12 Ağustos 2017 Cumartesi

Canan İle Summer Party Sponsor Olan Markalar


Herkese harika bir hafta sonu diliyorum, bu yazımda sizlere Canan ile Summer Party'e sponsor olan markalardan bahsedeceğim. Bionnex 50 faktörlük güneş kremleri ile bizimleydi. Daha önce Bionnex markasının şampuanını, makyaj temizleyici suyunu ve el kremini kullanıp gayet memnun kalmıştım. Güneş kremlerini ise en son gittiğim tatilinde ilk kez denedim. Tavsiye edeceğim ürünlerden.




Bioblas'ın şampuanlarını beğenerek kullananlardanım. Bu ürünlerini  ve saç bakımı yağlarını da meraktayım, çok teşekkürler.



Fairy mutfakta en büyük yardımcılarımdan birisi, hem bulaşık makinesi için olan tabletlerini hem de bulaşık deterjanlarını severek kullanıyorum, bu güzel armağanları için teşekkürler.



Yayla Bakliyat'ın yeni gurme fit serisi favori yiyeceklerim arasında. Nohutlu ve domatesli bulgurlarını ilk kez deneyeceğim, bu güzel lezzetleri tavsiye ederim mutlaka denemelisiniz.



OriTurkiye'nin Oriflame ürünleri de aramızdaydı, sabunun kokusu harika diş macunlarının da ferahlatıcı etkisi var.



Karakter Dükkanı'da aramızdaydı. Minnie Mouselı nevresim takımlarına bayıldım, yakında detayları blogumda olacak.



Revox'un yeni çıkardığı boyalı saçlar için şampuanlarını ise meraktayım, ilk kez deneyeceğim.



Kiss takma kirpikler ve dudak balmı da oldukça ilgi çekici ürünlerdendi. 




Farmasi'nin güneş kremi, saç bakım yağı ve saç ürünleri, lipp glossu da denenecek ürünler arasında yer alıyor. Güneş kremlerini denedim bu arada tatildeyken yüz için güzel bir koruma sağlıyor.



Cosmed'in peeling ürünü de merak ettiğim ürünler arasında en kısa sürede deneyeceğim.




Bargello'nun çikolatalı kolonyasına ve parfümüne bayıldım. İkisi de harika kokuyor. Özellikle çikolata sevenlere bu kolonyağını öneririm.




Letoonsport bizleri spor ayakkabıları ile tanıştırdı koşu yapmayı ve spora gitmeyi düşündüğüm sırada bu güzelliklerle karşılaşmak gerçekten çok iyi oldu, çok teşekkürler.




Dermokil'in siyah maskesi, el kremi, kil maskesi ve şampuanları da bizimleydi, siyah maskelerini meraktayım, diğer ürünleri favorilerim arasında, çok teşekkürler.



Bioz markası ile ilk kez karşılaşıyorum, sarmısaklı kokusuz şampuanlarının nasıl etkileri var acaba meraktayım.



Hc Hair markasının Ovex ürünü saç bakım ürünlerinde favorilerimden. Hc Hair markasının cilt bakımı ürünleri de bulunuyor ilk kez deneyeceğim.


Ahmad Tea'nin çayları da çay severlerin oldukça ilgisini çekecek türden, teşekkürler.




Dr. Oetker'in bu harika ürünleri ise yenilmeyi bekliyor, en sevdiklerimden, çok teşekkürler.



Hıgh Genic'in temizlik ürünleri de bizimleydi, sirkelim ürünleri harika bir ürün ilk kez denedim çok beğendim. Diğer ürünleri de temizlikte yardımcılarım olacak, teşekkürler.






Yves Rocher'in 40 yıkama yapabildiğiniz duş jelini de ilk kez deneyeceğim, çok teşekkürler.



Çamaşırda vazgeçilmezim olan Omo markasının deterjanı da favori temizlik ürünlerim arasında, çok teşekkürler.



Amway'in bu harika paketine bayıldığımı söyleyebilirim. Yeni çıkan G&H serisine ait bu güzel ürünlerin deneyimleri de blogumda yer alacak, çok teşekkürler.




Biota'nın makyaj temizleme suyunu meraktayım ilk kez deneyeceğim. Daha önce makyaj malzemelerini kullanmıştım, beğenmiştim. Rimelini ve aydınlatıcısını ise ilk kez deneyeceğim. 



Doğadan'ın beyaz çayı ile daha önceden kilo vermiştim, kilo vermeye yardımcı olan bir çay denemediyseniz öneririm, kabızlık için ideal bir ürün. Soğuk yeşil çaylarını ise ilk kez deneyeceğim.



Viking Temizlik ürünleri ile ilk kez tanışıyorum. Yumuşatıcıları çok güzel kokuyor, etkinlik sonrasında çamaşırlarımda denedim. 









Egos'un bu iki güzel ürünü ile ilk kez tanıştım, tatilde kullanmaya başladım, Milky köpüğü harika kokuyor, Wavy ise saçları tararken kolay taranmasını ve şekil verilmesini sağlıyor.



Hayy Kitap 'Canan Karatay'la Şifa Bulanlar' kitabı ile aramızdaydı. Canan Karatay'ı ne zaman görsem annem aklıma gelir, o hep takip ederdi, tv de gördüğünde izlerdi, annem de ben de çok severdik, kitabı görünce o günleri düşündüm yine, okuyacağım bu güzel kitabı çok teşekkürler.



Avene ve Ducray markaları bizimleydi, makyaj temizleme suyunu ve özellikle serumlarını meraktayım, çok teşekkürler.




Otacı Bitki Özlü Şampuanları ile bizimleydi, tatilimde bu şampuanı kullandım, kokusu çok güzel, teşekkürler.




Bebak markası Cocoa güneş kremleri ile bizimleydi. Bütün sponsor olan markalara ve Canan Zerkinli'ye bu güzel etkinlik için çok teşekkür ediyorum. 

5 yorum:

  1. Cok keyifli birgündü tanıstığımıza cok sevindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok memnun oldum tanıştığımıza canım:) çok güzel bir gündü.

      Sil
  2. Çok güzel markalar sponsor olmuş, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. hepsi harika güke güle kullan :)

    YanıtlaSil