 3 yıl her gün bulusup el ele tutusuyoduk bakısıyoduk her okul çıkısına ben giderdim işimi bırakıp onu almaya giderdim doğum günümde çok gğzel seyler planlamıstık ama tam tersi oldu o gün geldi aradı bana söylediği tek sey beni bi daha arama ben baskasına asığım dedi bana doğum günü hediyemi öyle verdi ayrılalı 3 yıl oldu ama aklımdan 1 gün bile çıkmadı simdi bile onu düsünüyorum aradan o kadar zaman geçmesine rağmen unutamıyorum ben napmalıyım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar zamanda unutamadıysanız profesyonel bir destek almalısınız

      Sil
  19. Ben 3 sene beraber olduğum kız arkadasımı unutamıyorum 3 yıl beraber olduk 3 yıldır ayrıyız ama tek bir an olsun aklımdan çıkmadı ne yaptıysam olmadı dediğiniz gibi hareketli sarkıar dinledim eğlenmek istedim kitap okumaya yöneldğm ama hiç biri bi ise yaramadı 3 yıldır tek bir gün olsun aklımdan çıkmadı ben ne yapmalıyım :/

    YanıtlaSil