19 Eylül 2015 Cumartesi

Bepanthol Cilt Bakım Kremi Deneyimim


Bepanthol kremi uzun zamandır kullanıyorum . Bir Trnd projesi ile tanıştığım bu ürün nemlendirme açısından oldukça başarılı. Sadece nemlendirme değil, tahriş olmuş bölgelere de uygulanabiliyor.





Birkaç hafta önce kuaförümde saçımı yaptırırken sıcak maşa koluma düştü ve epey yanıklı bir dirseğe kavuştum:) İlk aklıma gelen Bepanthol kremi üzerine sürmek oldu ki iyi ki bunu yapmışım, 3-4 haftadır uyguluyorum ve şu anki hali gayet iyi hatta izi kalmasından çok korkmuştum ama izi bile geçti denebilir. 



Bepanthol Cilt Bakım Kreminin içinde; Pro Vitamin B5 yani dekspantenol bulunuyor. Bu vitamin cilt için cilt sağlığı için çok önemli, gerekli bir vitamin. Ciltteki gerginliği alıp yumuşacık yapıyor.

Trnd'ye bu güzel ürünle beni tanıştırdıkları için teşekkür ederim :)






Bepanthol Cilt Bakım Kremi sonrası



Biricit'in cilt bakımı deneyimleri devam edecek..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder