1 Ekim 2013 Salı

Blogger Buluşmaları Mimi




Arkadaşlar blog dünyasında eminim sevdiğimiz, sevmediğimiz bloggerlar mevcut. Sevdiğimiz blog arkadaşları ile zaman zaman etkinliklerde bir araya gelip sohbet etmek ise tadından yenmez:) Tek sorun birçok bloggerin farklı illerde yaşıyor olması. Bende durup düşündüm kimsenin nerede yaşadığı hakkında bir fikrim yok. O zaman mini minnacık bir mim düzenleyip  arkadaşlarımızın hangi illerde yaşadığını ve blogger buluşmalarına nasıl baktıklarını öğrenmek istedim. Bilmem belki bir süpriz yaparım :) Belki ben de sürpriz yaparım diyorum ve sorulara geçip mimi yanıtlıyorum:))

Blogunuzun adı: Yasemin Kokulu Bir Hayat- Biricitinyeri :)
Hangi ilde yaşıyorsunuz ve semtinizi söylermisiniz? İstanbul / Avrupa yakasındayım semt yazmıyım şimdi hayranlarım çiçek falan göndermesin:)) Bakırköy ile Mecidiyeköy arasındayım:))
Blogger buluşmalarına katıldınız mı? Evet katıldım,hatta geçen mart ayında kadınlar günü için bir blogger etkinliği de ben düzenlemiştim, buradan okuyabilirsiniz.
Bulunduğunuz ilde bir blogger buluşması gerçekleşse katılmak ister miydiniz? İsterim tabii ki blog arkadaşlarımla buluşup, hoş sohbetler etmek hoşuma gider:) Avrupa yakasında olması ve hafta sonu olması tercihimdir:)) Anadolu yakasında ise yine hafta sonu ve merkezi bir yerde olursa katılabilirim.
Sizce bir blogger buluşma etkinliği nasıl olmalı? Blogger buluşması bence sıcak, samimi bir ortamda ve samimi insanlar arasında olmalı.

Biricit derki; en kısa zamanda bloggerlarla buluşsak mı ne yapsak:)

40 yorum:

  1. annem mimlenmişim hemen cevaplıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Cevap için çok teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  3. Hemen cevaplıyorum canım teşekkür ederim mim için :') bence de yakın zamanda buluşsak hiç fena olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım, umarım gorusuruz yakın zamanda :)

      Sil
  4. ehee bana çiçek göndermek serbest :)) teşekkür ederim mim için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adresini alayım o zaman detaylı :))
      rica ederim canım :)

      Sil
  5. En kısa sürede yazacağım
    Sen etkinlik yaparsın da katılmaz mıyız
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bekliyorum canım mim yazını:) insallah yaparım da gelirsin:) sevgiler

      Sil
  6. Mimlerinde hiç beni unutmuyorsun .Nasıl teşekkür etsem bilemedim !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende yorumlarınla beni unutmuyorsun bende cok tesekkur ederim :) sevgiler

      Sil
  7. Aa, ne güzel bir mimmiş :) Bence de merkezi yerlerde herkesin ulaşabileceği yerlerde olan davetler daha iyi oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede merkezi yerler blogger bulusmaları icin ideal:)) guzel bir mim sende incel cok guzel mimler icat ediyor:)

      Sil
  8. mim için çok teşekkürler :) Her zaman yeni insanlara kaynaşmaktan keyif alırım ..cevapladım bile.. Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Ne tatlısın sen kuzumm :*
    Cok teşekkürler beni de mimlediğin için, hemen cevaplıyorum :)
    Samimi bir blogger buluşması ben de istiyoruuummmmm :) Kaynaşamamıştık cok, bu sefer daha da yakından tanırız en azından birbirimizi. Lütfen lütfenn :) Haber verin bana da :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) o senin tatlığındır canım:)
      haber veririz tabiikide :)

      Sil
  10. Aaa ne güzel olurdu, ama ben Ankarada yaşıyorum, çok isterdim ama tanışmak :( Yüz yüze gelmek eğlenceli olurdu eminim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. super olurdu bencede canım keske burada olsaydın eminim guzel olurdu:)

      Sil
  11. merhaba:) inş bugün içinde yanıtlayacağım:) tekrar teşekkür ederim tatlım:)

    YanıtlaSil
  12. Hemen yazdım hattaaaaaaaaaa :) Cok teşekkürler canim arkadaşım, seni seviyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Mim için çok teşekkür ederim. Umarım etkinlikler burayla sınırlı kalmaz, Bir gün tanışma fırsatı buluruz.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım tanısma fırsatı buluruz rica ederim:) sevgiler

      Sil
  14. mim için teşekkür ederim :)hemen yapmaya çalışacağım:)
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. BENİDE MİMLESELERDİ Mİ ACABA)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen mim yazıyor musun, seni de mimledim o zaman İlknurcum:))

      Sil
  16. beni de çağırın amaaaa :)

    YanıtlaSil
  17. ben yayınladım bile
    http://bademlebuduk.blogspot.com/2013/10/blogger-bulusmas-mimi.html

    YanıtlaSil
  18. cnm çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum... blog dünyasının en düşünceli en tatlı ismisin sen:)))) buaralar bloguma bile yayın kurup yayın yapıyorum, bir sınava hazırlanıyorum , hatta bir süre mim cevaplayamayabilirim demiştim:P benim mim'im biraz gecikebilir umarım kusuruma bakmazsın cnm:)))))
    öpüyorum!
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım :) musait olduğun zaman beklerim yazını sevgiler sınavında basarılar:)

      Sil