15 Ekim 2014 Çarşamba

Eyeko Skinny Brush Mascara


Eyeko Skinny Brush Mascara gectiğimiz günlerde Seltek'in DNA lansmanında hediye edilen ürünler arasındaydı. İlk kez denediğim bir marka olan Eyeko'nun bu rimeli, siyah renkte, suya dayanıklı, aynı zamanda sürümü de oldukca rahat bir makyaj ürünü.





Makyaj yapan her kadının ortak korkulu rüyası rimeli nasıl süreceğiz ve kalıcı mı olacak,akacak mı topaklanacak mıdır? Bana göre:) Çünkü topaklanan ve akan rimelleri sevmiyorum, coğumuzda bu konuda hemfikiriz sanırım. Özellikle yazın havuz veya denizde rimel sürerken veya asırı nemde rimeliniz akarken ya da kısın yağmurlu havalarda makyajımızın akmamasını istiyoruz. Eyeko Rimel de suya dayanıklı bir rimel. Bugune kadar kullandığım en iyi rimellerimden birisi oldu diyebilirim. Hem sürerken rahatca uyguluyorsunuz, hem de kesinlikle akmıyor. 






Rimelin uç kısmı bu sekilde, biraz matkabı andırsa da güzel sürülüyor:)







Kirpiklerimdeki durusu
















Makyajımı cıkarırken rimelin kalıcı etkisi olduğu icin 2 kez pamuk ve temizleyicimi uyguluyorum, o sekilde cıkarabiliyorum. Paraben, SLS, SLES içermiyor bu da en güzel özelliklerinden birisi.Uzun vadede kirpikleri uzatıcı ve besleyici etkisi de varmıs. Seltek'e bu güzel ürünleriyle beni tanıstırdıkları icin cok tesekkur ederim :)




Biricit Eyeko rimelini cok beğendi:)

3 yorum:

  1. ben de severek kullanıyorum biricit eyeko ürünlerini
    iyi günlerde kullan tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canım bende bu maskarayı cok beğendim :)

      Sil
  2. Looks great!

    Check out my new post Here!!!

    YanıtlaSil