19 Mart 2021 Cuma

Kadınlar Günü Blogger Etkinliğim




Herkese sağlıklı ve keyifli günler dilerim. 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü çok değerli Blogger dostlarımla beraber, uzakta kalmış olsak da yine de kutladık. Pandemi dolayısıyla bir arada olamasak da gönüllerimiz bir aradaydı, birbirinden değerli sponsor markalar da bizimle birlikteydi. 



"Yaşamın anlamı Kadınlar" Blogger davetime katılan sponsor markalardan bahsetmek istiyorum bu yazımda.

Ceres Yayınları harika kitapları ile bizimleydi. Okumak için sabırsızlanıyorum.





Bade Natural markasına ait cilt sıkılaştırıcı serumu yeni kullanmaya başlıyorum. Nemlendirme etkisi çok iyi, uzun vadeli etkilerini gözlemleyeceğim. Saf kolonyaları favorilerim arasında özellikle hem ellerim için hem de cep telefonumu temizlerken pandemi döneminde en büyük yardımcılarından birisi. Bade Natural in ürünlerinin %100 doğal olması, organik içerikli olması en sevdiğim özellikleri arasında yer alıyor. 





High Genic  markasının temizlik ürünleri ev temizliği yaparken favorilerim arasında yer alıyor, pratik bir şekilde hijyen sağlayan ürünlerine aktif köpük serisi de eklenmiş yeni lansmanı yapılan aktif köpük serisini çok sevdim, uygularken uygulayacağım yüzeye köpükleri sıkıp nemli bezle silip sonrasında suyla duruyorum, kapı kollarına da sıkıp sonra nemli bezle siliyorum özellikle pandemi döneminde sürekli temizlik yapıyoruz bu konuda en büyük yardımcım High Genic temizlik ürünleri.






Ozonlabs'ın volkanik maskesi ilk denememde bile etkisini gösterdi Sepia tonik ürünü maskeyi uyguladıktan sonra, pamuk yardımıyla veya yüzüme sıkarak uyguluyorum, hem maske hem de tonik ürünlerini yakında detaylı olarak da yazacağım. İçerikleri çok iyi, Organik ve doğal içerikleri var, temiz içerikli ürünler. Pedleri de yüz temizliğimde favorim.




Dryandsoft ürünleri; Kadın pedi, mesane pedi, bebek bezi, bebek ıslak mendili, kol pedi , yüz maskeleri ile aramızdaydı ilk defa denediğim bir marka fakat ürünlerini oldukça başarılı buldum, tavsiye edeceğim ürünleri var. Maske pandemi döneminde her gün sürekli kullandığımız bir ürün haline geldi, maskelerinin 3 katlı olması telli olması ve paraben,naylon içermemesini, sertifikalı olmasını  çok beğendim.  Pedleri de oldukça pratik kullanışlı ve kaliteli, kolpedleri de Trendyol'da çok satılan ürünleri arasında yer alıyor,çok pratik bir ürün aynı zamanda kampanyaları da bulunuyor  . 





Dryandsoft ürünlerinin şu an ki kampanyalarından bahsetmek istiyorum: ❤30 TL lik myleydi alışverişlerinde ped kutusu hediye , ❤maskelerinde maske takma aparatı hediye, ❤bebek bezlerinde ıslak mendil hediyeleri var. ❤Özellikle cerrahi maske fiyatları çok uygun. ❤Kolped markaları yeni bir ürün tek kullanımlık ter önleyici pedlerden oluşuyor. ❤Trendyolun çok satan ürünlerinden birisi ürün yorumlarını da inceleyebilirsiniz. Sosyal medya hesapları @elbebekcom , @myleydiseninle , @kolpedyaninda Kampanya, çekiliş ve satış için ise @dryandsoftmagaza hesapları var. Online satış www.dryandsoft.com adresinden yapılmaktadır. Ben yeni denemeye başlıyorum. Kolped oldukça pratik bir ürün 💕💖 Maskelerini ve pedlerini de çok begendim çok kaliteli ❤


Kadınlar Günü Blogger davetime katılan çok değerli Blogger dostlarıma ve bizlere ürünleri ile sponsor olan değerli markalara çok teşekkür ediyorum Başka bir etkinlikte görüşmek üzere. Kendinize çok iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder