8 Kasım 2014 Cumartesi

Doa Kozmetik Biberiye Yağı


Doa Kozmetik'in Biberiye Yağını baş ağrılarım için kullanıyorum. Baş ağrılarına nasıl iyi geldiğini ise; kokusunun çin yağına benzemesi ile kesfettim:) Çin yağını eskiden rahmetli anneannem Almanya'dan getirirdi. Başım ağrıyınca sık sık alnıma şakaklarıma sürerdim. Doa Kozmetik Biberiye Yağı'nın kokusu da bana onu hatırlattı ve başım ağrıdığında denemeye karar verdim. Buradan baş ağrıları ile sorunları olanlara önerebileceğim bir yağ. Tamamını gecirmese bile baş ağrınızı hafifletiyor ve burnunuza kokusunu aldığınızda da sanki koku terapisi yapıyormussunuz gibi rahatlıyorsunuz. 



Biberiye yağının sayısız faydası varmıs, cilde ve göbek bölgesindeki yağlara iyi geliyormus ben alnımda bas ağrım icin uyguladım bence deneyin :) Biterse bile yeniden kullanacağım yağlardan. 


Biricit Doa Kozmetik Ürünlerini cok seviyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder