23 Mart 2022 Çarşamba

Dor Datça Organik Ürünleri Deneyimim


Herkese mutlu ve sağlıklı günler diliyorum. Sağlık hayatımızda çok önemli. Önemini belki de sağlığımızı kaybettiğimiz zamanlarda daha iyi anlıyoruz. Peki sağlıklı olmak için neler yapmalıyız? Öncelikle bize faydalı olan yiyecekleri yemeliyiz. Ben genel olarak organik ve doğal ürünleri tercih etmeye çalışıyorum. Dor Datça ürünleri ile de geçtiğimiz aylarda yeni tanıştım.



Designers Iconic Look Festival Fişekhane'de Dor Datça Markasının değerli sahibesi bir kadın girişimci olan Hayal Hanım ile tanışmıştık. Ev yapımı, kendi bahçelerinden ürettikleri, organik ürünleri ile tanıştım. Doğal ve katkısız, yerli üretim olan Datça Palamutbükü'nde üretilen ürünleri anne eli değmiş gibi, tıpkı anneannelerimizin babaannelerimizin yaptıkları gibi. Instagram üzerinden ve shopier üzerinden satışları bulunuyor. 







Doğal, organik ve katkısız bademleri, keçi boynuzları birbirinden lezzetliydi. Sağlıklı atıştırmalık arayanlar için idealler. Badem; sinirleri güçlendirici, göğüs hastalıklarını önleyici, kolestrolü düşürücü, beden ve zihir yorgunlunluğunu giderici faydaları bulunan bir ürün. Bademleri efsane bir lezzette, mutlaka denemelisiniz. Keçi boynuzu; bağırsak ve sindirim sistemine olumlu etkileri olan, kanı temizleme gibi bir özelliği olan, damar tıkanıklıklarına iyi gelen özellikte, öksürük ve bronşit içinde faydalı bir ürün. Keçi boynuzu pekmezi de keza o şekilde faydalı. 











Sağlıklı sofralar için, sağlıklı beslenmeyi hayatına geçiren herkesin mutlaka denemesi gereken, damak zevkine uygun ve organik olan ürünlerini inceleyip, denemeniz için Dor Datça'nın linklerini buraya bırakıyorum.  https://www.instagram.com/dordatca/


Cevizli incir reçelleri ve karadut pekmezlerine ise bayıldığımı söyleyebilirim. İkisi de muhteşem lezzetler. Karadut pekmezini ilk kez denedim, tadını daha farklı sanmıştım fakat muhteşem lezzetliydi. Organik olması da en güzel özelliklerinden. Kansızlığa iyi gelen, vücuda enerji veren, vücut direncini koruyucu etkili, solunum yollarını rahatlatıcı özellikte olan karadut pekmezlerini kesinlikle tavsiye ederim ben çok beğendim. Her sabah kaşık kaşık yedim. 


Badem, keçi boynuzu, ballı fıstık ezmesi, karadut pekmezi, keçi boynuzu pekmezi, cevizli incir reçeli, kozalak şurupları tam da bulunduğumuz dönemde sağlıklı gıdalar yemeye özen gösterdiğimiz bir zamanda, doğallığı, katkısız ve organik olması ile beslenmem de önemli bir yerde yer aldılar. 





Zeytinyağlı sabun ve kantaron yağları da faydaları ve doğallıkları açısından tavsiye edeceğim ürünlerden. Dor Datça'ya bu güzel organik ürünleri ile beni tanıştırdıkları için çok teşekkür ediyorum. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder