16 Nisan 2021 Cuma

Clarte Aromatherapy Doğal Papatya Suyu Deneyimim

 


Herkese mutlu ve sağlıklı günler diliyorum. Bugün sizlere Clarte Aromatherapy Doğal Papatya Suyundan bahsedeceğim.




Günlük bakımımda yüzüme sıkarak uyguladığım doğal bir tonik olarak kullandığım Clarte Aromatherapy Doğal Papatya Suyunu her gün yüzüme uyguluyorum. Ciltteki faydalarına gelecek olursam,

Cildin parlak görünmesine yardımcı olur,

Leke ve akne oluşumunu engeller, 

Cildin aydınlık görünmesini sağlar, 

Göz çevresini nemlendirir, 

Doğal tonik olarak kullanılır, 

Saçların yumuşak ve parlak görünmesine yardımcı olur,

Cildinizi temizledikten sonra dilediğiniz kadar sıkarak kullanabilirsiniz. Sabah ve akşam kullanımına uygundur. 



Sabah ve akşamları temiz cildime sıkarak uyguluyorum cildimde parlak ve aydınlık görünme etkisini beğendim. Clarte Aromatherapy ürünlerini ilk defa denedim. Tavsiye edeceğim ürünleri arasında yer alıyor. Clarte Aromatherapy ürünleri Sağlık Bakanlığı onaylı ve %100 doğal içeriklerden oluşuyor. Ben de doğal içerikli ürünleri kullanmayı çok seven birisi olarak bu ürünü çok beğendim. Başka bir cilt bakım ürünü deneyimi yazımda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder