21 Temmuz 2014 Pazartesi

Note Cosmetics 23 No Oje Candy Pink


Note Cosmetics'in ilk kez bir ürününü kullanıyorum. Yeni bir kozmetik markası bildiğiniz gibi. Türkiye'nin ünlü fotoğrafçısı Nihat Odabaşı'nın kozmetik markası yüzü olduğu Note Cosmetics ürünlerini çok merak ediyordum ve çok tatlı bir ojesiyle tanıştım :) Pembenin çok güzel bir tonu. Tırnağımdaki duruşu bu şekilde. Bayramda da kullanmayı düşünüyorum rengini çok beğendim tam benlik :) Bayram şekeri gibi bir rengi var :)






Tırnağıma sürümü oldukça rahat ve kuruması da fazla zaman almıyor, iki kat uyguladım, çok beğendiğimi söyleyebilirim. Bu oje Bloggerlarla Ramazana Hosgeldin bulusmasında hediye edilmişti, Note Cosmetics'in başka ürünleri ile beraber. Onların yorumlarını da ayrıca yazacağım, Note Cosmetics'e teşekkür ederim :)





Biricit Note Cosmetics ojesini cok beğendi:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder