26 Eylül 2016 Pazartesi

Termalife Yüz Maskesi (Peloid Yüz Maskesi)


Termalife Yüz Maskesi'ni uzun zamandır uyguluyorum. Yüz maskeleri ile cilt bakımının daha derinden yapıldığını düşünenlerdenim. Özellikle de doğal ürünlere karşı da bir ilgim var. Termalife Yüz Maskesi %100 doğal bir ürün.



İçeriğinde; her 100 birimlik kuru toza ortalama %40 oranında zengin mineralli termal su ilave edilerek elde edilen bir karışım bulunuyor. İçinde bulunan vücut için faydalı bazı elementler ve mineraller şöyle; Silisyum Dioksit, Demir(3) Oksit, Magnezyum Oksit, Alüminyum Oksit, Kalsiyum Oksit, Sodyum Oksit, Potasyum Oksit, Humik Asit. 

Kırışıklıklar için anti aging etkili, cilde mineral ve nem sağlayan, sivilcelenmeyi önleyici özellikte bir yüz maskesi. Ben kuru yüzüme eşit miktarda sürüp, 10-12 dakikaya yakın bir süre bekledim, iyice gerilip maske kuruyunca da ılık su ile yüzümü yıkadım ve nemlendirici krem uyguladım. Uygulama sonrası herhangi bir alerji yapmadı, cildimde sıkılık hissettim ve yıkama sonrasında da nem vermesini beğendim. Bir kutusunun içinden 3 adet çıkıyor bu da size üç kullanım sağlıyor, eğer 1 adetini bölerek kullanmak isterseniz 1 hafta içinde tüketmenizi öneririm. Bu ürünün sertifikaları da bulunuyor, sitelerinden de inceleyebilirsiniz. Termalife'a bu güzel ürünleri ile beni tanıştırdıkları için teşekkür ediyorum.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder