19 Haziran 2014 Perşembe

Bioderma Atoderm Mains Hand Cream


Bioderma Atoderm Mains el kremimi uzun zamandır kullanıyorum. Yılbaşına yakın zamanda Bioderma tarafından çok şık bir yılbası paketinde gelmişti:) Losyon seklinde, beyaz renkte bir el kremi, neredeyse bitmek üzere, cilde sürülünce hemen emilim sağlıyor, yağlı değil. El kremlerimi ve vucut kremlerimi genelde aynı anlarda kullanıyorum o yuzden bu kremimin sonuna nihayet gelebildim:) En güzel özelliği parabensiz olması, hafif ve hoş bir kokusu var, kuru ciltler için ideal bir krem. İçeriğinde shea, gliserin ve laminarya yağları bulunuyor. Kuru ve yıpranmış ciltler için çok ideal bir el kremi, denemediyseniz kesinlikle öneririm. Bioderma'ya bu güzel ürünleri ile beni tanıştırdıkları için çok tesekkür ederim :)




Biricit; Bioderma ürünlerini çok seviyor :)

2 yorum:

  1. Bioderma'nın el kremini hiç kullanmamıştım :)
    Cilt bakımında sevdiğim bir marka.

    YanıtlaSil
  2. evet benimde cok sevdiğim bir marka kremini ilk kez kullandım ama cok sevdim :)

    YanıtlaSil