12 Temmuz 2014 Cumartesi

Avon Pur Blanca Parfüm


Avon'un Pur Blanca parfümünü duymayan denemeyen kaldı mı bilmiyorum ama benim favorilerim arasında olan bir parfüm. Çok sevdiğim bir dostumun hediyesi olan bu parfümümün kokusu gayet güzel, uzun süre kokusu geçmiyor. Çiçeksi, gizemli ve çekici bir koku olduğunu düşünüyorum, en azından bana bunları hissettiriyor:) İçeriğinde; çiçek kokuları,taze narenciye, yeşil yapraklar ve canlandırıcı baharat kokuları bulunuyor, hem hafif hem de çok güzel bir koku. Gündüz ve gece kullanımı için uygun, ben ağır kokuları pek sevmiyorum, hem kalıcı hem de hafif ve rahatsız edici olmayan, çiçeksi kokular daha çok hoşuma gidiyor:) Pur Blanca parfümde bolca çiçeksi kokular içeriyor, çok beğendiğim bir parfüm oldu :) Denemediyseniz tavsiye ederim:)





Biricit; Avon Pur Planca Parfümü çok sevdi:)

2 yorum:

  1. Ben de bu parfümü yazın tercih ediyorum. Hafif ve çok güzel bir kokusu var.

    YanıtlaSil
  2. kokusu cok hosuma gitti bende yeni kullanmaya basladım ama harikaymış tam yazlık bir koku:)

    YanıtlaSil