10 Şubat 2016 Çarşamba

Pelit Çikolata Müzesinde Çikolataların Arasında Bir Biricit :)




Okuyacağınız yazım çok mutluluk verici görüntülerle dolu, bol görselli ve çikolataseverlerin ilgisini çekecek bir yazı oldu :) 

Geçtiğimiz cumartesi günü Pelit Çikolata Fabrikasındaydım. Esenyurt'ta yer alan ilk kez gördüğüm Pelit Çikolata Müzesi'ni gezdim, ilginizi çekecek görüntüleri blogumda yazmaya geldim:) 






Hepsi birer sanat eseri olan bu güzelliklerin hepsi çikolata, bazıları beyaz çikolata bazıları normal çikolata, birer sanat eseri, ince işçilikle yapılmışlar. Tarihi eserlerimizin yanı sıra hem ünlülerin hem de tarihten gelmiş geçmiş padişahlar,sanatçılar, eserler ve ulu önderimiz Atatürk'ün de çikolata heykeli yapılmış. 


































Çocuklarınızla ailecek gidebileceğiniz bir yer hem çikolataseverlerin hemde çocukların çok ilgisini çekecek bir müze. 20TL ye girebiliyorsunuz, 0-6 yaş arası çocuklar ise ücretsiz girebiliyor. 







































En çok hoşuma gidende çikolata şelalesi oldu, hatta videoya çektim, instagram hesabımda görebilirsiniz. Ben burda yatıp kalayım diye düşünmedim değil :)




Düğün pastaları ile de fotoğraf çektirmeyi ihmal etmedim, gerçekten çok eğlenceli bir gündü, Pelit Pastanesine teşekkür ederim :)



Biricit bakalım beyaz atlı prensi ile ne zaman düğün pastasını seçecek :)





4 yorum:

  1. Çikolata varmış dediler geldim. Kahve Yanı'na iyi gider :)
    Ne güzelmiş öyle yaaa.. Hansel ve Gratel masalında gibi hissettim kendimi valla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) kahve ve cikolata ikilisi bu dünyadaki en bayıldıklarımdan gercektende o masalın icinde gibiydi o gün :)

      Sil
  2. Çok güzeller gerçektenn :) Arkadaşım gitmişti de bize sepet dolusu çikolatayla gelip "hangisini seçeceğimi bilemedim" demişti :D Aqua Floryadaki Pelitin de vitrini gerçekten görsel bir şölen:) Fotoğraflar bile yetti iştah açmaya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsi birbirinden güzeldi müzeyi yiyecektim :) Pelit Pastanelerin vitrini gerçekten de harika:)

      Sil