4 Temmuz 2014 Cuma

Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu


Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyunu uzun zamandır yüz ve makyaj temizliğimde uyguluyorum. Durulama gerektirmeyen özel formullu, sadece yüzünüzü ve makyajınızı temizlerken az bir miktarını pamuğa dökerek yüzünüzü temizliyorsunuz. Cildi rahatlatan ve temizleyen bir makyaj temizleyici. En güzel özelliği paraben, yağ, etil alkol, esans ve renklendirici içermemesi. 

Cildimde herhangi bir tahriş yada kızarıklık olusturmadı. Gözümü de yakmadı, göz makyajı ve yüz makyajı temizlemede çok başarılı buldum. İçeriğindeki doğal ürünler sayesinde; kuru bir cildim olmasına rağmen her hangi bir alerjik sonuc elde etmedim. Cyrene markası zaten bütün ürünlerinde doğal içerikler kullanıyor, ürünlerini severek uyguluyorum. 


Bu ürünleri 9 Martta düzenlediğim Kadınlar Günü Bloggerlar bulusmam icin gönderilmişti. Cyrene'e destekleri ve bu güzel ürünleri ile beni tanıstırdıkları için tesekkur ederim :) Satın almak isterseniz buradan satın alabilirsiniz. 



Biricit Cyrene ürünlerini çok seviyor:)

2 yorum: