14 Temmuz 2014 Pazartesi

Amway Artistry Signature Color Primrose 11 No Ruj



Amway Markası ile ilk kez tanısıyorum, Amway'in beslenme, güzellik, bakım, ev ve temizlik ürünleri de bulunuyor. Artistry markası ise makyaj ürünleri markası. Çok kaliteli ürünleri var, ilk kez makyaj ürünlerini kullandım. Amway Artistry Primrose 11 No Ruj kırmızı renkte görünmesine rağmen pembemsi duran, dudakları nemlendirmede çok etkili bir ruj. 


İçeriğinde doğadan ilham alınarak bitkisel bileşenler kullanılmış.




Rujun kutusu da tasarımı da gayet hos ve cevirmeli mekanizması kullanım rahatlığı sağlıyor.







Biricit; Amway makyaj ürünlerini çok sevdi:)

2 yorum:

  1. vovv çok az kırmızı beyenen ben buna bayıldım ama pembemsi duruyor dediğin için dudağındaki halini yada bilek swatchını :)) görmek isterdim güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  2. yeni makine alınca koyarım fotograflarını:) tesekkurler

    YanıtlaSil