27 Ekim 2014 Pazartesi

Doa Kozmetik Badem Yağı ile Saç Bakım Maskesi


Yumurta ve badem yağı ile saç bakım maskesi yapmaya sanırım 15 yaşında başlamıştım. Şu an 32 yasındayım ama ara sıra bu saç bakım maskesini uygulamaya çalışıyorum. Annemden öğrendiğim bir tarif :) Doğal güzellik sırlarımı blogumda da yazmam gerekli diye düşündüm. Badem yağının bildiğiniz gibi sayısız faydası bulunuyor. Bir faydası da saçları güçlendirmesi.  Özellikle saçları dökülenler bu saç bakım maskesini uygulamalılar.


Bu saç bakım maskesi tarifinde bir ya da iki yumurta kullanabilirsiniz.
Yumurtanın beyazı ile sarısını ayırıp, sarı kısmını ve badem yağınızdan da 5-6 damla civarında bir kaba dökerek bu saç bakım maskesini hazırlıyoruz. Sonra kuru olan saçımıza; saç diplerimize iyice yedirerek uyguluyoruz. Masajda yapabilirsiniz, en az bir saat civarında saçlarımızı bekletiyoruz. Sonra da normal şekilde şampuanlayıp yıkıyoruz. Saçlarınız jöle sürmüş gibi sertlesecek, bu cok normal bir durum. 



Ben bu maskeyi uygularken Doa Kozmetik Badem Yağı'nı kullanıyorum, oldukça faydalı bir ürün. Bu arada badem yağını bir pamuğa biraz döküp kaş ve kirpiklerinize de gece yatmadan sürerek uygulayabilirsiniz, kirpik ve kaşlarınızı da besleyici, uzatıcı etkisi bulunuyor, tavsiye ederim :) Doğal ürünleri kullanmayı çok seviyorum, doğal ürünlerin en iyi markalarından Doa Kozmetik'e bu güzel ürünleri için tesekkurler :)


Biricit Doa Kozmetik ürünlerini cok seviyor:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder