26 Temmuz 2014 Cumartesi

Pakmaya Damla Sakızlı Muhallebi Deneyimim:)


Pakmaya'nın cok lezzetli tatlılarını denemeye damla sakızlı muhallebilerinden başladım. Pakmaya Damla Sakızlı Muhallebinin yapılısı: Posetin tamamını 3,5 su bardağı süt ile karıstırıp tenceremizde pişiriyoruz, kaynamaya baslayınca bir kasık civarında margarin koyuyoruz ve 3 dakika daha kısık ateste pişiriyoruz. 

5 dakika soğumaya bırakıyoruz, tenceredeki karısımı mikser kabına dokup 5 dakika mikserle cırpıyoruz, sonra kaselere konuluyor. Ben borcam kaba koydum üzerine kahve doktum her zamanki gibi :) cok lezzetli oluyor kahveli muhallebi, sonra da dilimleyerek, cikolata sos ile servis yaptım, Ramazanda ağzımız tatlandı:) Bayram içinde başka bir versiyonunu yapmayı düşünüyorum :) Pakmaya lezzetleri Garden Event ve Bloggerlarla Ramazana Hosgeldin Blogger Bulusmalarında hediye edilmişti. 



Pakmaya'ya bu güzel lezzetleri ile bizi tanıstırdıkları için çok tesekkur ederim:)








Biricit Pakmaya lezzetlerini çok beğendi:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder