21 Nisan 2021 Çarşamba

Pierre Cardin Makyaj Ürünleri Deneyimim

 


Pierre Cardin markasını duymayanınız yoktur. Pierre Cardin'in makyaj ürünlerini duydunuz mu peki? Bu yazımda Avrupa Networking Pierre Cardin'in makyaj ve kozmetik ürünlerinden bahsedeceğim. Hem kaliteli hem de uygulamalarım sırasında oldukça başarılı bulduğum makyaj ürünlerine değineceğim bu yazımda. Uygulamalarımı ise instagram sayfamda paylaşacağım.


Pierre Cardin markasının makyaj ürünlerini ilk defa kullandım, daha önceden bilgim vardı, duymuştum ama bu kadar güzel olduklarını uygulamalarım sonrasında keşfettim, yani denedim ve başarılı olmaları konusunda gerçekliğini de gördüm. Özellikle allıkları hem doğal bir görüntü vermesinin yanı sıra günlük makyajımda vazgeçilmezlerimden biri oldu diyebilirim. Porselen makyaj vaadeden bu allık bu vaadini tamamiyle yerine getiriyor diyebilirim. Hem pürüzsüzlük hem de yumuşacık bir etki sağlıyor. Yumuşak yapılı bir etkisi var, makyajımda bir ağırlık hissetmiyorum, canlı, taze ve doğal bir görünüm sağlıyor. Pierre Cardin Porselen Saten Parlak Ruj 11230 no ise; kremsi, yoğun pigmentli yapısı ile satensi bir doku sağlıyor dudaklarımda. Pierre Cardin Lash Maestro Rimel ise; 3D etkisi ile kirpikleri büyütücü etkiye sahip ama ağırlaştırmıyor. 







Pierre Cardin Alberto Taccini Nocturnal Parfüm; kokusu ile beni cezbeden bir parfüm oldu. Oryantal kokuları ile cazibenizi artıran bir parfüm olmasına rağmen günlük kullanıma da uygun bir parfüm. Orkide ve yumuşak misk yer alan içeriğinin; üst notalarında: bergamot, mandalina bulunurken, orta notalarında: amber, çiçek, orkide bulunuyor. Dip Notasında ise; vanilya, sandal ağacı ve misk bulunuyor. 




Pierre Cardin Deep Romance El ve Tırnak Kremi ise; Gliserin, E vitamini içeriği ile harika bir nemlendirme sağlıyor. Aynı zamanda romantik bir esintiye sahip olan çiçeksi bir kokusu var.

Avrupa Networking Pierre Cardin'den kozmetik ve makyaj ürünlerini yaklaşık 8-9 aydır kullanıyorum. Pierre Cardin'in birbirinden çeşitli ürünleri var. Kozmetikten, iç giyime, dış giyimden, temizlik ürünlerine kadar geniş bir yelpazede çok kaliteli ürünleri bulunuyor. Bende bu güzel ürünleri %30&%70'e varan indirimlerde almak için üye oldum. Ekibime katılıp, Pierre Cardin'in kaliteli ürünleri ile tanışmak isterseniz üye linkimi bırakıyorum. https://www.avrupanetworking.com/pages/register.xhtml?ref=5437552



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder