10 Temmuz 2014 Perşembe

Mirage Las Vegas Kozmetik Ürünleri Deneyimim:)


Çok sevdiğim bir dostum beni unutmamış ve tee Amerika'dan Las Vegas'tan harika kozmetik ürünleri ile beni tanıştırdı. :)) Bu ürünlerin en sevdiğim özelliği paraben içermemesi. Mirage Las Vegas Body Losyon'u uzunca bir süredir kullanıyorum, kokusuna bayıldım, harika bir çiçek kokusu içeren ve cildimi çok güzel bir şekilde nemlendiren bir losyon. Duş sonrası kollarıma uyguluyorum kokusu parfümlü gibi çok beğendim :)
Unutulmamak çok güzel, ufakta olsa büyükte olsa hediyelerle hatırlanmak gerçekten çok hoş:) Bu ürünlerin burada satılıp satılmadığını bilmiyorum ama bir otele ait ürünler olduğunu biliyorum, keşke burada satılsa bu kozmetik ürünleri, kesinlikle alacağım ürünlerden:)



Biricit; Mirage ürünlerini cok sevdi:)

1 yorum: