22 Şubat 2021 Pazartesi

Biricitle Hoşgeldin 2021 Bloggerlarla Yeni Yıl Etkinliği!


Herkese keyifli ve sağlıklı haftalar dilerim, kalbi güzel iyi insanlarla bir arada olduğumuz güzel haberler aldığımız bir hafta olsun. Blogumu açtığımdan bu yana çeşitli blogger davetleri düzenledim. Her zaman yan yana gelip blogger dostlarımla beraber yüzyüze görüşüp eğlenceli konseptlerle bir arada oluyorduk. Fakat bu yıl pandemi nedeniyle yüz yüze bir araya gelemedik. Ama ben uzaktan da olsa hem blogger dostlarımla bir arada olmak, 2021' e yine eskisi gibi bir arada girmek, hediyeleşmek ve yeni markaları tanımak istedim. 7 Blogger arkadaşımla bir arada olamasak da mesafeler aramızda olsa da yine de yeni yıl etkinliğimi düzenledim. 2021 inşallah tam istediğimiz gibi olur, kalbimizdekileri bize getirir.










Hepimiz birbirimizle eşleştik ve yeni yıl hediyeleri verdik birbirimize. Ben Şafağın Dünyası ile eşleştim. Canım blog dostum bana bu güzel hediyeleri almış çok teşekkür ediyorum kendisine, nice mutlu sağlık dolu yıllar diliyorum.





Değerli sponsor markalarda bizlere çok güzel hediyeler gönderdiler.

Revox en sevdiğim saç bakımı markalarından birisi. Keratin Ozone Oil şampuanlarını ve Rosemary(biberiye)/Kafein içerikli saç bakım kremlerini şu an kullanıyorum yakında deneyimim blogumda yer alacak.





Dasty markası temizlikte ve özellikle de mutfak temizliğimde kullandığım markaların başında yer alıyor. Dasty sarı gücü ocak temizliğimde oldukça sık kullanıyorum. Dasty ürünleri yurtdışından geliyor ,100% orijinal ürünlerdir. İmitasyonları var, dikkatli olalım DASTY logosuna mutlaka dikkat edin.






Aroma'nın yeni ürünleri ile tanıştınız mi? Ben yeni tanışıyorum. İçeriğine,lezzetine bayıldım. Aroma, Aroma Sa-de markası altında vitaminlerle ve doğal meyve aromaları ile zenginleştirilmiş, sağlığa katkı sağlayan doğal kaynak suyu çeşitleri ile, bağışıklık, sindirim, güzellik, detoks ve zihinsel-fiziksel enerji sağlama fonksiyonlarına destek oluyor. “Su”dan fazlasını arayan tüketiciler, Aroma Sa-de Vitaminli Doğal Kaynak Suyu’nun beş farklı çeşidi ile yaşam tarzlarına katkı sağlıyor. Taşıma ve tüketim kolaylığı sağlayan, 330 ml’lik çevreci karton ambalajlarda sunulması ise ekstra pratiklik katıyor. Aroma Sa-de vitaminli içeceklerin en önemli özelliklerinden biri Uludağ’ın zirvesindeki kaynağından çıkan 8,15 pH değerinde, zengin mineral içeren doğal kaynak suyu ile üretilmesi.





Benim zeytinyağı için tercihim @avilozeytinyagi yüzde yüz yerli üretim. Detaylı analiz raporunu qr kodu okutup görebiliyorsunuz. Gerçek ürünleri tercih edelim. İyi düşün iyi beslen iyi insanlarla gerçek insanlarla bir arada ol şu an hayatımın mottosu oldu çünkü sağlık önemli beden sağlığı ruh sağlığı kalp ve yürek sağlığı çok önemli, en önemlisi can sağlığı tabiki :)


Bilinçle sıradanlığı seçmek, sıradışı farkındalık yaratır. Bilincini seçersen yaşamında 7/24 kolaylık, bolluk ve neşe yaratırsın. Bilinç yogasina bulundugun yerde ve anda başlayabilirsin. Ceres Yayınlarına ait olan bu kitap Ayça İşbilir tarafından kaleme alınmış, yeni okumaya başladığım bir kitap. Bu kitap ile beni tanıştıran Ceres Yayınlarına çok teşekkür ediyorum.



Blogger etkinliğime katılan blogger dostlarıma ve sponsor olan değerli markalara çok teşekkür ediyorum, yaseminkokuluevent hastaginden instagramdan paylaşımlarımızı takip edebilirsiniz, başka bir etkinlik yazımda görüşmek üzere:)

1 yorum: