2 Ekim 2014 Perşembe

Biten Saç Bakımı ve Banyo Ürünlerim


Saç bakım ürünlerini oldukça sık kullanıyorum ve bitiriyorum. Bu yazımda bitirdiğim şampuanlar yer alıyor. Onun dışında duşta kullandığım ürünler ve saç kremlerimde biten ürünlerim arasında. 



Kullandığım markalar ise; Eeose, Faberlic,Urban Care, Dove, Marrakesh ve Ixora. 




Eeose Şampuan ve Saç Kremi: Beğenerek uyguladığım bir ikiliydi, 25 güne yakın zamanda bitirdim, saçlarım uzun ve boyadan/denizden dolayı yıpranmıştı, saçlarımı toparlayan bir ürün olduğunu söylebilirim. Detaylı yazıma buradan bakabilirsiniz.

Urban Care Keratin Saç Bakım Maskesi: İçeriğindeki keratinle saçları besleyen, koruyan, yumuşacık etkisi olan bir saç bakım maskesiydi. Beğendiğimi söyleyebilirim rahatlıkla. Buradan da detaylı yazıma bakabilirsiniz. 

Faberlic Şampuan: Turuncu rengini kullandığım Faberlic Pro şampuanın tamamını bitirdim, kokusu ve saçlarıma yaptığı bakımı çok sevdim, saç spreyi de mevcut bende henuz onu bitiremedim ama sonuna gelmek üzereyim:) Buradaki yazımı da okuyup detaylı bilgi edinebilirsiniz. 



Marrakesh Argan Yağlı Şampuan; Bu güzel şampuanda saçlarımda denediğim ilk kez uyguladığım ürünlerden birisiydi. Argan yağı içeren ve kokusu harika olan bir şampuan. Kokularından bahsediyorum çünkü koku hassasiyeti olanlar bazı kokuları sevmeyenler olabiliyor. Uzun süre kullanamadım yaklasık 10 gün civarında uyguladım cunku saçlarıma yetmedi ufak bir şişe, cok uzun saclara ancak 10-11 gün yetiyor. Uzun ve sürekli şampuanlıyorsanız benim gibi yetmeyebilir. Ama saçlarıma birkac günde bile etkili oldu, alerji yapmadı, kaşıntı yapmadı ve kokusunuda cok beğendim. 



Dove Duş Jeli; harika bir kokusu var, ferahlatıcı/neşelendirici :) ve temizleme etkisi cok iyi. Bir blogger bulusmasında seyahat setinde hediye edilmişti,içlerinde en çok bunu cok beğendim.

Ixora Passion Fantasy Duş Jeli: Değişik kokuları, parfümsü ve çiçeksi kokuları sevenler için ideal bir duş jeli, detaylı bilgilenmek için buradaki yazımı da okuyabilirsiniz. 



Biricit derki eskiler bitti, yeni ürünler gelsin :))

2 yorum: